Gå til innhold

101 dager til ferie!


Gjest wings
 Share

Anbefalte innlegg

Dag 1,- 101 dager til ferie!

 

Det høres veldig skummelt ut.. ;)

 

Men det er jo bare å bite tennene sammen. Jeg har gått berserk i trådene for å skaffe meg ansvar og oppgaver, og fant ut at jeg kun egentlig må ta dette med meg selv i første runde. Om noen vil kommentere og være med på kjøret blir jeg veldig glad, men jeg blir ikke skuffet om jeg blir alene heller. :rolleyes:

 

101 dager til bikinien skal på! Huff, jeg har ikke badetøy på flere år, og det føles ubehagelig å tenke tanken. Men jeg tror det er viktig å kose seg i den kroppen man er, uten å skjemmes noe særlig. Det har jeg dårlige opplevelser med. Min kropp har vært flott i mesteparten av mitt liv, men i ca.10 år har dessverre kroppen blitt altfor tung.

 

Jeg startet 7 april, altså for 4 dager siden, og er fast bestemt på å klare dette her.

 

Dog så er dette del 1 av 2, for det skal være en slik 100 dagers utfordring etter ferien også, helst for å gå ned den andre halvparten som kanskje gjenstår.

 

Men nå er det første hinder først - 101 dager til ferie, forhåpentligvis går jeg ned mellom 10 og 15 kilo på den tiden.

 

B)/> :D/> :blink:/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg. :)/> Jeg har også en tråd her inne veien mot drømmevekta, men det er ganske lite aktivitet her inne sånn ellers. Det er litt trist for det virker som om veldig mange starter, og så detter de av ganske så raskt. Det er jo ting som må ofres for å gå ned i vekt, å man kan jo ikke skeie ut ved alle mulige anledninger. Jeg veide 1 desember 91,3 kg, mens jeg i dag veide 83, så det går nedover. Startet på kurs 11 mars, å det er det som får meg til å holde fokus. Har gått ned 6 kg på kurset, men det er jo ny veiedag på onsdag å da håper jeg på ett kg til. Jeg skal gå ett kurs til før sommerferien, så jeg håper å komme ned på 75 kg til da. Jeg skal jo også prøve å holde full fokus de to månedene det ikke er kurs, for det er jo veldig tungt å starte igjen hvis man går opp ørten kg i sommerferien. Går du på kurs eller holder du på selv? For min del så tror jeg det er veldig viktig med kurs, å jeg har planer om to til pluss hold vekten etterpå hvis jeg klarer det. jeg er bare 1,61 høy så jeg må ned til 64 kg for å ha normal bmi. Målet er jo 63 kg. Hvor høy er du? Jeg håper vi kan støtte hverandre, for jeg skal i hvert fall holde ut. Klarer jeg det ikke denne gangen så gir jeg opp for godt. Skal til USA på ferie de to neste årene, så jeg skal ikke være ei svær dundre da. Mitt råd til deg er å ikke ha for store mål, da man jo alltid går ned mest i begynnelsen, men når det begynner å gå tregere så er det mange som gir opp, men vi må jo bare bite tennene sammen å stå på.

Ha en fin dag. :D/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg. :)/>/> Jeg har også en tråd her inne veien mot drømmevekta, men det er ganske lite aktivitet her inne sånn ellers. Det er litt trist for det virker som om veldig mange starter, og så detter de av ganske så raskt. Det er jo ting som må ofres for å gå ned i vekt, å man kan jo ikke skeie ut ved alle mulige anledninger. Jeg veide 1 desember 91,3 kg, mens jeg i dag veide 83, så det går nedover. Startet på kurs 11 mars, å det er det som får meg til å holde fokus. Har gått ned 6 kg på kurset, men det er jo ny veiedag på onsdag å da håper jeg på ett kg til. Jeg skal gå ett kurs til før sommerferien, så jeg håper å komme ned på 75 kg til da. Jeg skal jo også prøve å holde full fokus de to månedene det ikke er kurs, for det er jo veldig tungt å starte igjen hvis man går opp ørten kg i sommerferien. Går du på kurs eller holder du på selv? For min del så tror jeg det er veldig viktig med kurs, å jeg har planer om to til pluss hold vekten etterpå hvis jeg klarer det. jeg er bare 1,61 høy så jeg må ned til 64 kg for å ha normal bmi. Målet er jo 63 kg. Hvor høy er du? Jeg håper vi kan støtte hverandre, for jeg skal i hvert fall holde ut. Klarer jeg det ikke denne gangen så gir jeg opp for godt. Skal til USA på ferie de to neste årene, så jeg skal ikke være ei svær dundre da. Mitt råd til deg er å ikke ha for store mål, da man jo alltid går ned mest i begynnelsen, men når det begynner å gå tregere så er det mange som gir opp, men vi må jo bare bite tennene sammen å stå på.

Ha en fin dag. :D/>/>

 

 

100 dager igjen til ferie!

Hei på deg, og takk for hyggelig mail! :)

 

Jeg er dessverre en av de som har startet mange ganger for så å gi meg like plutselig. Men det jeg har gjort denne gangen er sikkert å erge på meg halve GR klubben ved å være med på samt starte hundrevis av tråder, hehe. Da tenker jeg ansvaret føles større, hehe

Jeg er kun 164, så vi er omtrent like høye... Jeg er litt feitere, bare. Lækkert.

