Gå til innhold

12 uker igjen!!


Gjest Marita88
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Marita88

Jeg har prøvd å prøvd, men sliter med store bokstaver med å gå ned. Jeg er ikke fornøyd med kroppen og MÅ ned noen (helst mange) kilo før juni. Kjolen kan strammes inn, hvis ikke syr de den inn for meg.

 

Etter bryllupet skal vi på bryllupsreise i 3 uker, med strand og bikini (grøss og gru).

 

Hiv dere gjerne på hvis andre er i samme situasjon. Jeg deler her inne hva jeg har spist og hva jeg har trent.

 

Nå kan jeg ikke tulle rundt lengre.

 

Jeg tar veiing og mål i morgen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marita88

Første dag er snart over. Fikk veidbmeg og tatt målene tidligere:

 

Vekt:90,2 kg

 

Mål:

midje: 116

Rumpe: 114

Lår: 69

Overarm: 37

Hals: 36

 

Skremmende å se på tallene, men slik et det nå. Grunn nok til å gå ned i vekt / endre kroppen.

 

Dagen har gått bra. Fikk handlet inn ny frukt og grønnsaker, spist 4 måltider, mangler kun en liten kvelds. Da tenkte jeg en smothie.

 

Dagens trening: 1000 m svømming (bryst). Jeg elsker å svømme, en kjekk måte å være i aktivitet på :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

 

BRYLLUP :D/>

 

Jeg skal gifte meg i Januar og kjenner at det er jeg veldig klar for. Sånn hvis jeg kan bli kvitt noen kilo først. Ble vekk med 6 kilo i fjor, så da fortsetter jeg nå. Etter en stor knekk er jeg i gang og startet i går med 85,4 kilo. Det er ikke pent, men det skal jo ikke vare lenge?

 

Skal handle kjole i sommer, så målet er å se anstendig ut innen da;)

 

I går gikk jeg fjelltur og raska til meg den nette sum av 3,2 trimpoeng, *stolt*

 

Hvilken meny ligger du på? Jeg ligger på 1600 kcal om dagen. Ser allerede at det er ett ork å spise så mye, var det jeg slet med i høst også. Peiser på med dressing og pålegg for å klare det. I går måtte jeg ty til ostesmørbrød til kvelds da jeg klokken 21.00 manglet 600 kcal!

 

Travelt med planlegging til bryllup? har dere noe tema?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

 

Hvordan gikk veiingen, går det nedover?

 

Da har jeg hatt to dager med 9,2 kostholdspoeng :D De siste for å komme opp på tieren har vært småting jeg rett og slett har bestemt meg for å ikke henge meg oppi. Man kan jo virkelig bli gal hvis man teller alt for nøye!

 

Skal ha besøk i kveld, så da er det salat til lunsj, så er jeg sikker på at jeg ikke går over i løpet av kvelden :)

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...