Gå til innhold

Ny start, IGJEN!


Gjest enitra91
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest enitra91

Da sitter jeg her igjen, etter mange forsøk på at badevekta skal vise under 80 kg. Min nåværende vekt viser 106 kg. TRESIFRET tall! Magen knyter seg, jeg blir dårlig av å tenke på at jeg har latt kroppen forfalle igjen. Siste 2 ukene har jeg gått ned 1,2 kg og jeg er endelig på banen igjen. Denne gangen SKAL jeg fullføre og bli der!

 

Håper det er noen her inne som vil være med på veien, sånn at vi kan hjelpe hverandre. Jo flere man er sammen, jo bedre. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde en

Da sitter jeg her igjen, etter mange forsøk på at badevekta skal vise under 80 kg. Min nåværende vekt viser 106 kg. TRESIFRET tall! Magen knyter seg, jeg blir dårlig av å tenke på at jeg har latt kroppen forfalle igjen. Siste 2 ukene har jeg gått ned 1,2 kg og jeg er endelig på banen igjen. Denne gangen SKAL jeg fullføre og bli der!

 

Håper det er noen her inne som vil være med på veien, sånn at vi kan hjelpe hverandre. Jo flere man er sammen, jo bedre. :D/>/>

 

Jeg er med!!!! Jeg starta i oktober og da viste vekta 106,1. Har nå kommet til 97,5 men synes det går trått og trenger litt inspirasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest enitra91

Jeg er med!!!! Jeg starta i oktober og da viste vekta 106,1. Har nå kommet til 97,5 men synes det går trått og trenger litt inspirasjon!

 

Så bra!! Da er du jo allerede godt igang, og det er jo kjempebra at du har gått ned så mye allerede. Husk at det er jo nesten 10 kg! Du skal være stolt av deg selv for at du har kommet så langt, og være sta og positiv for at du skal klare resten også! :D/>

 

I dag dro jeg rett ned på treningssenteret etter jobb, og forbrente faktisk 705 kcal! Det var bare egen vilje og innsats. Så jeg er fornøyd med dagens trening. :D/>

 

Jeg kan fortelle litt om meg selv. Blir 24 i år, bor i Oppland. Jobber som helsesekretær (aaaaaalt for stillesittende jobb) og har generelt vært lat på fritiden! Med en så stillesittende jobb og en vekt som viser så mye, har det gått opp for meg at om hvis jeg fortsetter i denne banen og ikke gjør noe med det er jeg mer utsatt for sykdommer og komplikasjoner. Det er veldig skremmende å tenke på. I tillegg, det å veie så mye hjelper ingenting på selvfølelsen! Nok om meg, hva med deg? :D/>

 

Og forresten: Hva er endelig mål på badevekta? Har du et belønningssystem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde en

Takk takk takk. Det er ikke lenge igjen til 10 kg, men du å du det tar laaaaaang tid akkurat nå. Jeg er fra Hedmark, 35 år, jobber som lærer å har to småtasser. En på to år og ei på et år. Blir fryktelig liten tid til trening, men prøver så godt jeg kan å finn litt tid. Spesielt helgene må det trimmes. I helga ble det aking og lang skitur med pulk. Får håpe det gir resultater.

 

Målet er mange mål! Har allerede nådd mange og gitt meg selv manikyr, frisørtime, ny bukse og ny bluse. Neste mål er nå tikilosmerket og forhåpentligvis å se 8-tallet før sommeren.

 

Så bra at du trener. Det gir overskudd å god samvittighet!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest enitra91

Takk takk takk. Det er ikke lenge igjen til 10 kg, men du å du det tar laaaaaang tid akkurat nå. Jeg er fra Hedmark, 35 år, jobber som lærer å har to småtasser. En på to år og ei på et år. Blir fryktelig liten tid til trening, men prøver så godt jeg kan å finn litt tid. Spesielt helgene må det trimmes. I helga ble det aking og lang skitur med pulk. Får håpe det gir resultater.

 

Målet er mange mål! Har allerede nådd mange og gitt meg selv manikyr, frisørtime, ny bukse og ny bluse. Neste mål er nå tikilosmerket og forhåpentligvis å se 8-tallet før sommeren.

