Gå til innhold

Påskemål lørdag 04.03.06


Gjest nuss

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen,

har blitt syk, gått og hanglet hele uken og nå har forkjølelsen virkelig slått ut. Dette betyr at det har blitt minimalt med trening denne uken. Tross syk, så har jeg ikke mistet matlysten - kunne gjerne ha gjort det for min del.

 

Diettplan?

Sambon skal bort en ukes tid så jeg tenkte å lage en skikkelig diettplan neste uke. Letter når han ikke er hjemme . Er det noen som har noen gode forslag? Jeg tenkte først på kjøpe en sånn nutrilettkur, men er åpen for forslag.

 

Håper dere andre er friske og raske. Nydelig være på østlandet i dag og jeg misunner alle som skal ut på ski.

 

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er lurt å sette seg opp en sunn dietplan med vanlig mat. Først så er ikke slike nutrilett kurer så greit å følge. De er strenge til kroppen med kaloriinntak, og verdens beste er det jo heller ikke så det er mye lettere å sprekke.

Ser at det kan være fint som en kur i mellom men det er jo ikke det man skal leve av. Det er mange gode oppskrifter på disse sidene og nå har du mulighet å prøve nye spenende oppskrifter uten at noen sier esj sånn vil ikke jeg ha...

Jeg synes det er fælt å være alene og får da ofte problemer med å spise rett. Om du har det også slik er det lurt å legge inn kosemat eller ekstra god mat imellom. Sist jeg var alene lagde jeg dipp og hadde grønnsaker som jeg porsjonerte ut hver kveld. Det fungerte til meg.

Lykke til og ha en fin uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CamCam

..når jeg er alene. Dropper kanskje en potet eller litt av risen, men stort sett er Fjordlands middagene innenfor det jeg skal ha til middag.

 

Så spiser jeg 3-4 brød/youghurt/musli/knekkebrød måltider i løpet av dagen, og 3 fruker og masse vann!

 

Anbefaler ikke nutrilett kurene, da de gir deg for lite kalorier til å holde forbrenningen oppe!

 

Ha ne fin uke!

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...