Gå til innhold

Gravid og forvirret


Gjest Krøll
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg er akkurat begynt på nytt kurs, i går faktisk. Samme dag var det to streker på graviditetstesten.

Så nå sitter jeg her med et smil om munnen, men også med et stort spørsmålstegn hengende over meg :rolleyes:/>

Noen som vet hvordan det fungerer med kombinasjonen voksende mage og Grete Roede?

Krysser fingrene for svar, slik at jeg kanskje kan bli litt klokere :D/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var midt i et kurs da jeg ble gravid siste gangen og da ga jeg beskjed om det og gikk opp en meny så det ble hold vekten istedetfor å gå ned med mer fokus på sunn mat enn slanking. Men kommer an på hvor mye du skal ned/hvor overvektig du er. Skal du ned mer enn 20kg (maxikurs) tror jeg ikke det spiller noen rolle de to første månedene ogm du går på vanlig kurs og går ned i vekt, babyen tar til seg det den trenger og da har en nok å ta av. Tanken da er å begrense vektoppgangen til maks 9-10kg som betyr at du ikke går opp i vekt for det er det en baby, fostervann, morkake og vann i kroppen veier. Men er det bare 5-6kg er det litt annerledes, da bør man passe på men som sagt så tidlig tror jeg ikke det gjør noe. "Alle" sier at man ikke går opp i vekt de første 3 mnd men det gjorde jeg! SÅ kan du unngå å gå opp i vekt 1.trimester er mye vunnet :)

 

Gratulerer med graviditeten!!!biggrin.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...