 

Så bra at du trener. Det gir overskudd å god samvittighet!!!!

 

Jeg vet det føles som om det går sakte, men om du ser hele bildet så har du jo gått ned i riktig fart siden du begynte. Jeg kjenner meg igjen med at jeg gjerne skulle hatt det fulle resultatet gjerne før jeg har begynt. Men dessverre må man jobbe mer med det enn som så. :mellow:/>

Jeg skjønner at det er liten tid til trening da! Alle aktiviteter er jo trening. Og når man har barn må man jo finne trening på andre måter om man ikke rekker til med treningsstudio. Det gir nok resultater det skal du se. :D/>

 

Så bra! Det er viktig med mange og små mål, og ikke minst kunne unne seg noe når man har nådd hvert mål. Og under 90, det klarer du!

 

Ja, trening gir veldig overskudd. Og ikke minst blir man opplagt! Målet mitt er minst 10 kg innen 15 juli (bursdagen min). Kunne sikkert satt høyere krav, men tar det bare som bonus om jeg går ned mer. :D/> I og med at jeg har gått ned før, har jeg et håp om at de første kiloene raser av meg lettere. :D/> :unsure:/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde en

Jeg vet det føles som om det går sakte, men om du ser hele bildet så har du jo gått ned i riktig fart siden du begynte. Jeg kjenner meg igjen med at jeg gjerne skulle hatt det fulle resultatet gjerne før jeg har begynt. Men dessverre må man jobbe mer med det enn som så. :mellow:/>/>

Jeg skjønner at det er liten tid til trening da! Alle aktiviteter er jo trening. Og når man har barn må man jo finne trening på andre måter om man ikke rekker til med treningsstudio. Det gir nok resultater det skal du se. :D/>/>

 

Så bra! Det er viktig med mange og små mål, og ikke minst kunne unne seg noe når man har nådd hvert mål. Og under 90, det klarer du!

 

Ja, trening gir veldig overskudd. Og ikke minst blir man opplagt! Målet mitt er minst 10 kg innen 15 juli (bursdagen min). Kunne sikkert satt høyere krav, men tar det bare som bonus om jeg går ned mer. :D/>/> I og med at jeg har gått ned før, har jeg et håp om at de første kiloene raser av meg lettere. :D/>/> :unsure:/>/>

 

Veiing igår, minus 1, 5 kg!!!!!! Så nå er totalen 10,1! JESS! Har fått trimma en god del og vært veldig nøy med middagene. Brukt oppskriftene i boka og på nettet. Veldig greit. Så nå er jeg virkelig klar for denne uka!

 

Hvordan gikk det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest enitra91

Veiing igår, minus 1, 5 kg!!!!!! Så nå er totalen 10,1! JESS! Har fått trimma en god del og vært veldig nøy med middagene. Brukt oppskriftene i boka og på nettet. Veldig greit. Så nå er jeg virkelig klar for denne uka!

 

Hvordan gikk det med deg?

 

 

Så bra!! Kjempeinnsats. :) Oppskriftene her er supre, jeg sverger veldig til de. Måler opp akkurat like mye som jeg skal spise, og da er det ikke mer. :) Og jeg blir mett av det.

 

Jeg gikk på vekten i dag tidlig, og vekta viste minus 1,0 kg! Jeg er strålende fornøyd med resultatet. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest enitra91

Hei!

Nå er det lenge siden jeg har oppdatert her, og jeg lurer også på hvordan går vektnedgangen for din del? :) Hadde du en fin påske? Du har ikke mistet motet?

 

Jeg var på besøk hos svigerforendrene mine (de bor et stykke unna), og jeg var så forferdelig redd for at vekta viste mer enn da jeg dro dit. Men når jeg gikk på vekta i dag hadde jeg gått ned 1,3 kg siden 21 mars! WOHO! Det er ikke mye, men med så mye rart som gikk i munnen de 5 dagene var jeg livredd for tallene. Selv om jeg ikke har oppdatert her så mye, har jeg ikke gitt opp! Første delmål er 100 kg, noe som tilsier at jeg mangler å gå ned 4,2 kg. Håpet er at jeg klarer det innen slutten av mai. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde en

Hei!

Nå er det lenge siden jeg har oppdatert her, og jeg lurer også på hvordan går vektnedgangen for din del? :)/> Hadde du en fin påske? Du har ikke mistet motet?

 

Jeg var på besøk hos svigerforendrene mine (de bor et stykke unna), og jeg var så forferdelig redd for at vekta viste mer enn da jeg dro dit. Men når jeg gikk på vekta i dag hadde jeg gått ned 1,3 kg siden 21 mars! WOHO! Det er ikke mye, men med så mye rart som gikk i munnen de 5 dagene var jeg livredd for tallene. Selv om jeg ikke har oppdatert her så mye, har jeg ikke gitt opp! Første delmål er 100 kg, noe som tilsier at jeg mangler å gå ned 4,2 kg. Håpet er at jeg klarer det innen slutten av mai. :)/>

 

Hei Hei. GRATULERER!!! og vel overstått påske. Må innrømme at jeg tok et lite dykk i godteriskåla i påska jeg også, men det ble -1,3 kg her også! Hurra for oss. Jeg har vært litt i dårlig form, men nå er jeg tilbake. Gleder meg til å begynne å trene litt igjen. Så godt når det blir bar asfalt og lyse kvelder. Vurderte å ta fram sykkelen idag faktisk. Mulig det blir iløpet av uka.

 

Akkurat nå driver jeg å planlegger middager fram til onsdag. Blir ei spennende uke, igjen!!

Tvi tvi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg vil gjerne hive meg på her :)

Jeg er 24 år og skal NOK EN GANG gå ned i vekt. Forskjellen er at denne gangen skal jeg nå målet og bli der! Jeg har per i dag 26 kg å gå ned før jeg når idealvekten på 60 kg. (Innser vel at det kanskje er litt i drøyeste laget, da kanskje 65 kg er greit)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest enitra91

Hei!

Jeg vil gjerne hive meg på her :)/>

Jeg er 24 år og skal NOK EN GANG gå ned i vekt. Forskjellen er at denne gangen skal jeg nå målet og bli der! Jeg har per i dag 26 kg å gå ned før jeg når idealvekten på 60 kg. (Innser vel at det kanskje er litt i drøyeste laget, da kanskje 65 kg er greit)

 

 

VELKOMMEN Marlenew! :)

Jeg vet akkurat hvordan du har det. Det kommer nye prøvelser når man har gått ned alle kiloene, man begynner liksom på «nytt» igjen.

 

Takk for det Hilde en. :)

Huff! Denne uken har virkelig ikke gått som jeg hadde håpet. Null trening, daff og ikke i form. Det er liksom den tiden av våren nå hvor «alle» blir syke (heldigvis er jeg ikke sengeliggende). Gikk på vekten i dag tidlig, den sto på det samme som forrige helg. Grøss og gru! Men samtidig har jeg heldigvis ikke gått opp noe! Jeg har ikke gitt opp håpet, det gir meg faktisk bare mer energi til å ville gå ned i vekt.

 

Uken som kommer skal jeg ned til foreldrene mine for å hente sykkelen min, skal begynne å sykle til og fra jobb 2-3 ganger i uken. Til jobb er det så og si bare nedover, men det er hjem igjen som blir mest slitsomt!

 

Hvordan har deres uke vært? Har dere satt dere noen mål for uken som kommer? Målet mitt denne uken er å få trent minst 3 dager. Akkurat nå skal jeg sette meg ned for å planlegge middagene for uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VELKOMMEN Marlenew! :)/>

Jeg vet akkurat hvordan du har det. Det kommer nye prøvelser når man har gått ned alle kiloene, man begynner liksom på «nytt» igjen.

 

Takk for det Hilde en. :)/>

Huff! Denne uken har virkelig ikke gått som jeg hadde håpet. Null trening, daff og ikke i form. Det er liksom den tiden av våren nå hvor «alle» blir syke (heldigvis er jeg ikke sengeliggende). Gikk på vekten i dag tidlig, den sto på det samme som forrige helg. Grøss og gru! Men samtidig har jeg heldigvis ikke gått opp noe! Jeg har ikke gitt opp håpet, det gir meg faktisk bare mer energi til å ville gå ned i vekt.