Men det er det slutt på, snart er vi lekre snupper på 65 kilo! ;):P:lol:

 

Jeg skal holde på på egenhånd frem til ferien og USA, forhåpentligvis gå ned 10 til 15 kilo før det, og være forsiktig i de 3 ukene jeg er "over there".

Så starter jeg en ny 100dagers rett etter hjemkomst. :o

 

Du har helt rett, det er når det går tregere det virkelig blir tøft, men jeg har tenkt til å holde ut samme hva i disse gjenstående 100 dagene, det skylder jeg meg selv. :angry:

Så jeg lover. :unsure:

Jeg er med frem til 22 juli, og starter dagen etter jeg kommer hjem igjen med samme innføring og telling av kalorier etc.

 

Fint om vi kan være sammen om dette, iom at vi skal ned nesten det samme, mener jeg!

 

Tusen takk igjen, håper jeg hører fra deg snart. Jeg er innom hver dag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg ble litt forvirret over alle trådene med ditt navn, så jeg valgte å svare på denne. :D Så kjekt at du også skal til USA. Hvor er det du skal? Jeg var der for snart tre år siden, og da reiste jeg alene to uker til Chicago. Det var kjempekjekt og ga mersmak. Jeg var jo nede i 71 kg når jeg reiste. Jeg hadde bestemt meg for å spise det jeg ville der borte med unntak av sjokolade og desserter. Det gikk ganske ok å jeg la vel på meg 1,5 kg på turen som ikke er så verst. Verre ble det når jeg kom hjem og ga totalt faen så da gikk jo vekta til himmels igjen. :angry: Jeg har jo mange fine klær som jeg kjøpte over dammen, som jeg jo ikke har sjans til å få på meg på en stund. Men snart. :rolleyes: Vi er jo ikke så langt fra hverandre i alder (jeg er 46), og vekt så det er godt å ha noen som er noenlunde lik seg selv med på laget. Når har du veiedag? Jeg veier meg på onsdagene på kurset, men har ett litt sykelig forhold til vekta så jeg veier meg stort sett både morgen og kveld. Hvilken meny følger du? Jeg følger meny 2 på 1600 kcal, men ligger som regel på 14-1500 kcal.

Ha en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg ble litt forvirret over alle trådene med ditt navn, så jeg valgte å svare på denne. :D/>/> Så kjekt at du også skal til USA. Hvor er det du skal? Jeg var der for snart tre år siden, og da reiste jeg alene to uker til Chicago. Det var kjempekjekt og ga mersmak. Jeg var jo nede i 71 kg når jeg reiste. Jeg hadde bestemt meg for å spise det jeg ville der borte med unntak av sjokolade og desserter. Det gikk ganske ok å jeg la vel på meg 1,5 kg på turen som ikke er så verst. Verre ble det når jeg kom hjem og ga totalt faen så da gikk jo vekta til himmels igjen. :angry:/>/> Jeg har jo mange fine klær som jeg kjøpte over dammen, som jeg jo ikke har sjans til å få på meg på en stund. Men snart. :rolleyes:/>/> Vi er jo ikke så langt fra hverandre i alder (jeg er 46), og vekt så det er godt å ha noen som er noenlunde lik seg selv med på laget. Når har du veiedag? Jeg veier meg på onsdagene på kurset, men har ett litt sykelig forhold til vekta så jeg veier meg stort sett både morgen og kveld. Hvilken meny følger du? Jeg følger meny 2 på 1600 kcal, men ligger som regel på 14-1500 kcal.

Ha en fin dag.

 

 

Dag 3 - 99 dager til ferie!

 

Hei igjen:-)

 

Jo da er vi nok temmelig like, men ikke på vekt :P/> Du har jo vært superflink!

 

Jeg og minsten på 12 reiser til New York en uke først, og deretter L.A i to uker. Blir vanskelig, men denne gangen er jeg så på, at jeg nekter å la det ødelegge for meg.

 

Jeg har veiedag tirsdager ( i morgen faller første dom), og følger meny 2. Det ble litt mindre kalorier i snitt denne uken, men det bekymrer meg lite da det er første uken og i startfasen. Det er liksom ikke der jeg feiler, for lite kalorier, mener jeg hehehe

 

Vanligvis har jeg dette forholdet som du har(veiing), men denne gangen har jeg kun vært på en gang, og har tenkt til å klare det. Dette har vært en av mine problemer tidligere, og legen gikk så langt at han mente at hver 4 uke, eller maks hver 14 dag burde holde å gå på vekta. Da var jeg sikret å ha gått ned noe, og aldri vil bli demotivert.

 

Men jeg føler at noe er annerledes denne gangen...

 

Jeg pleier alltid å rope høyt, at jeg forteller alle om at nå er jeg i gang, her er det slankings, og nå skal jeg være flink.

 

 

 

;)/>

 

Her sitter jeg noenlunde alene med viten om min slanking, og trives faktisk godt med det.

 

Hyggelig om vi kan følge hverandre mot gleden og vektnedgang. Jeg bruker nok naturlig nok lenger tid enn dag, men det betyr ikke så mye. Det eneste som irriterer meg litt er at om jeg hadde begynt i januar så hadde vi vært like i kilo også. :rolleyes:/> :angry:/> :rolleyes:/>

 

Vi snakkes.

Gleder meg til i morgen, alltid vekttap første uken, hehehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 4 - 98 dager til ferie!

 

Ja da var det veiedag.

