Gå til innhold

Noen her som går på kurs?:) eller har gått på kurs :)


Gjest engeljenta28
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest engeljenta28

Heisann :) jeg begynenr på kurs 27 august, skal ned ca 20 kg, men det jeg lurer litt på er om man må være fanatisk i forhold til hvor mange kalorier man må ha til hvert av måltidene? jeg er litt sånn at jeg spiser så å si det samme hver dag utenom middager.

 

Jeg skal ha meny 1600, men er det slik at så lenge en ligger mellom 14-1500 kalorier så går det greit?

 

hilsen meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Heisann :)/> jeg begynenr på kurs 27 august, skal ned ca 20 kg, men det jeg lurer litt på er om man må være fanatisk i forhold til hvor mange kalorier man må ha til hvert av måltidene? jeg er litt sånn at jeg spiser så å si det samme hver dag utenom middager.

 

Jeg skal ha meny 1600, men er det slik at så lenge en ligger mellom 14-1500 kalorier så går det greit?

 

hilsen meg :)/>

Hei Engeljenta28. Jeg startet på kurs den 7. mai og det har gått utrolig bra med meg. Jeg skal også gå ned ca 20 kilo og har til nå greid å gå ned ca 10 kg.

 

Nei, dette opplegget er ikke fanatisk! Jeg går også på meny 2 og skal dermed ha 1600 kalorier hver dag. Men enkelte dager så kommer jeg bare opp i 12-1300. Da prøver jeg å kompensere neste dag med å spise mer. Jeg får det ikke helt til. Det er så mye mat her, at jeg sjeldent greier å spise så mange kalorier som jeg skal:-) Det kommer også an på hvor mye aktivitet du bedriver. Hvis du kommer til å trene mye, så må du faktisk kompensere og prøve å få i deg litt flere kalorier:-) Dette kommer nok til å gå bra! Det er motivasjonen som avgjør hvor bra dette skal gå. Og motivasjonen er jo på topp - ikke sant? :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Heisann smile.gif jeg begynenr på kurs 27 august, skal ned ca 20 kg, men det jeg lurer litt på er om man må være fanatisk i forhold til hvor mange kalorier man må ha til hvert av måltidene? jeg er litt sånn at jeg spiser så å si det samme hver dag utenom middager.

 

Jeg skal ha meny 1600, men er det slik at så lenge en ligger mellom 14-1500 kalorier så går det greit?

 

hilsen meg smile.gif

 

Nei ikke fanatisk, men du får best resultat om du følger opplegget. Det er helt opp til deg selv! Tenk deg litt om...hvorfor er du overvektig? Fordi du spiser som du gjør. Hvis du vil ha noe du ikke har (slankere kropp) må du gjøre noe du ikke gjør (spise anderledes!) Poenget med kalorimengden fordelt på alle måltidene er at du ikke går sulten, du holder et jevnt blodsukkernivå å kan lettere motså fristelser som dukker opp! Prøv davel og se om ikke det virker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

Jeg er overvektig for jeg la på meg 20 kg vann pga medisiner, jeg har bestandig vært småspist, jeg gikk til ernæringsfysiolog for 1 år siden og sku prøve ligge på 1700 kalorier og jeg trente mye da, men men gikk bare opp, nå ligger jeg på ca 1531 kalorier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
Gjest klippedama

jeg går på mitt første kurs nå... gikk på kurs for 10 år siden og mye er annerledes allerede nå.

Jeg ønsker å gå ned 15 kilo pluss... ser det ikke går så fort som jeg ønsker... men... jeg fant ut at jeg måtte tilbake til å skrive opp alt... igjen... trodde jeg var ekspert etter en uke for dette hadde jeg jo gjort før.... bullshitt... knis... tilbake til å skrive opp ser jeg at jeg må bli flinkere med vann.... og grønsaker.... til hvert måltid... kjempeviktig.. har stått rolig de 2 siste veiingene... å det er litt demotiverende... men gir meg litt guts til å ta fatt på de neste kiloene...har gått ned 1,5 kilo siden jeg begynte ca begynnelsen av sept.

viktig å ikke gi seg. gjør det som står i boken... spis og varier måltider så går du nok fortere ned i vekt enn om du spiser det samme hver dag.

ønsker deg lykke til.

gi oss gjerne tilbakemld her om hvordan du synes det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...