Gå til innhold

Sommeren 2014


Anbefalte innlegg

Hei dere alle flinke slankere!

 

Ikke gi opp! Jeg er selv litt deppa, følger at jeg er så flink, skriver opp, trener, spiser midre på tre uker har det blitt 2kg. MEN, jeg gikk jo opp 2kg på 1 uke, så hvorfor er det så mye hardt arbeid å kvitte seg med dem??? :angry:

 

Ja, ja jeg får tenke at slanking dreier seg om små endringer i laaaaaaaaaang tid. Og til slutt kommer man seg til må selv om det tar 1år! <_<

 

Nå er det altså helg igjen! Håper dere klarer å begrense snop inntakte! Jeg har på min side bestemt meg for å kose meg med frimerker for 400 kcal i kveld. Og så blir det ikke noe mer resten av helgen. Og jeg skal ikke ha dårlig samvittighet. Og jeg skal ikke, skal ikke, skal ikke sprekke.

 

Lykke til folkens og god helg :D

 


Første delmål 70,0 (1,4 kg igjen) ("Urealistisk?" hovedmål: 65kg)

03.04.2014: 71,4 (-0,6)

27.03.2014: 72,0 (-0,7)

20.03.2014: 72,7 (-0,7)

13.03.2014: 73,4 (start)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest margaritha

Da er vi flere som sliter med søtsuget her ja! Jeg skal prøve på tipset ditt, morena! Har en godtepose liggende her etter jeg var på weekendtur. Vurderer å kaste den. Men tenker å prøve å teste viljestyrken denne uka, og la den ligge i skapet frem til lørdag. Jeg er håpløs og klarer som regel ikke å la noe godt ligge. Men hvis dette blir hovedmålet mitt neste uke skal jeg klare det. Må jo lære seg til at man ikke trenger å spise godtet, selv om man har det i hus.

Jeg har jo nettopp kommet hjem fra weekendtur hvor det ble mye øl og mat på restauranter, og "tok meg litt fri" fra sunnhetstankene, så er veldig spent (gruer meg litt) på resultatet på vekta i morgen. Prøvde å spise mindre da, siden jeg vet at det jeg fikk i meg hadde ganske mange kalorier under de måltidene jeg hadde.

 

Håper dere har hatt en bra og sunnere helg enn meg ;)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi flere som sliter med søtsuget her ja! Jeg skal prøve på tipset ditt, morena! Har en godtepose liggende her etter jeg var på weekendtur. Vurderer å kaste den. Men tenker å prøve å teste viljestyrken denne uka, og la den ligge i skapet frem til lørdag. Jeg er håpløs og klarer som regel ikke å la noe godt ligge. Men hvis dette blir hovedmålet mitt neste uke skal jeg klare det. Må jo lære seg til at man ikke trenger å spise godtet, selv om man har det i hus.

Jeg har jo nettopp kommet hjem fra weekendtur hvor det ble mye øl og mat på restauranter, og "tok meg litt fri" fra sunnhetstankene, så er veldig spent (gruer meg litt) på resultatet på vekta i morgen. Prøvde å spise mindre da, siden jeg vet at det jeg fikk i meg hadde ganske mange kalorier under de måltidene jeg hadde.

 

Håper dere har hatt en bra og sunnere helg enn meg ;)/>/>/>

Turer og sosiale arrangement er det verste synes jeg.... På denne tiden i fjor var jeg en uke på jentetur. Og greide det kunsstykket å legge på meg 3 (!!!!) kg. Alt gikk i stå! Håper det har gått bedre enn fryktet :rolleyes:/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest margaritha

Turer og sosiale arrangement er det verste synes jeg.... På denne tiden i fjor var jeg en uke på jentetur. Og greide det kunsstykket å legge på meg 3 (!!!!) kg. Alt gikk i stå! Håper det har gått bedre enn fryktet :rolleyes:/>/>

 

Det ble faktisk ned 0,3 kg og minus 2 cm på midja! Skjønner ingenting, men hadde en streng søndag med trening og minimalt med kcal-inntak. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest margaritha

Hvordan går det med dere innimellom alt påskegodtet? Jeg gikk på en smell i helga og forsynte meg godt i påskeegget fra jobb.. Snek meg på vekta i dag, og så det hadde satt sine spor, men satser på at jeg har fått ut litt vann eller noe i løpet dagen. Kom meg på trening i dag, så har ikke mistet det helt iallfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere innimellom alt påskegodtet? Jeg gikk på en smell i helga og forsynte meg godt i påskeegget fra jobb.. Snek meg på vekta i dag, og så det hadde satt sine spor, men satser på at jeg har fått ut litt vann eller noe i løpet dagen. Kom meg på trening i dag, så har ikke mistet det helt iallfall.

 

Trodde også jeg hadde gått på en smell, men hadde faktisk tatt av noen gram. Litt er jo som kjent bedre enn ingenting :rolleyes:

Men det er jammen greit det er hverdag igjen! Trening i kveld på meg også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest margaritha

Var litt opp etter den siste påskehelga, men nå er jeg nede igjen, og på 70-tallet! For første gang på snart 10 år(!) ser jeg det deilige 7-tallet på vekta. Nå er det bare i underkant av fem kilo igjen før jeg er på trivselsvekta mi. Nå skal det feires med øl, men sørget for å brenne av 800 kcal tidligere i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest margaritha

Da har jeg hatt en skikkelig skeie-ut-helg med sjokolade og cupcakes og det som hører til :S Var redd for å gå på vekta på mandag, men den viste fortsatt 79,6. :) Så ingenting ned, men heldigvis ingenting opp heller. Så nå er det tilbake til hverdagen og fornuftig kosthold igjen. Bare 4,6 kg til målet, og det skal jeg klare! Oppdaget et lite luksusproblem i dag da. Prøvde på bunaden for første gang på et år, og den har blitt for stor! Vil ikke sy den inn før jeg er der jeg skal være, noen som har tips til hvordan man kan få den inn midlertidig? Må jeg ty til sikkerhetsnåler? Spesielt vesten har blitt stor rundt midja. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...