Jeg hadde gått ned 1,7 kilo, og må si meg svært fornøyd med det. Jeg endret litt på målene mine, og ble flyttet til meny 1. Sikkert fordi jeg er urørlig om dagen,og for det meste ligger i sengen.I forrige uke spiste jeg i snitt 1200 kcal., men tror ikke det har så mye å si sånn helt i starten.

 

Men det er herlig å se at det flytter seg nedover, jeg skal være glad når denne prosessen blir enklere ;)

 

Hilsen meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Wings ned 1,7 det er jo kjempebra. :D Jeg har jo veiedag i morgen, men jeg er redd det blir en bedrøvelig veiing. Har jo gått ned hver uke nå så det pleier jo stoppe opp litt. Men jeg er optimist og håper på ett kg ned i morgen. Kan det virkelig stemme at du skal ha meny 1? Kanskje jeg også må revurdere litt, for jeg har vært veldig dårlig til å trimme i det siste. Jeg går jo to turer med hunden hver dag, men da han begynner å bli gammel, å har hatt vondt i beina i det siste, så går det ganske tregt på tur. Jeg må komme i gang med å sykle (har både sykkel foran TV og en elipsemaskin i loftstua) så jeg har ingen god unnskyldning annet enn at jeg er lat. Hadde det ikke vært så skadelig for kroppen, så hadde jeg ligget på sofaen å sett film å spist sjokolade og chips hele kveldene. Men nei de dagene er over. I går hentet jeg en skinnjakke i str 44 som jeg hadde bestilt. Jeg sa til hu i butikken at jeg måtte få tak i den jakken for jeg likte den så godt. Tror du ikke den satt som ett pølseskinn å jeg har ikke sjans til å få den igjen. Men da har jeg i hvert fall ett veldig godt første mål. :D Det er i hvert fall sant det du sier at det blir lettere etter hvert. Husker hvor lett jeg gikk opp bakkene for tre år siden når jeg var mye lettere. Jeg skal tilbake dit helst før sommerferien. :rolleyes: Trimmer du noe eller er det noen spesiell grunn til at du beveger deg lite for tiden eller? Jeg merker at vektnedgangen stagnerer veldig uten trim.

Ha en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Wings ned 1,7 det er jo kjempebra. :D/> Jeg har jo veiedag i morgen, men jeg er redd det blir en bedrøvelig veiing. Har jo gått ned hver uke nå så det pleier jo stoppe opp litt. Men jeg er optimist og håper på ett kg ned i morgen. Kan det virkelig stemme at du skal ha meny 1? Kanskje jeg også må revurdere litt, for jeg har vært veldig dårlig til å trimme i det siste. Jeg går jo to turer med hunden hver dag, men da han begynner å bli gammel, å har hatt vondt i beina i det siste, så går det ganske tregt på tur. Jeg må komme i gang med å sykle (har både sykkel foran TV og en elipsemaskin i loftstua) så jeg har ingen god unnskyldning annet enn at jeg er lat. Hadde det ikke vært så skadelig for kroppen, så hadde jeg ligget på sofaen å sett film å spist sjokolade og chips hele kveldene. Men nei de dagene er over. I går hentet jeg en skinnjakke i str 44 som jeg hadde bestilt. Jeg sa til hu i butikken at jeg måtte få tak i den jakken for jeg likte den så godt. Tror du ikke den satt som ett pølseskinn å jeg har ikke sjans til å få den igjen. Men da har jeg i hvert fall ett veldig godt første mål. :D/> Det er i hvert fall sant det du sier at det blir lettere etter hvert. Husker hvor lett jeg gikk opp bakkene for tre år siden når jeg var mye lettere. Jeg skal tilbake dit helst før sommerferien. :rolleyes:/> Trimmer du noe eller er det noen spesiell grunn til at du beveger deg lite for tiden eller? Jeg merker at vektnedgangen stagnerer veldig uten trim.

Ha en fin dag.

 

Hei på deg!

 

Naturlig at vekten stagnerer litt etterhvert, og det tar jeg med i betraktningen min også.

Ser at du også stusser på at jeg er på Meny 1, men det var det som kom opp da jeg endret målet mitt 1 kilo til 17 mai. Ikke for det, det går greit det altså:-)

Tar det med ro en uke til med trimmingen, har tenkt å ta det sakte. Flytter ellipsemaskinen inn foran tv til helgen, og skal prøve å ta noen minutter morgen og kveld i starten, og heller øke. Det skal sies at jeg var "toppidrettsutøver" i form av fitness, og trente 6 til 8 timer hver dag. Så ble jeg syk. Fikk arthrose i alle ledd(som leddgikt)/betennelse og slitasje. Mye smerter og mye medisiner. Deretter pådratt meg fibromyalgi og ME, høyt blodtrykk og kolesterol( begge siste arvelige, og sikker fordi jeg generelt er feit som en hval) og u name it. Nå skifter jeg ut ledd med proteser, og neste på listen er totalprotese venstre side og hoft (ferdig med h.side). Lei hele greia. Men, det er derfor jeg ikke trener,- jeg får så forbanna mye mer vondt, samt jeg orker så lite... :huh:

 

Vel, nok klaging,- det beste hadde vært å ligge med sjokoladeplaten foran tv - iiihaaaa, deilig ;)

 

 

Lykke til med jakken, du skal se at den snart sitter smekkert på kroppen din, ikke som pølseskinn, men som et beundringsverdig syn B)

 

Til neste gang:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. :)

