Gå til innhold

30 år, 172 cm, begynnervekt 90kg - ned 25 kg.


Gjest minsin33
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest minsin33

Hei B)

 

Overskriften sier det meste. Men jeg lurer jo på om det er noen som har lyst til å slå følge? Det er liksom så mange lange tråder med flere hundre svar så da laget jeg heller en ny... :rolleyes:

 

Jeg jobber turnus i helsevesenet og har av og til mange unnskyldninger for å ikke trimme siden jeg skal på jobb, sliten etter nattevakter ol men nu skal jeg ta meg sammen og trimme masse for jeg liker det egentlig veldig godt....:)

 

veier meg på tirsdagene:

06.05: 88,6 - ned 1,4 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei B)/>

 

Overskriften sier det meste. Men jeg lurer jo på om det er noen som har lyst til å slå følge? Det er liksom så mange lange tråder med flere hundre svar så da laget jeg heller en ny... :rolleyes:/>

 

Jeg jobber turnus i helsevesenet og har av og til mange unnskyldninger for å ikke trimme siden jeg skal på jobb, sliten etter nattevakter ol men nu skal jeg ta meg sammen og trimme masse for jeg liker det egentlig veldig godt....:)/>

 

veier meg på tirsdagene:

06.05: 88,6 - ned 1,4 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Da er vi to som gjerne vil ned i vekt. Har akkurat begynt selv. Oppstarten var 30.4.

Beøsket hos bedriftslegen var "icing on the cake" for meg med 104,5 kg - dog med tøy, 103 kg uten.

Nå er det slutt! Har aldri kommet ned i matchvekt siden jeg var gravid for 21 år siden!!!! Da veide jeg 74,5 kg og var 4 måneder på vei.

Det har ikke manglet på forsøk, men nå er det virkelig alvor! Jeg er en voksen dame 45 år og vil gjøre livet letter for meg selv. Har medlt meg på nettkurs med oppstart tirsdag 27.5. "glederseg" ;)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Da er vi to som gjerne vil ned i vekt. Har akkurat begynt selv. Oppstarten var 30.4.

Beøsket hos bedriftslegen var "icing on the cake" for meg med 104,5 kg - dog med tøy, 103 kg uten.

Nå er det slutt! Har aldri kommet ned i matchvekt siden jeg var gravid for 21 år siden!!!! Da veide jeg 74,5 kg og var 4 måneder på vei.

Det har ikke manglet på forsøk, men nå er det virkelig alvor! Jeg er en voksen dame 45 år og vil gjøre livet letter for meg selv. Har medlt meg på nettkurs med oppstart tirsdag 27.5. "glederseg" ;)/>/>

 

 

 

Heisann!

Sitter her og vurderer sterkt å melde meg på ett nettkurs. Er det noen som har erfaringer å dele?

Har små barn, full jobb, hus og hjem - så tiden strekker ikke til... Ett nettkurs kan jeg jo ta etter at barn er i seng..

Håper på svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har prøvd flere og min erfaring er at det er stor forskjell på kurslederne! Noen følte jeg skrev det samme til alle, lite motiverende med klii og lim brev, mens andre blandet felles og personlig svar go det er å foretrekke. Du må være litt mer aktiv selv med å spørre og grave,bruk muligheten til å sende personlige spørremeldinger! Finn en kursleder du selv er fornøyd med og bruk nettsiden aktivt (registrer ALT, kursleder ser det du registrerer og kan svare deg utifra det) så er det er godt alternativ :)

Skal ikke nevne de jeg ikke var så fornøyd med, men veldig godt fornøyd med siste ; Fride Myrseth, passet meg veldig godt i alle fall ! LYkke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest syllan

Hei :)/> jeg begynte på kurs i dag. 35år 163 høy å veide 90.3 kg.... gaaaaad så nedtur.. :blink:/>

skal gifte meg 1 august å har lite lysst til å se ut som en kjempemarshmellow....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har prøvd flere og min erfaring er at det er stor forskjell på kurslederne! Noen følte jeg skrev det samme til alle, lite motiverende med klii og lim brev, mens andre blandet felles og personlig svar go det er å foretrekke. Du må være litt mer aktiv selv med å spørre og grave,bruk muligheten til å sende personlige spørremeldinger! Finn en kursleder du selv er fornøyd med og bruk nettsiden aktivt (registrer ALT, kursleder ser det du registrerer og kan svare deg utifra det) så er det er godt alternativ :)/>

Skal ikke nevne de jeg ikke var så fornøyd med, men veldig godt fornøyd med siste ; Fride Myrseth, passet meg veldig godt i alle fall ! LYkke til ;)/>

 

 

Hei!

Takk for svar!

Har meldt meg på nettkurset til Fride :) Starter på torsdag :)

 

Har du gått mange kurs? Jeg håper å klare å gå ned ca 20 kg, så har en lang vei å gå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest syllan

Så spennende! Lykke til!