 

Uken som kommer skal jeg ned til foreldrene mine for å hente sykkelen min, skal begynne å sykle til og fra jobb 2-3 ganger i uken. Til jobb er det så og si bare nedover, men det er hjem igjen som blir mest slitsomt!

 

Hvordan har deres uke vært? Har dere satt dere noen mål for uken som kommer? Målet mitt denne uken er å få trent minst 3 dager. Akkurat nå skal jeg sette meg ned for å planlegge middagene for uken.

 

 

Hei! Uka som gikk var bra, men tydeligvis ikke bra nok! Ned 0,5 kg uka som gikk, som er 2 kg mindre enn uka før :( Så må ligge på kalorinivået jeg lå på den uken, ikke bruke for mye kalorier på unødvendige ting. Litt for mye vannmelon og popcorn i helga kanskje :P

Målet for denne uken er å få trent 3-4 økter. Jeg kom meg endelig tilbake på treningsstudioet i går, og sto opp i dag tidlig og trente før jobb også. Så deilig å endelig være i gang igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest Hilde en

Halloen damer!

 

Hvordan går det? Her har det gått litt opp og ned. Sliter litt med sykdom men har heldigvis ikke lagt på meg noe. Ble 3 kg forrige kurs, men har stor tro på dette kurset!!!! Vært deilig med et nytt titall før jul. Det sto 94,4 på onsdag så det blir spennende å se til uka....

 

Hadde vært moro å se 8 tallet...... Leeeeenge siden sist.

 

Ellers går det litt i sykling, fotturer i skogen med bæremeis å noen intervalløkter. Vurderer en ikveld etter at ungene er i seng.

 

Ha en god uke damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
Gjest enitra91

Hallo Hallo!!! Hvor er dere??????

 

 

Huff, kjenner meg flau!! Klarte ikke å fortsette på egenhånd og tenkte ikke på å gå innom her.. Har nå meldt meg på kurs som starter 25 aug, og nå er det ingen vei tilbake. Jeg beklager at jeg bare hoppet av!

 

Hvordan går vektnedgangen for deg Hilde en? Håper at du har vært MYE flinkere enn jeg har vært. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde en

Huff, kjenner meg flau!! Klarte ikke å fortsette på egenhånd og tenkte ikke på å gå innom her.. Har nå meldt meg på kurs som starter 25 aug, og nå er det ingen vei tilbake. Jeg beklager at jeg bare hoppet av!

 

Hvordan går vektnedgangen for deg Hilde en? Håper at du har vært MYE flinkere enn jeg har vært. :)/>

 

Hallo hallo!!!!! Der var du ja! Her går det i samme tralten vøttu. Har gått veldig smått i vår men jeg har slitt med krystallsjuken så har ikke vært helt på topp. Men nå er jeg frisk som en fisk. Har gått på kurs hele tide, ikke i sommer da, og skal starte igjen nå på august. Har stramma inn på det meste etter ferien nå så håper at feriekiloene skal være borte til kursstart......

 

Jeg må nok bare innse at jeg er nødt til å gå¨på kurs så lenge jeg skal ned i vekt. Må ha noen til å holde meg i ørene. Skal gå på hold vekten når jeg kommer til det punktet også.

 

Det er ingen skam å snu, så velkommen tilbake :) Denne gangen klarer du det!!!!

 

Jeg har måttet kjøpe nye klær i sommer. Både bikini, shortser, vindbukse og BH. Veldig morsomt. Litt dyrt, men mest morsomt! Håper det var litt motivasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest enitra91

Hallo hallo!!!!! Der var du ja! Her går det i samme tralten vøttu. Har gått veldig smått i vår men jeg har slitt med krystallsjuken så har ikke vært helt på topp. Men nå er jeg frisk som en fisk. Har gått på kurs hele tide, ikke i sommer da, og skal starte igjen nå på august. Har stramma inn på det meste etter ferien nå så håper at feriekiloene skal være borte til kursstart......

