Tullsen70 Skrevet Oktober 26, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2014 Jeg sitter her fortvilet etter å ha gått opp alle kiloene jeg gikk ned i våres! Sliter med eksem og spiser kortison, og det gjør det vanskelig å holde vekten. Jeg vil så gjerne ned minst ti kilo fordi det er viktig for helsen min, og ikke minst så er det kjedelig å ikke passe klærne sine. Noen som vil hjelpe meg på ferden!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pus 52 Skrevet November 3, 2014 Rapporter Share Skrevet November 3, 2014 Jeg sitter her fortvilet etter å ha gått opp alle kiloene jeg gikk ned i våres! Sliter med eksem og spiser kortison, og det gjør det vanskelig å holde vekten. Jeg vil så gjerne ned minst ti kilo fordi det er viktig for helsen min, og ikke minst så er det kjedelig å ikke passe klærne sine. Noen som vil hjelpe meg på ferden!! Hei hei! Jeg må også ned i vekt fordi det ikke er bra for helsa mi.Har lyst å gå ned noen kilo,men vet ikke helt hvor mange. Men begynte i dag og skal være flink.Da snakkes vi her inne å hjelper hverandre nedover til en bedre hverdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå