*bolla* Skrevet April 27, 2014 Rapporter Share Skrevet April 27, 2014 Hva handler dere? Det sise jeg har handlet er: - Peanøttsmør i purverform som blabdes med vann. Smaker faktisk ekte og bare 22,5 kcal i 1 ss PB2 Peanøttsmør - Sjokoladesirup helt uten kcal som jeg bruker til å lage sjokolademelk for å dekke søtsuget. Ekstra lettmelk og en stor ss sirup - kun kcal fra melka ;)/> Sjokoladesirup uten kcal - Atkinsbarer Sjokolademouse og karamell Bounty - Mirakelnudler- nudler uten kcal Disse har jeg ikke prøvd ennå, så er veldig spent. Har lest litt på nett og meningene er blandet, så må prøve selv for å finne ut om dette er noe. Mirakelnudler - Steviadråper - dråper som gir søtning og smak Stevia sjokolade Stevia vanilje - Ekstra virgin kokosolje Ekstra virgin kokosolje - Diverse Yogi te Yogi te Vil gjerne høre om produkter dere har kjøpt/prøvd :)/> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*bolla* Skrevet April 27, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2014 Nå har jeg prøvd mirakelnudlene og jeg må si de falt i smak! Synes de minte veldig om glassnudler. Lagde en wok med grønnsaker, fiskesaus, soya, sweet Chili sause og sterk Chili saus. Ble litt sterkt men kjempegodt. Og jeg ble METT!! Skal absolutt kjøpe disse igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå