Gå til innhold

Når vekten står stille


Gjest Krølltopp
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Krølltopp

Hei!

 

Jeg opplevde som mange andre at vektnedgangen stoppet opp, selv om jeg fulgte menyen og treningen til punkt og prikke. Jeg vet at dette er normalt, men det kan også være veldig demotiverende. Jeg søkte litt på nettet, og fant et tips om å drikke EKSTRA MYE vann i noen dager for å "flushe" kroppen og få den i modus igjen. Jeg prøvde dette, og det virket med en gang. Etter flere uker med stillestående vekt, har jeg denne uken gått ned 1 kilo....hurra!

 

Et tips å ta med seg og prøve hvis det samme skjer med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei!

 

Jeg opplevde som mange andre at vektnedgangen stoppet opp, selv om jeg fulgte menyen og treningen til punkt og prikke. Jeg vet at dette er normalt, men det kan også være veldig demotiverende. Jeg søkte litt på nettet, og fant et tips om å drikke EKSTRA MYE vann i noen dager for å "flushe" kroppen og få den i modus igjen. Jeg prøvde dette, og det virket med en gang. Etter flere uker med stillestående vekt, har jeg denne uken gått ned 1 kilo....hurra!

 

Et tips å ta med seg og prøve hvis det samme skjer med deg!

Så bra å ta med seg! Jeg har slitt lenge nå med ganske stillestående vekt...

Mitt siste kurs gikk jeg ned bare 3 kg. De første 2 ukene 1,5 kg, så 1,5 kg på resterene. Gå for tiden bare ned ca 100 - 200 gram i uka.. Og jeg har fremdeles MASSE å ta av. Så jeg skal jammen prøve dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...