Gjest overmotivert Skrevet Januar 2, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2015 Hei, Jeg er ny her, må ned i alle fall 10 kilo før sommeren, kanskje 15 og gruer meg litt fordi sist jeg prøvde dette (for 1,5 år siden) klarte jeg nesten ikke å gå ned noe men nå bare MÅ jeg... Har meldt meg på kurs som starter i slutten av måneden, men prøver å komme i gang før for å venne meg til en god livsstil.. Tror min største utfordring er at jeg er så glad i mat (brød) spesielt på kvelden, for mye festing (ikke fest, men alkohol med gode venner... ) i helgene og lav forbrenning. Har passert 50 år og er dame så jeg er ikke spes. optimistisk men veldig motivert i alle fall... Noen som kjenner seg igjen? Jeg vet jeg må trene mye også men akkurat som om tiden ikke strekker til, med trening i hverdagen. Har jobb, store barn. Så har jeg meldt meg på et av "Aktiv"-kursene så jeg håper dette blir bra! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meline Skrevet Januar 2, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2015 Velkommen hit og lykke til! Ut fra nicket ditt virker det som du er veldig motivert for dette, og det er jo kjempeviktig for å kunne få det til. Så bra at du tar tak allerede nå, så du er godt i gang før kurset starter. Dette klarer du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå