Gjest Pastill Skrevet August 28, 2014 Rapporter Share Skrevet August 28, 2014 Begynte på kurs i går (27/8) og lurer på om det er flere som går på kurs. Hadde vært greit å fått litt motivasjon resten av uka også) Håper dette hjelper for er rimelig lei av å bare klare det litt, vil komme helt i mål denne ganga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koalamamma Skrevet August 28, 2014 Rapporter Share Skrevet August 28, 2014 Jeg er på nettkurs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Pastill Skrevet August 28, 2014 Rapporter Share Skrevet August 28, 2014 Jeg er på nettkurs :)/> Høres spennende ut det også, hvordan synes du det er? Jeg vurdere å prøve det hvis jeg får det greit til på vanlig standar kurs. Men foreløpig trenger jeg gruppefølelsen og å se at andre kanskje får det til:)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Trivselguri Skrevet August 28, 2014 Rapporter Share Skrevet August 28, 2014 Begynte på kurs i går (27/8) og lurer på om det er flere som går på kurs. Hadde vært greit å fått litt motivasjon resten av uka også:)/>) Håper dette hjelper for er rimelig lei av å bare klare det litt, vil komme helt i mål denne ganga. [/quote Hei Jeg går på kurs, begynte for tre uker siden. Du er velkommen til å bli med på linken min Bli med å bli lettere helt til mål... Ønske deg uansett lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå