Gå til innhold

Målet er å gå ned 10-20 kilo


Gjest Mathilda
 Share

Anbefalte innlegg

:rolleyes:/> Hei! Er ny på Grete Roede kurs 24-09.14

Kurssted er i Halden. Drop in kurs.

Målet er 10-20kg.

Vekten er nå 89kg.

Dame 53år, 171cm.

 

Synes dette virker flott med mange nye tips og ideer til bedre vekt og helse :)/> vekten økte 20 kg i overgangsalder. Prøve å komme ned til 70 kg over tid . Kanskje noen turvenner i området Halden ,Aremark? :) er trygdet. Gå turer og svømming på badeland i Sarpsborg er noe av det jeg synes er god trening for meg. Er nå godt i gang med riktig kost, måltider og mer bevegelse. Har tro på dette!! Får ta det over tid. Da ønsker jeg andre også lykke til og en fin høst. Aulalia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Aulalia!

 

Velkommen hit og lykke til med kurset! :) Håper det hjelper deg slik at du klarer å gå ned i vekt og at veien mot målet ikke blir lang og tung.

 

Håper også at du finner deg en turvenn eller to, enten her inne eller på kurset du går på.

 

Jeg leste gjennom innlegget ditt og fikk lyst til å gi deg et lite tips. Ikke skriv hele setninger med kun store bokstaver! Det blir oppfattet som ROPING. I tillegg er det er slitsomt å lese (for alle, men spesielt de som har lese- og skrivevansker). Dette er en del av nettikette (god folkeskikk ved bruk av Internett som kommunikasjonsmiddel) og ikke så greit å vite om man ikke er så vant til denne måten å kommunisere på.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Takk for svar og kjekke tips...er veldig fornøyd med kurs. Dette er nytt for meg, da jeg aldri har hatt vekt problemer før. Har veid 65 kg stort sett hele livet og mindre, men nå er det forandringer. Er i gang med riktig mat, mengde og mer bevegelse. Det er gøy :D vekta går alt rett vei. Ser det går fint for deg også! lykke til! Gøy at noen svarte meg.

 

 

HØST

 

Bladene gulner,

de vinker farvel.

Dagen er kort,

tidlig mørkt hver kveld.

Vi koser oss inne,

og jeg blir å finne,

under et pledd,

på sofaen er jeg redd.

Med Allers og te,

det koser jeg meg med,

jeg trenger ingen trøst,

jeg elsker høst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...