Gå til innhold

Weight loss ticker


Gjest medlem
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har sett at det er mange som har en "Weight loss ticker" under sine innlegg. Noen har en artig strek som viser hvor mange kilo de har igjen å gå, men det er ikke en slik jeg ønsker meg. Jeg vil gjerne ha en som viser vektkurvens svingninger, da det motiverer meg mer å se at kurven går nedover.

 

Jeg har funnet en på LilySlim, og greid å lage en vektkurve der. Men så kommer problemet: Hvordan skal jeg greie å få den overført derfra og til meg her på Forum? :blink: Kan noen være så snill og forklare meg det? Gjerne med teskje eller pipette, jeg innrømmer glatt at jeg er en dust og en kløne med alt jeg ikke har gjort før på pc-en...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett at det er mange som har en "Weight loss ticker" under sine innlegg. Noen har en artig strek som viser hvor mange kilo de har igjen å gå, men det er ikke en slik jeg ønsker meg. Jeg vil gjerne ha en som viser vektkurvens svingninger, da det motiverer meg mer å se at kurven går nedover.

 

Jeg har funnet en på LilySlim, og greid å lage en vektkurve der. Men så kommer problemet: Hvordan skal jeg greie å få den overført derfra og til meg her på Forum? :blink:/> Kan noen være så snill og forklare meg det? Gjerne med teskje eller pipette, jeg innrømmer glatt at jeg er en dust og en kløne med alt jeg ikke har gjort før på pc-en...

 

Antar det er det samme som den ticketfactory sin, der får du en fil som du må kopiere og lime inn under profil-rediger profil- signatur

Når du så registrerer endringer så klikk på linken og lagre nye tall samt kopier og lim inn på nytt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og nei, var det så enkelt?! :huh: Men det er vel som med alt mulig annet: det er ingen sak når man bare vet hvordan det skal gjøres. Jeg tror jeg har en fobi for alt mulig nytt man kan gjøre med pc-en, jeg er redd for å gjøre noe galt som jeg ikke finner ut av.

 

Takk skal du ha, Bht! Nå har jeg fått det til slik jeg ville. Så nu er det bare å komme seg ut av feriemodus og fokusere på å få vekta ned i trivselsvekt, og greie å holde seg der! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...