Gjest Hunaja Skrevet September 15, 2014 Rapporter Share Skrevet September 15, 2014 I dag har høstens matnyheter ankommet butikkene. Blant nyhetene er et sunnere potetgull fra Kims. Det måtte testes, og synes at det var veldig godt. Bare 343 kcal pr 100 gram, langt lavere enn vanlig potetgull. Anbefales til helgekosen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meline Skrevet September 16, 2014 Rapporter Share Skrevet September 16, 2014 Oppdaget denne chipsen i helga, men jeg har ikke prøvd den enda. Så bra at du syntes den var god. Her kan den som vil lese om den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Rund og blid! Skrevet Oktober 6, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2014 I dag har høstens matnyheter ankommet butikkene. Blant nyhetene er et sunnere potetgull fra Kims. Det måtte testes, og synes at det var veldig godt. Bare 343 kcal pr 100 gram, langt lavere enn vanlig potetgull. Anbefales til helgekosen!! Siterer frå nettsida; "Vi gjør oppmerksom på at det har skjedd en feil i utregningen av næringsinformasjonen som står på første opptrykk av emballasje for Crisps. Det er denne næringsinformasjonen som er riktig." Kjedeligt? Ja! Og plutselig var det 473 kcal pr 100 gram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest suketten Skrevet Oktober 9, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2014 Siterer frå nettsida; "Vi gjør oppmerksom på at det har skjedd en feil i utregningen av næringsinformasjonen som står på første opptrykk av emballasje for Crisps. Det er denne næringsinformasjonen som er riktig." Kjedeligt? Ja! Og plutselig var det 473 kcal pr 100 gram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest suketten Skrevet Oktober 9, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2014 NEEiII... Jeg har med andre ord spist litt fler kcal enn jeg trodde i dag.. Skulle bare smake.. Vips 1/3 av posen borte. Godt datteren min tok resten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Rund og blid! Skrevet Oktober 9, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2014 Adam var ikkje lenge i Paradis, som det heiter Godt dattra di kom til unnsetning, då Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Fa-mol Skrevet Oktober 10, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2014 Vet du hvor lenge Adam egentlig var i Paradis? Til utpå høsten, for da ble eplene modne... Ha ha... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Rund og blid! Skrevet Oktober 11, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2014 Eg ler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå