Gå til innhold

Bryllupsdag 28.11.14


Nilie80
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann

 

Jeg gifter meg 28.11.14 i varmere strøk.

 

Har mangen kilo som skal av men har sett meg som delmål å komme ned i 110 kg før dagen.

 

veier i dag 118,4 kg, dvs. at jeg må ned 8,4 kg på ca. 15 uker.

 

Jeg måler 183 cm på sokkelesten og spiser meny 4 (2200 kcal)

 

Har time for kjoleprøving nå om 2 uker og grugleder meg, satser på -1,0 kg til da.

 

målene mine

(startvekt i 2006 - 148 kg)

Vekt : 118.4 kg

hals : 39 cm

arm : 30 cm

bryst : 121 cm

midje : 112 cm

hofte : 122 cm

rompe : 114 cm

lår : 69 cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei

Da var første uke gjennomført og komt halveis i uke 2

Resultat for uke 1 var -0,8 kg som eg er superfornøyd med.

Har redusert menyvalg fra meny 4 til meny 3 pga. lite aktivitet, det gjorde susen etter ett par uker uten særlig resultat, har nok hatt for høyt energiinntak ifht. forbruk mmmmhmmm, fortsetter på meny 3 med ca. 1900 kcals.

 

Kjoleprøving på lørdag

 

målene mine

(startvekt i 2006 - 148 kg)

startvekt 03.8.14 : 118.4 kg

vekt nå: 117.6 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen

Da var kjoleprøving overstått, fant drømmekjolen :)

den må tilpasses noe, men pytt pytt.

Storfornøyd.

 

ukesresultatet -0,7 kg. Har planlagt litt mere aktivitet kommende uke så da håper jeg på

litt mere ned til helgen.

 

målene mine

(startvekt i 2006 - 148 kg)

startvekt 03.8.14 : 118.4 kg

vekt nå: 116.9 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke overstått, ned -0,1 kg denne uken noe jeg ikke er helt fornøyd med kan du si.

 

Har hatt en del utskeiielser, men har til gjengjeld fått 11 TP, kcal-inntak har ligget på 2080 kcal/dag som er innenfor det jeg kan spise med såpass antall TP.

 

Får vere litt mer nøye med registrering denne uken og kanskje kontrollveie mat, for å se om det er her feilen ligger.

 

Positivt innslag er at jeg ila. siste 3 ukene i snitt har gått ned -0,7 kg/uke. Fortsetter jeg slik er jeg på det som jeg har satt som trivselsvekt(95 kg) i april 2015 og det kan jeg leve med :)

 

Satser på flere steg på stegtelleren i uken som kommer. Forrige uke gikk jeg samlet 46000 steg. Prøver på 50' denne uken.

 

 

målene mine

(startvekt i 2006 - 148 kg)

startvekt 03.8.14 : 118.4 kg

vekt nå: 116.8 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Nilie80!

 

Gratulerer med flott nedgang de siste 3 ukene! Skjønner det godt om du ble litt skuffet i dag, men etter to så flotte uker gjør det ikke noe om vekta står litt i ro. Gjennomsnittlig er det jo et veldig bra resultat! Kanskje gjør du et flott hopp nedover på vekta neste uke? Stå på! :)

 

Så herlig med bryllup i varmere strøk! Jeg skal til Egypt i slutten av november, men bare på ferie, og det er jammen god motivasjon bare det.

 

Håper du rekker å gå ned en del før siste justering på kjolen, så den ikke blir for stor til deg. Da jeg giftet meg kjøpte jeg en kjole ett år før bryllupet, men så klarte jeg å gå så mye ned i vekt at den ble alt for stor, så det endte med at jeg kjøpte en ny like før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Meline

Takk for at du stakk innom, varmer med oppmuntring når det går tregt.

 

Satser på at kjolen passer, den blir sydd om til snøring i ryggen og da har jeg litt å gå på :)

 

Tror ikke den blir byttet ut, falt pladask for den. Om den skulle bli litt stor får de sy den inn, det blir en ny opplevelse det og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja hva kan en si, ny uke unna og stillstand på vekten ??

 

Har blitt mye utskeiing i helgen, så skal vel ikke klage for høyt.

Inn 1 cm rundt hoften er jo positivt og vil jo hjelpe på kjolen.

 

Irriterer meg at vekten står i ro. Selv med høyt kcal-inntak i helgen ligger jeg i snitt under holdvekten inntaket mitt og skulle jo i teorien derfor ha redusert litt vekt.

Men vet av erfaring at raske karbs og salt chips ikke akurat gjør underverker for vekten :)/>

 

Har PCOS og vet jo at raske karbs = ekstremt rask vektøkning hos meg, så er i grunn glad vekten står i ro.

 

Satser på at det er vann som er holdt tilbake i kroppen pga. salt og sukker i helga :)/>

 

målene mine

(startvekt i 2006 - 148 kg)

startvekt 03.8.14 : 118.4 kg

vekt nå: 116.8 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hei igjen

 

Bare 9 uker igjen til bryllup :)

 

Har vist blitt ett par uker uten nye poster :)

 

Har vært travelt, målet om 46000 steg er ikkje nådd enno, men eg jobbar meg opp mot da.

 

Har no komt meg ned i 115.7 kg, berre 0,7 kg igjen til eit av mine delmål på 115.

 

 

målene mine

(startvekt i 2006 - 148 kg)

startvekt 03.8.14 : 118.4 kg

vekt nå: 115.7 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi

 

Nå viser vekten 114,9 kg ned 1,2 kg denne uken.

