Gå til innhold

Starter på nettkurs 14 mai, vil komme i bedre form til ferien min i juli


Gjest Annie79
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Annie79

Hei

 

Jeg er en jente på 35 år som er singel og bor i Oslo. Jeg er 1.61 cm høy og veier 80 kilo. Jeg har meldt meg på nettkurs med start 14 mai. Jeg har kommet inn i en negativ sirkel med mye usunn spising og jeg trives ikke med eget utseende og helse som det er nå. Jeg har klart å gå ned 16 kilo på Grete Roede kurs tidligere, men har dessverre gått opp alle kiloene igjen. Men får prøve på nytt, ikke gi opp.

 

Jeg tror jeg kommer til å ha veie dag på tirsdager eller onsdager. Får se når jeg får det første kursbrevet. Mitt første delmål er å veie under 75 kilo når jeg begynner ferien min 1 juli. Min ønske vekt er å veie 64 kilo for da har jeg en BMI som er normal vektig. Men jeg er fornøyd hvis jeg klarer å gå ned til 70 kilo.

 

Vil bli kvitt søt sug og få lyst på sunn og god mat igjen! Vil også komme i gang med trening regelmessig.

 

Lykke til alle herinne! Gir inspirasjon å lese i forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Annie79

Nå er den første kursuken ferdig. Det har gått bra.

 

Veiedager:

 

Onsdag 14.05.2014 77.8 kilo

Onsdag 21.05.2014 76.1 kilo (1.7 kilo)

 

Nå er jeg ikke lenger i BMI kategorien fedme, det var mitt første mål. For hvert kilo jeg går ned nå får jeg bedre helse, det er godt å tenke på, selv om jeg også er utålmodig og vil gå ned mange kilo fort.

 

Har kommet i gang med litt trening. Gåturer i parken. Håper på å få motivasjon til å trene på treningssenter tilbake også, meldt meg på Love to Dance time i morgen, så får pakke treningsbagen ikveld så den står klar.

 

Nå blir det en kveldstur, få en trimpoeng i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow så bra resultat! Du er kjempeflink! Jeg gikk på nettkurs før jul (to stk) og gikk ned 5kg (ikke så mye på første så byttet kursleder) men nå som jeg skulle fortsette på egenhånd har ALT kommet tilbake! angry.gif Så tok beslutningen om å ta et nytt nettkurs nå oversommeren.

 

Målene dine er kjempefine, dette kommer du til å klare! wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...