Gjest LilleTrille42 Skrevet Mars 22, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2015 Jeg ser at mange har sånne fine grafer som viser mål og nedgang osv i signaturen sin... Noen som kan fortelle meg hvordan jeg får det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meline Skrevet Mars 22, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2015 Jeg ser at mange har sånne fine grafer som viser mål og nedgang osv i signaturen sin... Noen som kan fortelle meg hvordan jeg får det? Hei, LilleTrille42! Det er veldig enkelt å lage disse grafene og få dem inn i signaturen sin. Jeg har skrevet en forklaring på hvordan man gjør det i denne tråden. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest LilleTrille42 Skrevet Mars 22, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2015 Hei, LilleTrille42! Det er veldig enkelt å lage disse grafene og få dem inn i signaturen sin. Jeg har skrevet en forklaring på hvordan man gjør det i denne tråden. Lykke til! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå