Gå til innhold

Krymperne


momo

Anbefalte innlegg

Ja det er ikke akurat noe kjempestor aktivitet her men jeg legger nå ut litt alikevell.

Her i trøndelag er det i dag en snøfull dag så det er godt å være inne på arbeid i dag.

Jeg har nå gått ned hele 200 gram denne uken så med denne farten er det snart ikke noe igjen av meg..haha

Men jeg har gått sammen i cm og det er jo bra (-0.5 i midjen denne uken)

Nei da men jeg har oppdaget at jeg lurer meg selv.. trudde jeg spiste mere enn hva jeg gjorde. Har ikke skrevet på en stund i dagboken og i går da jeg skulle kontrollere hadde jeg såvidt bare 1000 kcal og jeg trudde at jeg bare kunne ta et knekkebrød til kveldsmat Det ble en toast i stedenfor .

Nå blir det skjerpings med skrivingen her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innrømmer, jeg har ikke vært flink siste uken. Har bare 19,4 treningspoeng og dermed så blir det for lite trim i forhold til det jeg spiser. Resultatet, opp 200g.

Nå må jeg jammen meg se å skjerpe meg om jeg skal bli kvitt de siste 5-6 kiloene før sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke trodde jeg at det var mulig å bli så glad for å gå ned 300 gram , men det er det altså !! Endelig skjedde det noe i positiv retning. Etter å ha stått stille på vekta ukesvis og attpå til ha gått opp litt innimellom , så var dette virkelig oppløftende. Det viser jo bare at man ikke må gi seg !! God sunn uke til alle dere krympere . ( Men er vi ikke blitt færre etter vært ?!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo vi har vist krympet litt... haha

Det er nok noen som har hoppet på andre tråder.

Stbs Fortsatt imponert over trimpoengene dine. Jeg er kjempefornøud om jeg har over 10 p. Jobber jo mye overtid da men kunne vært flinkere i helgene.

 

Petit gratulerer med 300 gram ned . Det er gøy å gå ned når det har stått stille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg er ikke så flink til å komme meg på nett til riktig tid. Er ikke så flink til å slanke meg for tida heller. Ligger stadig på 65,5 kilo, men det får være greit så lenge jeg ikke går opp.

 

Men så flink du er til å trene stbs! Jeg er superimponert! Jeg kommer sjelden over 10 poeng i uka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...