Gjest Annvero Skrevet Oktober 15, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2014 Endelig tatt det store steget å melde meg på kurs, få 8 uker med visdom og pushing der jeg virkelig må ta meg sammen. Gleder meg til å gjøre dette og lære mye. Har aldri gått kurs før og er spent.... tenker nå hver dag på mandag 20.10.14 som skal bli den nye dagen i mitt liv. Etter røykeslutt for snart 7 år siden er det på tide med nytt fokus:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meline Skrevet Oktober 15, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2014 Velkommen hit og gratulerer med valget! Dette kommer du til å klare fint. Nå har du jo bestemt deg. Lykke til på kurs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Fa-mol Skrevet Oktober 15, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2014 Jeg slutter meg til velkomsthilsenen. Bruk kurslederen for alt det er verd, spør om det du lurer på, be om hjelp til smarte valg dersom du synes du står fast, osv. Hun er der for at du skal få best mulig utbytte av disse 8 ukene! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Annvero Skrevet Oktober 19, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2014 Velkommen hit og gratulerer med valget! :D/> Dette kommer du til å klare fint. Nå har du jo bestemt deg. :)/> Lykke til på kurs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Annvero Skrevet Oktober 19, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2014 Tusen takk , nå er alle mål registrert og mål notert;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Annvero Skrevet Oktober 19, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2014 Jeg slutter meg til velkomsthilsenen. :)/> Bruk kurslederen for alt det er verd, spør om det du lurer på, be om hjelp til smarte valg dersom du synes du står fast, osv. Hun er der for at du skal få best mulig utbytte av disse 8 ukene! Lykke til! :D/> Tusen takk for råd og lykkeønskninger. Alle mål og tall er notert nå er jeg klar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå