Gå til innhold

Påan igjen..


Gjest AnneLise31
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest AnneLise31

Da viser kalenderen 18.08-14 og det er to uker igjen før jeg er tilbake på jobb etter et år i mammapermisjon. Startet min Grete Roede historie i 2005 og tok av med 25 kg på litt over ett år. Klarte meg fint frem til 2010 da jeg møtte samboeren min og vi startet å klatre oppover på vektskalaen sammen. På 4 år har jeg lagt på meg 17 kg og siden jeg var litt for stor i utgangspunktet veier jeg nå nesten 90 kg.

 

Dette er altfor mye for en liten kropp(154cm) og jeg kjenner mer og mer på at vekta gjør meg frustrert, grinete og sliten.

 

Begynner på igjen nå etter et litt mislykket Grete Roede kurs i vinter der jeg gikk ned en del men også la på meg igjen alt enda raskere...

 

Nå er vesla 9 mnd, vi sover bedre og dette er rett tidspunkt å starte på en ny og varig endring. Mitt mål er at jeg på 18 mnd skal ned 25 kg. Hovedmotivasjonen min er å ha mer overskudd og humør og å bli raskere klar for et nytt svangerskap. Forrige gang ble det tungt og vondt å ha så mange ekstrakilo i tillegg til frøkna i magen.

 

Hyggelig hvis noen andre som også starter på igjen eller for første gang vil dele oppturer og nedturer med meg.

 

Anne-Lise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...