Gå til innhold

Påskemål søndag 05-03-06.


Gjest synøve

Anbefalte innlegg

Gjest synøve

Hei alle sammen. Her på østlandet er det iskaldt idag,sterk vind og 10 blå:-(

Så det ble innetrenning istede for skitur. To timer kinetick..deilig etterpå.

 

Ellers så har helgen gått greit,ingen store utskeielser. dere da?

 

Ha en fortsatt fin søndag alle sammen.

 

klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er Synøve - trener hele tiden:)

Jeg er fortsatt syk - forkjølet. Det betyr at jeg ikke har trent på nesten en uke. Har gått til jobb og diverse da så trimpoengene har blitt 7 denne uken. Veldig lite for meg som pleier å ligge mellom 15 og 20. Uansett, i morgen tenkte jeg å forsøke meg på å trene litt.

 

Har ikke skeiet ut så veldig i helgen - men har heller ikke vært den sunneste. Spiste en del smågodt i går faktisk. Synes jo litt synd på meg selv som både er syk og alene hjemme i en uke. Det kommer nok til å synes på vekten onsdag. Men, men, gjort er gjort og spist er spist, denne uken fra og med i dag skal bli veldig sunn. Blir veldig motivert av å være med på dette forumet og dele nedturer og oppturer med dere.

 

Stå på alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel ikke vært her inne på en ukes tid snart jeg så det er på tide å kikke innom igjen :)

Denne uka har det blitt mindre trening enn planlagt, har vært sliten, vondt i hodet etc. På fredag var vi hjemme å koste oss med pølser, kjøpte Gilde god og mager, så jeg spiste nok mer enn jeg burde. Tror ikke jeg har gått ned no til i morgen!!

Synøve- du er en inspirasjon :)

nuss- God bedring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er det SOl og atter Sol... mye snø men -15 grader. Jeg tåler jo ikke solen og særlig ikke i kombinasjon med snø så jeg har trent pilates inne samt en stor rundvask som tydelig trengtes.. rart det men støvet kommer plutselig fram med solen.. Så jeg har vært i bevegelse hele dagen så det gir jo endel forbrenning selv om jeg har ikke registrert det som trimpoeng, men utbytte av det er jo alltid tilstede.

God bedring Nuss , det er nok bra du ikke har trent så mye denne uken , kroppen trenger hvile når den er syk. Det blir jo alltid anledning til å trene ordentlig igjen.

God Søndag til alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Nuss. Ja, det er lett å spise litt for mye når en er syk, så om du klarer å holde deg innen det du skal ellers, så synes jeg du skal være fornøyd. På de kursene jeg har gått så sa kursleder alltid at det tok sirka en uke fra utskeielsen var gjort til den syntest på vekta. Sa da har du litt tid til å ta deg inn igjen.

 

Men, det kan hende at vekta ikke er helt snill etter en sykdomsperiode fordi kroppen oppfører seg ikke helt som forventet.

 

Til dere andre, så flinke dere er til å trene. Nå er det slik at jeg må begynne jeg også. Kan ikke lenger være den som ikke gjør det. Bra med litt gruppepress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lille my

Skulle vel ha trent jeg også, får litt dårlig samvittighet når jeg ser hvor flinke mange her er. Har hatt sløv helg med tanke på trening. Gått i butikker hele dagen i går, men ikke noe å bli svett av :) Har kost meg med god, mørk belgisk sjokolade på kveldene, så jeg burde virkelig ha trent! Det er jeg skikkelig svak for - heldigvis er tilgangen litt mindre enn "vanlig" sjokolade, så det er vanligvis ikke noe problem...

 

I dag har jeg bakt brød, og da blir jeg alltid så fornøyd med meg selv. Er vel fordi jeg er makelig anlagt :) Etterpå skal jeg ta med samboeren ut på tur (en kort en, 15 minus frister ikke så fryktelig), og så skal jeg synke sammen i sofaen med en god bok og en kopp te, og prøve å ikke tenke på at det ligger sjokolade i kjøleskapet (riktignok 86% kakao, men nå er det NOK!!!)

 

Veiedag i går, og vekta viser 78,8 kilo. Det er 400 gram ned siden sist uke, så det går sakte men sikkert nedover - 200 gram igjen til magiske 20 kilo ned. Er fornøyd med å ha gått ned såpass denne uka med tanke på at tante rød er på besøk :)

 

Ha en fin søndagskveld alle sammen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ebelle

Hei Synøve,

Jeg har nettopp kjøpt kinetics og blir veldig nysgjerrig på deg som trener flere timer av gangen! Selv var jeg knekt etter noen runder med kampsport på kinetics... kondisen står ikke i forhold til innsatsvilje og konkurranseinstinkt, men moro var det! Men hvordan legger du opp kinetics-treningen, har du lagt opp et fast program du følger eller "leker" du bare med forskjellige ting? Flink er du i alle fall!

Jeg har nettopp startet for fullt med trening, har 17,1 poeng denne uken, er det ok..? Jeg er jo ny her så jeg vet ikke hva nivået bør ligge på. Målet er 20 kilo ned til jul, 10 av dem skal av før 17. mai, med et delmål på 5 kilo ned før påske. Så nå er jeg virkelig spent på om vekten har gått ned denne første uka. Har veiedag tirsdag så vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synøve
Hei Synøve' date='

Jeg har nettopp kjøpt kinetics og blir veldig nysgjerrig på deg som trener flere timer av gangen! Selv var jeg knekt etter noen runder med kampsport på kinetics... kondisen står ikke i forhold til innsatsvilje og konkurranseinstinkt, men moro var det! Men hvordan legger du opp kinetics-treningen, har du lagt opp et fast program du følger eller "leker" du bare med forskjellige ting? Flink er du i alle fall!

Jeg har nettopp startet for fullt med trening, har 17,1 poeng denne uken, er det ok..? Jeg er jo ny her så jeg vet ikke hva nivået bør ligge på. Målet er 20 kilo ned til jul, 10 av dem skal av før 17. mai, med et delmål på 5 kilo ned før påske. Så nå er jeg virkelig spent på om vekten har gått ned denne første uka. Har veiedag tirsdag så vi får se.[/quote']

 

 

Det er kjempegøy med kinetics,klarer nesten ikke stoppe når jeg først begynner:p Lagde meg først ett treningsprogram med personlig trener,12 ukers..men synes det er mer ålreit og prøve på forskjellige ting,men ja,jeg er helt utslitt og svetten renner når jeg har holdt på ett par timer.. Men tar noen rolige økter innimellom:p.

17 trimpoenger jo kjempebra det på en uke.. ligger vel rundt der jeg også..

 

Lykke til med nytt treningsprogram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...