Gå til innhold

Jeg prøver noe nytt


Gjest Kløver68
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Kløver68

Men tro ikke at slanking er nytt for meg. Det er dette med å delta i forum som er nytt for meg :D/>/>

Jeg er en gammel traver innen slanking, men det har desverre blitt med jo-jo effekten. Denne påsken som var slutt i går var det utslagsgivende for å fjøre noe med vekten. :angry:/>/> Jeg har valgt å ikke gå på vekten i dag, men antar jeg veier 97 eller kanskje jeg allerede har nådd et tresifret tall. Tanken på å stille seg på vekten i morges var deprimerende og jeg valgte derfor å ikke gjøre det. Når/hvis klærene blir løsere om noen uker skal jeg driste meg oppå vekten. IKKE før. Og den dagen jeg når 75 kg - da er det lykke :-)

 

Jeg lurer samtidig på om noen her inne kan svare meg på hvor mange gram tørr eller kokt ris man kan spise når en følger meny 2 ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Men tro ikke at slanking er nytt for meg. Det er dette med å delta i forum som er nytt for meg biggrin.gif/>/>

Jeg er en gammel traver innen slanking, men det har desverre blitt med jo-jo effekten. Denne påsken som var slutt i går var det utslagsgivende for å fjøre noe med vekten. angry.gif/>/> Jeg har valgt å ikke gå på vekten i dag, men antar jeg veier 97 eller kanskje jeg allerede har nådd et tresifret tall. Tanken på å stille seg på vekten i morges var deprimerende og jeg valgte derfor å ikke gjøre det. Når/hvis klærene blir løsere om noen uker skal jeg driste meg oppå vekten. IKKE før. Og den dagen jeg når 75 kg - da er det lykke :-)

 

Jeg lurer samtidig på om noen her inne kan svare meg på hvor mange gram tørr eller kokt ris man kan spise når en følger meny 2 ?

 

Grattis med forummedlemsskap! Kan anbefale kursene også hvis du ikke har prøvd deg før og vet hva det går ut på :)

På meny 2 kan du spise 100g kokt ris/kokt pasta. Det er vel ca 50g fullkornris/40g tørr fullkornpasta

Velg fullkorn for da metter det mer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...