Gå til innhold

Vektoperert og litt vektoppgang.


Gjest Tuppen74
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Tuppen74

Har lagt på meg 6 kg siden jul og fikk litt panikk over det. De skal bort igjen så fort som mulig og siden jeg har trua på Grete Roedes opplegg vil jeg prøve og holde meg til det. Problemet derimot er at jeg ikke vil klare og få i meg så mye mat som jeg burde. Er det noen andre her inne som har erfaring med dette? Hva gjorde du for å få opp kaloriinntaket?

Jeg er ganske aktiv, både jogger og går tur minst 5 ganger pr uke, og skal jo da ha i meg litt mer enn om jeg var inaktiv. Grunnen til at jeg har lagt på meg nå er at jeg ALLTID skal trøste meg med mat/godteri når det er noe trist eller fint. Dette er noe jeg er nødt til å prøve og finne en måte og håndtere på selvfølgelig, for ikke søren om jeg skal legge på meg igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velg den sunne kaloritette maten som makrell i tomat, laks, olivenolje, oliven, nøtter osv. Men du kan godt ligge litt under anbefalt mengde også. Min kursleder anbefalte meg å regne ut kaloriforbruk minus trimpoeng og så trekke fra 800kcal (ikke bare 500 som er standard) Da kommer en lavt nok til at det går radig samtidig som en får i seg NOK mat :) Lykke til, dette klarer du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...