Nettkurs?

Jeg starter på nettkurs maxi til torsdag :)/>

 

:) nei ikke nettkurs, jeg trenger at noen er med å veier meg osv, ellers så mister jeg

fort motivasjonen å fokus ;) spesielt viss ikke ting går fort nok ;)

skulle helst nådd trivselsvekta mi i går liksom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Takk for svar!

Har meldt meg på nettkurset til Fride :)/> Starter på torsdag :)/>

 

Har du gått mange kurs? Jeg håper å klare å gå ned ca 20 kg, så har en lang vei å gå....

 

 

Ja men ikke etter hverandre. I 20 årene gikk jeg to kurs og et hold vekten kurs og det virket! Men i svangerskapene (3) gikk jeg opp mye og måtte slite for å gå ned igjen hver bidige gang. Så har vel hatt 4 nettkurs med 4 ulike kursledere (det ene ble jeg gravid i så da gikk det over til svangeskapskurs) og et par vanlige i løpet av disse 12årene.I tillegg har jeg jobbet på egen hånd også med god bruk av nettsidene her. Men nå skal vi ikke ha flere barn så dette er siste gang satser jeg på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men ikke etter hverandre. I 20 årene gikk jeg to kurs og et hold vekten kurs og det virket! Men i svangerskapene (3) gikk jeg opp mye og måtte slite for å gå ned igjen hver bidige gang. Så har vel hatt 4 nettkurs med 4 ulike kursledere (det ene ble jeg gravid i så da gikk det over til svangeskapskurs) og et par vanlige i løpet av disse 12årene.I tillegg har jeg jobbet på egen hånd også med god bruk av nettsidene her. Men nå skal vi ikke ha flere barn så dette er siste gang satser jeg på!

 

 

 

Så flott! Ser at du er godt på vei!

I dag er dagen, hvor jeg starter på nettkurset. Startet med å registrerer på mandag, og fikk meg skrittteller på tirsdag :)

Er SUPERmotivert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra! Da får du best uttelling :)/> Fin kursleder du har valgt!

[/quote

 

 

Ja! Veldig motiverende med skritttelleren. Kjøpte ett aktivitetsbånd, så jeg kan følge med på brukte kcal, og det er veldig motiverende å se at inntaket er lavere enn forbruket :)

Så bra at du er fornøyd med kurslederen, det motiverer det også!

 

Noen her som har gode tips til mellommåltid for folk i farta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innser at jeg må bite i det sure eplet og ta ALLE de kiloene jeg gikk ned i høst om igjen... Og greier det ikke alene på den tiden jeg vil så har meldt meg på Frides kurs igjen så nå er vi to på hennes nettkurs :) Det begynte jo egentlig mandag men jeg fikk melde meg på likevel så pauser hun oppstarten min en uke og forlenger slutten, bra service!

Veldig irriterende at de kiloene har sklidd på igjen til tross for at jeg mener jeg har jobbet bra? Men kan jo ikke ha gjort det da wink.gif Men hun er streng så følger jeg opp går det bra. Kanskje ikke så rart at kroppen min vil opp på det gamle vektplatået for der har jeg vært sålenge. Er 12 år siden jeg veide 70kg, gikk opp 26kg i svangerskapet og ned 20kg før nestemann til 76kg for 9år siden. Andre gang gikk jeg opp 24kg til 100kg (!) og ned igjen 20kg til 81kg. Så for 4 år siden kom tredjemann og jeg gikk opp 22kg til 103kg. Og gikk ned fra 103kg til 76kg like før jul (brukte alle 4 årene altså) totalt 27kg ned! Men nå veier jeg 80kg igjen, men hallo, jeg har jo faktisk gått ned 23kg nå og tilsammen de siste 12 årene blir det 72kg opp og 62kg ned! Så det gjenstår altså 10kg før jeg er i mål cool.gif Puh biggrin.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal klare dette!

Jeg var på jente vinkveld i går, brukte frimerker på rødvin, men holdt meg helt borte fra snop ho andre godsaker, pizzaen som ble servert, tok jeg det minste stk som var og brukte laaaaang tid på det. Er såååå stolt av meg selv, og føler at det ihvertfall ikke er noe i veien med motivasjonen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei B)/>

 

Overskriften sier det meste. Men jeg lurer jo på om det er noen som har lyst til å slå følge? Det er liksom så mange lange tråder med flere hundre svar så da laget jeg heller en ny... :rolleyes:/>

 

Jeg jobber turnus i helsevesenet og har av og til mange unnskyldninger for å ikke trimme siden jeg skal på jobb, sliten etter nattevakter ol men nu skal jeg ta meg sammen og trimme masse for jeg liker det egentlig veldig godt....:)/>

 

veier meg på tirsdagene:

06.05: 88,6 - ned 1,4 kg

 

 

Hei!

Hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...