I dag ble det minus 0,6 kg. Er vel ikke helt fornøyd med det, men jeg må bare trimme mer så går det nok bedre. Jeg må bare si at jeg er mektig imponert over folk som klarer å trene 6-8 timer hver dag, det hadde jeg virkelig slitt med. Jeg har alltid lurt på hva det er som driver Fitness utøverne til å drive på den måten, hva er det dere får ut av det? Det er vel ikke de helt store pengesummene akkurat. Jeg tror at mange av de som holder på med all den treningen da Fitness er jo superpopulært i dag, kommer til å få seg noen smeller senere i livet. Jeg trente også på helsestudio 6 dager i uken i en ca 12 år, og resultatet er problemer med kne, hofter og mest av alt skuldre og armer. Jeg fikk også diagnosen fibromyalgi, men det er sikkert bare fordi de ikke vet hva alt kommer fra.Jeg måtte gå på omskolering pga dette, å treger med i hjel i dag at jeg ikke så signalene tidligere. Det høres jo ut til at du har fått det ganske så mye verre, så jeg forstår godt at du ikke kan trene. Men det er jo som vi alle vet at å ha normal vekt har en veldig positiv innvirkning på disse tingene. Kne og hoftesmertene mine gikk ned til ett minimum da jeg var nede på 71 kg, så da tenker jeg hvor bra det blir når jeg veier under 65. :D Heldigvis så har jeg lavt blodtrykk, å kolesterolet er ganske ok. Jeg fikk også diabetes type 1 når jeg var 30 år, å det har nok også hatt en ganske negativ virkning på vekta, da det var da jeg begynte å legge på meg. Men det er vel som de sier når vi er over 40 så kommer vi i reperasjonsalderen.

Ha en fin dag, så snakkes vi plutselig. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. :)/>

I dag ble det minus 0,6 kg. Er vel ikke helt fornøyd med det, men jeg må bare trimme mer så går det nok bedre. Jeg må bare si at jeg er mektig imponert over folk som klarer å trene 6-8 timer hver dag, det hadde jeg virkelig slitt med. Jeg har alltid lurt på hva det er som driver Fitness utøverne til å drive på den måten, hva er det dere får ut av det? Det er vel ikke de helt store pengesummene akkurat. Jeg tror at mange av de som holder på med all den treningen da Fitness er jo superpopulært i dag, kommer til å få seg noen smeller senere i livet. Jeg trente også på helsestudio 6 dager i uken i en ca 12 år, og resultatet er problemer med kne, hofter og mest av alt skuldre og armer. Jeg fikk også diagnosen fibromyalgi, men det er sikkert bare fordi de ikke vet hva alt kommer fra.Jeg måtte gå på omskolering pga dette, å treger med i hjel i dag at jeg ikke så signalene tidligere. Det høres jo ut til at du har fått det ganske så mye verre, så jeg forstår godt at du ikke kan trene. Men det er jo som vi alle vet at å ha normal vekt har en veldig positiv innvirkning på disse tingene. Kne og hoftesmertene mine gikk ned til ett minimum da jeg var nede på 71 kg, så da tenker jeg hvor bra det blir når jeg veier under 65. :D/> Heldigvis så har jeg lavt blodtrykk, å kolesterolet er ganske ok. Jeg fikk også diabetes type 1 når jeg var 30 år, å det har nok også hatt en ganske negativ virkning på vekta, da det var da jeg begynte å legge på meg. Men det er vel som de sier når vi er over 40 så kommer vi i reperasjonsalderen.

Ha en fin dag, så snakkes vi plutselig. :D/>

 

 

Dag 5 - 97 dager til ferie!

 

 

Dette med trening er nok viktig, særlig etterhvert som jeg blir lettere. Men da blir det også lettere å trene grunnet mindre belastning på ledd etc. Noe å se frem til.

 

Gevinsten av å trene så mye, ligger foruten den selvsagt perfekte kroppen (jeg var særdeles fornøyd i mange år - på kanten til det narcessistiske, hehe), er det selve kicket ved stadig påfyll av endorfiner.

 

Minnes som en behagelig tid.

 

Og vennene på stedet du trener, all fokus etc.

 

Men er ikke der nå lenger:-)

 

 

Håper du blir kvitt smerter etc. etter hvert, tror vi alle får en enklere dag når vi er fit for fight i en slank kropp.

 

Du sier du har diabetes type 1, det er jo ganske kjedelig og fælt! Hvordan forholder det seg til mat og kos?

 

Vi snx!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi må bare stå på. Jeg er i hvert fall bestemt på at denne gangen skal jeg fullføre det jeg har begynt på. :) Det fungerer egentlig greit med mat og kos i normale mengder selv om jeg har diabetes. Problemet tidligere var jo at jeg spiste ikke normale mengder snop. Jeg kunne lett sette til håls en stor pose smågodt på en kveld, ja da snakker vi en halvkilos pose, å da blir det naturlig nok problemer. Jeg har satt meg på venteliste til ett apparat som måler blodsukker kontinuerlig, å da vil jeg få varsel om jeg nærmer meg for høyt eller for lavt nivå. Jeg er bare forbannet for at de ikke har fortalt meg på sykehuset før at det var mulig å få ett slikt apparat. Men det er pga det koster for mye penger, så det er bare noen som får vite dette tydeligvis. :angry: En annen ting som spiller inn på blodsukkeret er hvis man er deprimert og slike ting, å dette er jo ikke like lett å kontrollere. Jeg fikk akkurat vite at jeg har mistet stillingen i en vaktordning som vi har på jobb (dette er utenom den vanlige jobben). Å jeg kjenner meg skikkelig forbanna og forbigått. Dette hadde aldri skjedd med den gamle sjefen min, men nå er det jo ett kvinnfolk som jeg faktisk trodde var min venn som har ordnet dette. Jeg kjenner at dette allerede virker negativt på blodsukkeret. :angry: Det er ikke første gang slike ting hender på denne arbeidsplassen, å hadde ikke arbeidsmarkedet vært så dårlig akkurat nå, så hadde jeg funnet meg en annen jobbpå flekken. Det er i hvert fall slutt på å gjøre en ekstra innsats. Men dette ble mye syting. Det er jo mange som ikke har jobb engang så jeg har jo ikke noe å klage over.

Du må jo være spesialist på kosthold etter å holde på med Fitness. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi må bare stå på. Jeg er i hvert fall bestemt på at denne gangen skal jeg fullføre det jeg har begynt på. :)/> Det fungerer egentlig greit med mat og kos i normale mengder selv om jeg har diabetes. Problemet tidligere var jo at jeg spiste ikke normale mengder snop. Jeg kunne lett sette til håls en stor pose smågodt på en kveld, ja da snakker vi en halvkilos pose, å da blir det naturlig nok problemer. Jeg har satt meg på venteliste til ett apparat som måler blodsukker kontinuerlig, å da vil jeg få varsel om jeg nærmer meg for høyt eller for lavt nivå. Jeg er bare forbannet for at de ikke har fortalt meg på sykehuset før at det var mulig å få ett slikt apparat. Men det er pga det koster for mye penger, så det er bare noen som får vite dette tydeligvis. :angry:/> En annen ting som spiller inn på blodsukkeret er hvis man er deprimert og slike ting, å dette er jo ikke like lett å kontrollere. Jeg fikk akkurat vite at jeg har mistet stillingen i en vaktordning som vi har på jobb (dette er utenom den vanlige jobben). Å jeg kjenner meg skikkelig forbanna og forbigått. Dette hadde aldri skjedd med den gamle sjefen min, men nå er det jo ett kvinnfolk som jeg faktisk trodde var min venn som har ordnet dette. Jeg kjenner at dette allerede virker negativt på blodsukkeret. :angry:/> Det er ikke første gang slike ting hender på denne arbeidsplassen, å hadde ikke arbeidsmarkedet vært så dårlig akkurat nå, så hadde jeg funnet meg en annen jobbpå flekken. Det er i hvert fall slutt på å gjøre en ekstra innsats. Men dette ble mye syting. Det er jo mange som ikke har jobb engang så jeg har jo ikke noe å klage over.

Du må jo være spesialist på kosthold etter å holde på med Fitness. :D/>

 

 

Dag 6 - 96 dager til ferie!

 

 

 

Jeg kjenner en dame som har et sånt apparat, og det fungerer temmelig strålende. Hun spiser dog som en fugl, ikke karbohydrater eller sukker i det hele tatt, og veier vel 40 kilo. Ikke akkurat pent det heller..

 

 

Du syter ikke, du forklarer B)

 

Jeg sliter litt med tid i dag, så dette ble litt kort, men takk for at du er med meg på veien. I går var det en særdeles vanskelig dag, og jeg forstår ikke helt dette menyvalget,- det hopper mellom meny 1 og meny 2 som det passer seg, og jeg blir forvirret og muggen.

 

Jeg håper du har det bra, og holder ut! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Rart med det der meny valget da. Jeg fikk i hvert fall veldig klart opp at jeg skulle ha meny 2. jeg har også fylt ut noen spørsmål til hu der Jillian Micheals å fått antall kalorier av henne for å nå målet mitt(dette er gratis) men da ble det 1438 kalorier. Jeg tror faktisk at det er litt mer reelt for meg enn 1600 kcal. Nå skal jeg være god i helga, å få meg noen gode turer (det er ett løfte). :D/> I går så brukte jeg kvelden til å prøve klær. Jeg har masse klær som jeg ikke får på meg enda, men i går så passet en dyr dressjakke og ei av favorittbuksene mine igjen. Det er jo en herlig følelse. :)/> Jeg har lagt frem noen klær som snart passer, så de vil ligge der som en motivasjon. Det eneste er når bh størrelsen minker å man må ha mindre cup det er jo ikke like kjekt. :blink:/>

Jeg blir nok aldri slik som hun damen du kjenner. Jeg spiser vel mer som en gris og ikke en fugl. :unsure:/> Men nå må det bli slutt på slike ting. Jeg tror at USA turer de to neste årene kommer til å bli en veldig god motivasjon for meg. Jeg nekter å reise på ferie og være feit. Jeg ble jo litt overrasket når jeg var der borte over hvor få feite jeg egentlig så. Det har nok veldig mye å gjøre hvor i landet du reiser. I LA er jo det å være feit litt som å banne i kjerka.