 

Jeg må nok bare innse at jeg er nødt til å gå¨på kurs så lenge jeg skal ned i vekt. Må ha noen til å holde meg i ørene. Skal gå på hold vekten når jeg kommer til det punktet også.

 

Det er ingen skam å snu, så velkommen tilbake :)/> Denne gangen klarer du det!!!!

 

Jeg har måttet kjøpe nye klær i sommer. Både bikini, shortser, vindbukse og BH. Veldig morsomt. Litt dyrt, men mest morsomt! Håper det var litt motivasjon!

 

Huffda. Krystallsyken er veldig lite ålreit - så bra du er frisk igjen. :) Kurs er verdt alt! Jeg har satt opp en plan om at jeg skal gå på kurs hele tiden mens jeg går ned. Nå er det virkelig siste gang!! Gikk på vekten etter jeg kom hjem fra ferie - jeg hadde ikke gått opp et eneste gram! :) Så det er jeg veldig fornøyd med. :) Åh, så deilig følelse å måtte kjøpe nye klær fordi man har gått ned i vekt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest enitra91

Heisann, heisann.

Dagen for kursstart nærmer seg med stormskritt - tirsdag braker det løs for min del. Og JA, JEG GLEDER MEG! Var nede hos foreldrene mine i dag, og fikk endelig tatt med meg mat ned til de. Jeg har ryddet ut av skapet, alt det jeg ikke skal spise (da frister det mindre). Ikke at det var så mye.. Men jeg kommer uansett ikke til å lage sauser fra Toro, eller lage moussaca fra Toro..

 

Jeg satt forresten å leste på blogg.no her om dagen og kom over noe jeg synes var litt morsomt. :P/>

 

"Folk har vært så utrolig opptatte å brenne kalorier i det siste, og jeg kan virkelig ikke forstå hvorfor det kan være så vanskelig... Det er jo bare å la grandisen stå i ovnen i ca. 45 minutter, og VIPS! så er 1500 kalorier brent vekk!!"

 

Jeg måtte le litt for meg selv, så mye at samboeren lurte på hva jeg lo av. Han fnyste litt, og sa at han ikke trodde det var SÅ mye kcal i en hel grandis.. Han ble mildt sagt sjokka når jeg viste han at det stemte (1400 kcal). Tror ikke han kjøper grandis når han skal spise middag alene på en stund. :P

 

Dette fikk meg virkelig til å tenke. Er kjøpepizza virkelig verdt det? Hele 1400 kcal?? Det er jo så og si like mye kcal jeg skal ha i meg i løpet av en hel dag. :blink:/> Nei, det er absolutt ikke verdt det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde en

Heisann, heisann.

Dagen for kursstart nærmer seg med stormskritt - tirsdag braker det løs for min del. Og JA, JEG GLEDER MEG! Var nede hos foreldrene mine i dag, og fikk endelig tatt med meg mat ned til de. Jeg har ryddet ut av skapet, alt det jeg ikke skal spise (da frister det mindre). Ikke at det var så mye.. Men jeg kommer uansett ikke til å lage sauser fra Toro, eller lage moussaca fra Toro..

 

Jeg satt forresten å leste på blogg.no her om dagen og kom over noe jeg synes var litt morsomt. :P/>/>

 

"Folk har vært så utrolig opptatte å brenne kalorier i det siste, og jeg kan virkelig ikke forstå hvorfor det kan være så vanskelig... Det er jo bare å la grandisen stå i ovnen i ca. 45 minutter, og VIPS! så er 1500 kalorier brent vekk!!"

 

Jeg måtte le litt for meg selv, så mye at samboeren lurte på hva jeg lo av. Han fnyste litt, og sa at han ikke trodde det var SÅ mye kcal i en hel grandis.. Han ble mildt sagt sjokka når jeg viste han at det stemte (1400 kcal). Tror ikke han kjøper grandis når han skal spise middag alene på en stund. :P/>

 

Dette fikk meg virkelig til å tenke. Er kjøpepizza virkelig verdt det? Hele 1400 kcal?? Det er jo så og si like mye kcal jeg skal ha i meg i løpet av en hel dag. :blink:/>/> Nei, det er absolutt ikke verdt det!!

 

 

 

Hei.

 

Er det 1400 kcal i en grændiss????? Å herreguuuud. Det er den eneste ferdigpizzaen vi kjøper og har i nødstilfeller..... Mulig jeg tenker meg om neste gang.

 

Jeg starta på kurs idag, gikk ned 0,2 kg i sommer!!!! Deilig. Så nå er det bare å brette opp ermene. Håper på minus 4 kg på dette kurset! Vekta viste 93,4 idag så kjenner jeg gleder meg til det stå 8 først.

 

Klar ferdig GÅ!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest enitra91

Hei.

 

Er det 1400 kcal i en grændiss????? Å herreguuuud. Det er den eneste ferdigpizzaen vi kjøper og har i nødstilfeller..... Mulig jeg tenker meg om neste gang.

 

Jeg starta på kurs idag, gikk ned 0,2 kg i sommer!!!! Deilig. Så nå er det bare å brette opp ermene. Håper på minus 4 kg på dette kurset! Vekta viste 93,4 idag så kjenner jeg gleder meg til det stå 8 først.

 

Klar ferdig GÅ!!!

 

 

Oh yes! Hele 1400 kcal. Det er absolutt ikke verdt det. Og det eneste jeg satt igjen med når jeg hadde spist en halv grandis var dårlig samvittighet og stappa på mat jeg ikke engang synes er så særlig god... Men en bra tankevekker - DET er det! :mellow:

 

Bra, bra! Da er også du godt igang. :D Det var fersk pizza i kantina der jeg jobber i dag, siden det er fredag.. Herreguuuud hvor godt det lukta!! MEN, jeg bet meg i det og tok ikke en eneste bit *Stolt* :rolleyes: Knekkebrød med stabburet-laks, lenge leve. :P

 

I morgen skal jeg på et arrangement her jeg bor, og vi skal visst ha en sammenkomst med alkohol først.. Kjenner jeg ikke gleder meg så veldig til sammenkomsten. Jeg skal ha med meg en vinflaske, og skal holde meg til den. Blir nok kcal med den! :( Så dagen i morgen starter med en lang gåtur for min del. Blir også en lang tur på søndag! Vil at vinen skal gi minst mulig utslag på vekten på tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo! :)

Hvordan har denne uken gått?

Min har gått veldig greit forsåvidt. Trening ble det 4 ganger forrige uke, og startet uken i går med 6 km i skogen. Så jeg er godt igang med treningen med andre ord. Maten går forsåvidt greit, men jeg var ute og festet på lørdag, og spiste selvfølgelig bakt potet som nattmat! :unsure: Og jeg angrer meg bittert!! Gikk på vekten i dag og har tatt av 1,3 kg denne uken. Så jeg er jo ikke misfornøyd egentlig sånn sett. Bare vond følelse å vite at den bakte poteten ødela litt for noen gram til. Men pytt sann! Ny uke, og definitivt nye muligheter. :)

 

"You don't have to be great to start, but you have to start to be great!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. :)

Hvordan går det Hilde en?? Håper du fortsatt henger med og at det går bra.

Denne uken har jeg bare fått gått tur 2 ganger.. Veldig synd igrunn. Men i dag var jeg ute i 2 timer i skogen, gikk totalt 10,7 km. Noe jeg er VELDIG fornøyd med. Gikk ikke noe fort, men var veldig deilig å bare gå helt til jeg ikke hadde mer energi. Tok til og med noen raptusser med jogging/løping. Kjempefint vær og mye energi for å si det sånn.

 

Matinntaket mitt går så som så. Jeg skal ha i mg hele 1900 kcal per dag, og jeg ligger i gjennomsnitt på 1600 kcal per dag. :mellow: Jeg blir så frustrert, for jeg klarer seriøst ikke å få i meg mer.. I helgene er det enda værre. Lurer på hvordan jeg skal klare å komme meg opp på 1900 kcal per dag. Det er nok det som kommer til å bli vanskeligst for meg. :blink:

 

Styrketrening har jeg heller ikke startet med.. Har du begynt med det? Vurderer faktisk å ikke begynne med det før dette kurset er ferdig. At jeg bare konsentrerer meg om kondisjon.

 

I morgen er det allerede enda en ny uke! Blir spennende å se hva denne uken bringer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Hvordan gikk det forrige uke? - 0,8 kg her. Veldig fornøyd. Håper at det blir litt på onsdag denne uka også. Tok mål og fant ut at jeg har krympet 3 cm på låra i sommer!!!! Konge!

 

Nå er kl 2007 og jeg skal ut å gå en liten runde. Bedre med en liten tur enn ingen tur!!

 

Snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahha, der så jeg innlegget ditt!!!

Er elendig på styrketrening, men burde ABSOLUTT ta noen øvelser. Magen blir slapp ser jeg.

Jeg hadde 1900 kcal de første kursene og kjenner at det er vanskelig å gå ned til 1600 kcal som jeg skal ha nå. Jeg løste 1900 kcal med å av og til ta vanlig yogurt, spise nøtter (VIKTIG) sammen med rosiner, tok på majones og smør. Brukte italiensk salat på brødskiva og hadde makrell i tomat ofte, tok litt mer pålegg på enn jeg skulle for å få nok kcal. Så spiste jeg vanlig ost, ikke lettost.

 

Får håpe du fikk no tips der...

 

Hilde

 

 

 

Heisann. :)/>

Hvordan går det Hilde en?? Håper du fortsatt henger med og at det går bra.

Denne uken har jeg bare fått gått tur 2 ganger.. Veldig synd igrunn. Men i dag var jeg ute i 2 timer i skogen, gikk totalt 10,7 km. Noe jeg er VELDIG fornøyd med. Gikk ikke noe fort, men var veldig deilig å bare gå helt til jeg ikke hadde mer energi. Tok til og med noen raptusser med jogging/løping. Kjempefint vær og mye energi for å si det sånn.

 

Matinntaket mitt går så som så. Jeg skal ha i mg hele 1900 kcal per dag, og jeg ligger i gjennomsnitt på 1600 kcal per dag. :mellow:/> Jeg blir så frustrert, for jeg klarer seriøst ikke å få i meg mer.. I helgene er det enda værre. Lurer på hvordan jeg skal klare å komme meg opp på 1900 kcal per dag. Det er nok det som kommer til å bli vanskeligst for meg. :blink:/>

 

Styrketrening har jeg heller ikke startet med.. Har du begynt med det? Vurderer faktisk å ikke begynne med det før dette kurset er ferdig. At jeg bare konsentrerer meg om kondisjon.

 

I morgen er det allerede enda en ny uke! Blir spennende å se hva denne uken bringer. :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahha, der så jeg innlegget ditt!!!

Er elendig på styrketrening, men burde ABSOLUTT ta noen øvelser. Magen blir slapp ser jeg.

Jeg hadde 1900 kcal de første kursene og kjenner at det er vanskelig å gå ned til 1600 kcal som jeg skal ha nå. Jeg løste 1900 kcal med å av og til ta vanlig yogurt, spise nøtter (VIKTIG) sammen med rosiner, tok på majones og smør. Brukte italiensk salat på brødskiva og hadde makrell i tomat ofte, tok litt mer pålegg på enn jeg skulle for å få nok kcal. Så spiste jeg vanlig ost, ikke lettost.

 

Får håpe du fikk no tips der...

 

Hilde

 

 

Heisann. :)

Wow, så bra! 3 cm er jo kjempemasse!! Hurra for det. :)

Takk for gode tips. Jeg er nok alt for flink til å spise BARE sunt at jeg glemmer helt at jeg også kan spise noe som er noen kcal ekstra. Vekten på kurs i dag viste -1,1 kg og jeg er veldig fornøyd!! :D Med en gang ble jeg veeeeldig skuffa, men så på vei hjem innså jeg at, herlighet, det er jo OVER 1 kg! Så da var det ikke så ille allikevel. :)

 

Gikk tur i går, 8 km. Og hadde en gjennomsnittsfart på 5,5 km i timen. Første turen min, som var for 3 uker siden og som også var 8 km lå jeg på 4,7 km i timen i snitt. Utrolig hvor fort man bedrer seg. Og veldig morsomt å se forbedring. :D

 

Lykke til denne uken. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...