 

 

Da var mitt første delmål på 115 kg nådd, neste er 110 kg. Satser på å nå neste delmål innen bryllupet :) som nå fremdeles er 9 uker unna, blingsa litt på kalenderen sist :P

 

 

målene mine

(startvekt i 2006 - 148 kg)

startvekt 03.8.14 : 118.4 kg

vekt nå: 114.9 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Hei hei

 

Det går fremover med planleggingen, skal hente kjolen nå på fredag og gleder meg stort.

 

Vekten har i grunn ikke rørt seg så mye den siste tida, platå kanskje. Så har jeg heller ikke vært så veldig flink med å registrere kcal. Har vel mistet litt fokus på vektnedgang, men den har gått ned, om ikke så mye. Så endret livsstil har jeg :)

 

Har vert travelt siste tiden med planlegging, og mye selskapligheter som har drøyd litt for lenge ut i uken, er søtmons, og når det er rester i skapet så går jeg og knasker.

 

Ikke bra, men jeg har holdt meg under 115 kg og det er jeg fornøyd med. Jeg er uansett mindre i omfang enn da jeg prøvde kjolen første gang i august og det er godt.

 

Gleder meg mye, nå er det bare 17 dager til avreise :)

 

målene mine

(startvekt i 2006 - 148 kg)

startvekt 03.8.14 : 118.4 kg

vekt nå: 114.0 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er vel en del å forberede, så det er klart det kan være vanskelig å fokusere så veldig på mat og trening. Men du verden for en jobb du har gjort så langt! Jeg ser det er lenge siden den høyeste startvekten, men uansett, 34 kg er MYE!

 

Du har vel hentet kjolen din nå. Passer den fint og er du fornøyd med den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

Har holdt på en stund ja :)

Var og hentet kjolen på fredag som var og den satt som støpt, akkurat passe :) og helt slik som jeg husket den :) så nå henger den hjemme klar til avreise.

 

I går var jeg på prøvetime hos frisør og makeup og nå gleder jeg meg stort til dagen. Nå er det snart under 1,5 uke til avreise.

 

Blir godt å komme ned i sommer igjen.

 

 

 

målene mine

(startvekt i 2006 - 148 kg)

startvekt 03.8.14 : 118.4 kg

vekt nå: 113.6 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Heisann

 

Nå er det kun 1 uke igjen :) og det meste er på plass. Har vært noen travle siste uker med lite fokus på mat og trening. Litt bevegelse har det nok blitt likevel og utskeielsene kan ikke ha vært for gale for vekten har nå gått litt nedover lell.

 

Nå veier jeg 113,5 kg. Målet var jo 110 Kg til bryllupet, men men må jo ha litt å jobbe med videre også :)

 

Nesten 5 kg ned er jo ikke så gale det, noen cm mindre har jeg jo også blitt :)

 

målene mine

(startvekt i 2006 - 148 kg)

Vekt ved start i aug2014: 118.4 kg

Vekt nå: 113,5 kg

 

hals : start 39 cm, nå 38 cm

arm : start 30 cm, nå 30 cm

bryst : start 121 cm, nå 119 cm

midje : start 112 cm, nå 109 cm

hofte : start 122 cm, nå 119 cm

lår : start 69 cm, nå 67 cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har gjort en knalljobb! Om du ikke når målet helt så er du i alle fall ikke langt unna! Du har vært kjempeflink og jeg er sikker på at det føles bra. :)

 

Har du reist nedover nå? Det er vel litt som må ordnes i stand i forkant, så det blir vel litt travle dager denne siste uka?

 

Lykke til med bryllupet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Heisann

 

Da er vi hjemme igjen godt gifte :)

 

Det ble en travel uke frem mot selve bryllupet, med truende værmeldinger ++ ble litt endringer i planene på dagen pga. sterke vindkast, ble buss fra kirke til festlokalet i stedet for båt td.

 

Alt i alt er vi kjempefornøyde med dagen og opplevelsen.

 

Vekt etter ferietur og bryllup vites ikke, kom hjem sent i går kveld og glemte det helt i dag morges.

 

Bli nok siste innlegg her fra meg, men titter vel kanskje innom forum for de som skal ned 20-30 kg.

 

 

målene mine

(startvekt i 2006 - 148 kg)

startvekt 03.8.14 : 118.4 kg

vekt nå: 113.6 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Da er vi hjemme igjen godt gifte :)

 

Det ble en travel uke frem mot selve bryllupet, med truende værmeldinger ++ ble litt endringer i planene på dagen pga. sterke vindkast, ble buss fra kirke til festlokalet i stedet for båt td.

 

Alt i alt er vi kjempefornøyde med dagen og opplevelsen.

 

Vekt etter ferietur og bryllup vites ikke, kom hjem sent i går kveld og glemte det helt i dag morges.

 

Bli nok siste innlegg her fra meg, men titter vel kanskje innom forum for de som skal ned 20-30 kg.

 

 

målene mine

(startvekt i 2006 - 148 kg)

startvekt 03.8.14 : 118.4 kg

vekt nå: 113.6 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Bare en siste oppdatering :)

 

Ned 1 kg etter 10 dager på ferietur JUHUUU :)

 

Det må sies at det var 7 forholdsvis travle dager og så 3 påfølgende rolige dager etter bryllupet.

 

 

målene mine

(startvekt i 2006 - 148 kg)

startvekt 03.8.14 : 118.4 kg

vekt nå: 112.5 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...