Nei nå skal vi være gode i helga. Jeg skal se 82 tallet over helga. Jeg heier på deg. :D/>

Ha en fin dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Rart med det der meny valget da. Jeg fikk i hvert fall veldig klart opp at jeg skulle ha meny 2. jeg har også fylt ut noen spørsmål til hu der Jillian Micheals å fått antall kalorier av henne for å nå målet mitt(dette er gratis) men da ble det 1438 kalorier. Jeg tror faktisk at det er litt mer reelt for meg enn 1600 kcal. Nå skal jeg være god i helga, å få meg noen gode turer (det er ett løfte). :D/>/> I går så brukte jeg kvelden til å prøve klær. Jeg har masse klær som jeg ikke får på meg enda, men i går så passet en dyr dressjakke og ei av favorittbuksene mine igjen. Det er jo en herlig følelse. :)/>/> Jeg har lagt frem noen klær som snart passer, så de vil ligge der som en motivasjon. Det eneste er når bh størrelsen minker å man må ha mindre cup det er jo ikke like kjekt. :blink:/>/>

Jeg blir nok aldri slik som hun damen du kjenner. Jeg spiser vel mer som en gris og ikke en fugl. :unsure:/>/> Men nå må det bli slutt på slike ting. Jeg tror at USA turer de to neste årene kommer til å bli en veldig god motivasjon for meg. Jeg nekter å reise på ferie og være feit. Jeg ble jo litt overrasket når jeg var der borte over hvor få feite jeg egentlig så. Det har nok veldig mye å gjøre hvor i landet du reiser. I LA er jo det å være feit litt som å banne i kjerka.

Nei nå skal vi være gode i helga. Jeg skal se 82 tallet over helga. Jeg heier på deg. :D/>/>

Ha en fin dag..

 

 

Dag 7 - 95 dager til ferie.

 

Hei igjen

 

Jeg regnet ut eksakt hva jeg skulle ha, og kom frem til at 1500, var riktig. Men tror det er greit å balansere litt mot vekten også. Stopper vekta opp får jeg spise mindre.

Jeg får hetta når du sier at det er fælt å være i L.A. når man er feit. Forrige gang jeg var der var jeg veltrent og fit, nå er jeg en feit gris. Og det er ikke mulig å gå ned mer enn en viss mengde frem til avreise, dessverre...

 

Puppemessig er jeg glad for at det forsvinner litt, jeg har fått godkjent operasjon til å fjerne på RHO, og det er meningen at det skal skje snart. Greit å vente til det meste av fettet er borte, nå har jeg Jcup, det er ikke godt for hverken rygg eller nakke. Når jeg er tynn har jeg Ecup, noe som også er for stort. Men helt klart at det er mye fett i pupp B)

 

Nå skal jeg få slengt over gulvene og hoppe i dusjen før mørket tat meg. Lykke til i helgen.

 

Hilsen meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei nå fikk jeg litt dårlig samvittighet for å si det om LA. Du er jo ikke så stor, å det er jo lenge til du skal dit. Mye kan skje på 95 dager. I går kom jeg meg endelig opp på trimsykkelen jeg har i stua, å faktisk så gikk det veldig greit. Kanskje den aversjonen jeg hadde mot dette endelig er over. Målet mitt er 40 min på sykkelen hver dag i tillegg til turene med hunden. For meg så virker det som om vektnedgangen stopper helt opp hvis jeg ikke trimmer. I dag har det vært knall vær her så jeg har fått litt farge på kroppen. Godt jeg bor alene, så jeg slipper å vise den bilringen rundt magen. Det er jo ikke akkurat særlig attraktivt. Jeg skal ha ferie i slutten av juli, så jeg håper at mesteparten av den er borte til da. Det er egentlig mye lettere å gå ned i vekt på denne tiden føler jeg, for nå frister det mer med uteaktiviteter og slikt. Jeg vil jo si du er nokså heldig med puppestørrelsen da. Jeg har vel bare en B cup, så jeg håper ikke at jeg ender opp flat som ei pannekake. :huh: Denne uka skal kurset være på tirsdag og ikke onsdag, så jeg må bare stå på nå. Jeg begynte i går med 1438 kcal, så jeg håper det gir litt mer utslag på vekten. :D

Ha en fin søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei nå fikk jeg litt dårlig samvittighet for å si det om LA. Du er jo ikke så stor, å det er jo lenge til du skal dit. Mye kan skje på 95 dager. I går kom jeg meg endelig opp på trimsykkelen jeg har i stua, å faktisk så gikk det veldig greit. Kanskje den aversjonen jeg hadde mot dette endelig er over. Målet mitt er 40 min på sykkelen hver dag i tillegg til turene med hunden. For meg så virker det som om vektnedgangen stopper helt opp hvis jeg ikke trimmer. I dag har det vært knall vær her så jeg har fått litt farge på kroppen. Godt jeg bor alene, så jeg slipper å vise den bilringen rundt magen. Det er jo ikke akkurat særlig attraktivt. Jeg skal ha ferie i slutten av juli, så jeg håper at mesteparten av den er borte til da. Det er egentlig mye lettere å gå ned i vekt på denne tiden føler jeg, for nå frister det mer med uteaktiviteter og slikt. Jeg vil jo si du er nokså heldig med puppestørrelsen da. Jeg har vel bare en B cup, så jeg håper ikke at jeg ender opp flat som ei pannekake. :huh:/> Denne uka skal kurset være på tirsdag og ikke onsdag, så jeg må bare stå på nå. Jeg begynte i går med 1438 kcal, så jeg håper det gir litt mer utslag på vekten. :D/>

Ha en fin søndag.

 

 

Hei på deg!

 

I dag var det veiedag igjen, og jeg har gått ned 0,6 kilo. Vel, gikk på vekta to timer senere, og da hadde jeg gått ned 1 kilo, men tar utgangspunkt i det første tallet, så er det mer å gå på til neste uke:-) :lol:

 

 

Så flink du er som trener så mye. Jeg har bestemt meg for å begynne med 15 minutter fra fredag, og øke 1 minutt hver uke. Da blir liksom ikke overgangen så stor. Jeg har ellipsemaskin, og flytter den elegant foran tv, så får vi se om det gå bedre da. ;)

I morgen skal jeg til Ullared, hurra!!! Da blir det lite å høre fra meg før torsdag, men jeg skal fortellehvordan det gikk i forhold til mat og sånn. Blir vel 30000 skritt, hehe

God solskinndag B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med bra nedgang. :D Du kommer nok til å se smashing ut til du skal på ferie. Det er så mye fine klær i USA å det er jo veldig kjekt når disse sitter fint på kroppen. Jeg husker at jeg var på Premium outlet der borte å handlet 5 Tommy Hillfiger bukser til 800 kr. Disse klarer jeg jo ikke dra over lårene i dag engang. Men snart drømme drømme. :P Ullared, der har jeg aldri vært. Bor på Vestlandet, så det er ett stykke dit. Er litt redd for å reise til Sverige for sist jeg var der så var det plutselig kilovis med smågodt i handlekorga. Men det er jo meg i ett nøtteskall. Det er vel masse billig der borte, til og med saft søtet med stevia. Det irriterer meg at de ikke har det her. Er litt redd for den der aspartamen. Visste du at 10% av aspartamen er tresprit. Ikke rart at synet mitt har blitt dårligere etter all den pepsi maxen jeg har drukket.

Nei nå må jeg vel jobbe litt også, så jeg håper du har en fin tur og en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med bra nedgang. :D/> Du kommer nok til å se smashing ut til du skal på ferie. Det er så mye fine klær i USA å det er jo veldig kjekt når disse sitter fint på kroppen. Jeg husker at jeg var på Premium outlet der borte å handlet 5 Tommy Hillfiger bukser til 800 kr. Disse klarer jeg jo ikke dra over lårene i dag engang. Men snart drømme drømme. :P/> Ullared, der har jeg aldri vært. Bor på Vestlandet, så det er ett stykke dit. Er litt redd for å reise til Sverige for sist jeg var der så var det plutselig kilovis med smågodt i handlekorga. Men det er jo meg i ett nøtteskall. Det er vel masse billig der borte, til og med saft søtet med stevia. Det irriterer meg at de ikke har det her. Er litt redd for den der aspartamen. Visste du at 10% av aspartamen er tresprit. Ikke rart at synet mitt har blitt dårligere etter all den pepsi maxen jeg har drukket.

Nei nå må jeg vel jobbe litt også, så jeg håper du har en fin tur og en fin dag.

 

 

Hei!

 

Jeg hadde en lang dag på Ullared i går, gikk nesten 16000 skritt, og spist til sammen 1550 kcal. så det gikk jo egentlig veldig bra:-)

 

Fantastisk moro, og vanvittig stort, traff Morgan fra lageret, og hadde en vanvittig dyr opplevelse. Vi handlet for 16000,- og med budsjett på 10000,- gikk det utover mastercardet :D :D :D

 

Men i dag er jeg i full gang igjen, og jeg skulle ønske at du hadde rett i dette med å se smashing ut, jeg føler meg som en potetsekk, hehehe...

 

Går og henter meg brilleføde(Cola Zero), hehe

 

Vi snakkes:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Handle for 16000 det er jo imponerende på så kort tid. :D Ble vel en del gåing også tenker jeg. I dag skal jeg på kurs en dag før tiden, men jeg har ikke noe god følelse. Jeg var syk å hjemme fra jobb i går og det var ikke bra for jeg hadde jo i ett svakt øyeblikk kjøpt inn både chips og sjokolade på lørdag, å nå er alt fortært av meg. :angry: At jeg aldri lærer. I går så spiste jeg opp en 200 grams chipspose på sikkert 20 min. Jeg må jo være sjuk. Det er jammen godt at jeg har meldt meg på nytt kurs, for denne dagen skal ikke få ødelegge for meg. Er spent på veiinga di i dag da. :) Krysser fingrene for ett knall resultat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Handle for 16000 det er jo imponerende på så kort tid. :D/> Ble vel en del gåing også tenker jeg. I dag skal jeg på kurs en dag før tiden, men jeg har ikke noe god følelse. Jeg var syk å hjemme fra jobb i går og det var ikke bra for jeg hadde jo i ett svakt øyeblikk kjøpt inn både chips og sjokolade på lørdag, å nå er alt fortært av meg. :angry:/> At jeg aldri lærer. I går så spiste jeg opp en 200 grams chipspose på sikkert 20 min. Jeg må jo være sjuk. Det er jammen godt at jeg har meldt meg på nytt kurs, for denne dagen skal ikke få ødelegge for meg. Er spent på veiinga di i dag da. :)/> Krysser fingrene for ett knall resultat.

 

 

 

Hei!

 

 

Jeg har gått ned til 90 akkurat, så da var det minus 700 gram, og akkurat 3 kilo på 3 uker. Er strålende fornøyd med det, og vet at det nå kommer til å gå tregere.

Du er ikke sjuk når du spiser en pose potetgull, du er fysen ;)

 

Det er ikke den ene posen du legger på deg av, det er alt man tar i tillegg. :(

 

Håper du føler at du får fart på sakene igjen når du begynner på kurs. Jeg går bare å luller hjemme uten kurs, men så lenge det funker... :rolleyes:

 

Snakkes:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Beklager at jeg har vært litt fraværende. Har hatt så lite energi i det siste, så jeg orker ingenting. Jeg prøver å holde fokus, men jeg har hatt meg noen små glipper å da kan jeg jo nevne en stor komlemiddag med alt tilbehør og sjokolade og chips til dessert. :(/>/> Men har hatt noen magre dager etter det, så jeg håper ikke deg gjør for mye skade til neste veiing. Jeg gikk ned 0,5 på onsdag så vekta viste 81,9. På kurset så ble det totalt 7,7 kg, å jeg er jo fornøyd med det. Minus 0,7 på deg det er jo kjempebra. Ett kg i uken er jo knall, men du har dessverre rett i at ting går senere etter hvert. Jeg vil se 1 kg nedgang denne uka, er lei av 0,5. Det er ny kursstart på onsdag, så det blir spennende om det er noen nye. Det gir meg jo en slags syk tilfredstillelse når det kommer noen som er større enn meg. Ja jeg vet det er stygt å tenke slikt. :huh:/>/> I går satt jeg flere timer og så på extrem weightloss på youtube med Chris Powell. Det er jo ganske imponerende hvor mye de går ned. Men de trimmer jo ganske mange timer hver dag da. Jeg skulle gjerne trimmet litt ekstra jeg også hadde jeg hatt Chris Powell boende hjemme hos meg noen måneder. :D/>/> Du er i hvert fall god som klarer deg hjemme på egenhånd. Jeg håper jeg skal klare meg med to kurs, hvis jeg klarer det samme hjemme i sommer uten kurs. Jeg føler jo at jeg er rimelig motivert. Men jeg skal gå på hold vekten når jeg endelig når målet mitt, hvis ikke er jeg redd det ikke holder. Det viktigste for meg er å ikke ha noe snop eller chips hjemme, for da går det til h..te. Har du noen ting som du mister viljestyrken på? Du er vel ganske strukturert hvis du drev så mye med Fitness.

Ha en fin dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg Wings? Hvordan gikk veiinga på tirsdag? Her ble det stillstand på vekta å det kan jeg vel bare takke meg selv for. Det er den tiden i måneden å jeg har nok spist ting jeg ikke burde, men nå er heldigvis de vanskelige dagene over for denne gang å jeg skal holde fokus. Vi må ikke gi opp, det er det viktigste. Tenk så kjekt når vi må ned i buksestørrelser og alt bare henger og slenger å vi kan gå opp ei trapp uten å puste og pese. :D

Ha en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg Wings? Hvordan gikk veiinga på tirsdag? Her ble det stillstand på vekta å det kan jeg vel bare takke meg selv for. Det er den tiden i måneden å jeg har nok spist ting jeg ikke burde, men nå er heldigvis de vanskelige dagene over for denne gang å jeg skal holde fokus. Vi må ikke gi opp, det er det viktigste. Tenk så kjekt når vi må ned i buksestørrelser og alt bare henger og slenger å vi kan gå opp ei trapp uten å puste og pese. :D/>

Ha en fin dag.

 

 

Hei!

Jeg gikk ned 200 gram, og er dritskuffet. Men så prøver jeg å holde motet oppe, si at det var jo nedgang. Og nå er jeg endelig under 90 kilo igjen, det er jo positivt:-)

Jeg gleder meg til jeg ikke avskyr speilbildet, og kanskje føler meg vel igjen:-)

 

God helg, kos deg masse:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Ned er ned, å alt som er ned er jo positivt. :D Jeg gikk jo ikke ned noe sist uke, men i dag viste vekta ned 1,8 kg. Jeg er jo så nære å se 7 tallet på vekta. Jeg veier jo 11 kg mindre nå enn 1 desember så det går riktig vei. Vi må bare ikke miste motet selv om det blir stillstand av og til. Å det er jo myye bedre å være på 80 tallet enn på 90 tallet. :D

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Ned er ned, å alt som er ned er jo positivt. :D/> Jeg gikk jo ikke ned noe sist uke, men i dag viste vekta ned 1,8 kg. Jeg er jo så nære å se 7 tallet på vekta. Jeg veier jo 11 kg mindre nå enn 1 desember så det går riktig vei. Vi må bare ikke miste motet selv om det blir stillstand av og til. Å det er jo myye bedre å være på 80 tallet enn på 90 tallet. :D/>

Ha en fin dag

 

 

WOW!

Og hurra for deg :rolleyes:

 

Enig i at alt ned er bra, prøver å se for meg deler av smørpakke som forsvinner:-)

Jeg begynte å trene litt forsiktig i går, og føler ikke jeg egentlig får særlig utbytte av det, men det ser vi jo utover, om jeg går ned mer enn 500 g. i uken, så er det pga trening heretter, da det virker som det er snittet mitt uten trening.

Gleder meg til å se det berømmelige 70 tallet, da er liksom, et stort mål nådd, selv om jeg sikkert burde gå ned til 60 hehehe...

Men det er noe magisk med 70 tallet, har ikke veid mindre enn 78 kilo på 10 år, så der er det en skikkelig nivåendring.

Og jeg skal ned, selv om det tar lang tid.

Jeg skal fortsette helt til neste sommer, selv om jeg står stille hver uke. Jeg skal ikke gi meg! Og spiser jeg 1300 kcal og trener 5 timer i uken, ja da må det skje noe etterhvert:-)

 

 

Lykke til med feiring, og gratulerer med det store tapet.

 

God 17-mai!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...