Gjest Krølltopp Skrevet Februar 20, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2015 Hei! Jeg opplevde som mange andre at vektnedgangen stoppet opp, selv om jeg fulgte menyen og treningen til punkt og prikke. Jeg vet at dette er normalt, men det kan også være veldig demotiverende. Jeg søkte litt på nettet, og fant et tips om å drikke EKSTRA MYE vann i noen dager for å "flushe" kroppen og få den i modus igjen. Jeg prøvde dette, og det virket med en gang. Etter flere uker med stillestående vekt, har jeg denne uken gått ned 1 kilo....hurra! Et tips å ta med seg og prøve hvis det samme skjer med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
equilla Skrevet Februar 25, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2015 Må prøves.. Vann gjør ingen skade uannsett. Dvs, det skal drikkes MYE før en kommer dit iallfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lykkepillen© Skrevet Mars 12, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2015 Hei! Jeg opplevde som mange andre at vektnedgangen stoppet opp, selv om jeg fulgte menyen og treningen til punkt og prikke. Jeg vet at dette er normalt, men det kan også være veldig demotiverende. Jeg søkte litt på nettet, og fant et tips om å drikke EKSTRA MYE vann i noen dager for å "flushe" kroppen og få den i modus igjen. Jeg prøvde dette, og det virket med en gang. Etter flere uker med stillestående vekt, har jeg denne uken gått ned 1 kilo....hurra! Et tips å ta med seg og prøve hvis det samme skjer med deg! Så bra å ta med seg! Jeg har slitt lenge nå med ganske stillestående vekt... Mitt siste kurs gikk jeg ned bare 3 kg. De første 2 ukene 1,5 kg, så 1,5 kg på resterene. Gå for tiden bare ned ca 100 - 200 gram i uka.. Og jeg har fremdeles MASSE å ta av. Så jeg skal jammen prøve dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå