Gå til innhold

Motivasjonsgruppe - Ned 40+ / UKE 10


Gjest mammacita

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg ganske teit, jeg har kjøpt stegteller, men får ikke innstilt den. Kjøpte den riktignok på Clas Ohlson, men det burde vel ikke være noen hindring. (jeg har nå igrunnen mislykkes med en annen billig en tidligere, da fant jeg nå ut hva det var, klare bare ikke å få stilt den om). Nå får jeg den rett og slett ikke til å telle! Tror jeg har innstilt riktig, satt på korteste skrittlenge, som er 30 cam (lengste er 213 cm, lurer på hvem det kan være?). Jeg har vandret sikkert en kilometer i heimen for å få den til å telle, men hvis den teller i det hele tatt, gir den meg ETT skritt!

Får bruke gammelmåten og beregne kilometer og tid, det er sikkerte bra nok. I går fikk jeg iallfall ca 5 km, - minst - det var beregnet fra sted til sted, men det blir jo alltid litt svinger og tassing. Siden jeg spiste altfor mange peanøtter (usaltet - og de har jo lav GI og sunt fett), kom jeg meg også opp på treningssykkelen og tok en halvtime der. Prektig mange trimpoeng.

Men jeg skulle gjerne hatt igang den telleren, poenget med å kljøpe den var å få beregnet de daglige skrittene og prøve å øke litt der.

Noen som har en "tiq" fra Clas Ohloson (eller noen andre) og har fått den til? Eller har gode råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...