Gå til innhold

Symbolforklaringer


Gjest li-ma
 Share

Anbefalte innlegg

Når du registrerer "litt" mat.

Feks om du registrerer vanlig majones vil du få pluss for det er hjertevennlig men minus(utropstegn) for et produkt med mye kalorier.

 

Det er for å vise at en kalori ikke bare er en kalori. Vi vil jo ikke ha tomme kalorier somm ikke gir kroppen noe tilbake av bla næringsstoffer.

 

Lykke til vidre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du registrerer "litt" mat.

Feks om du registrerer vanlig majones vil du få pluss for det er hjertevennlig men minus(utropstegn) for et produkt med mye kalorier.

 

Det er for å vise at en kalori ikke bare er en kalori. Vi vil jo ikke ha tomme kalorier somm ikke gir kroppen noe tilbake av bla næringsstoffer.

 

Lykke til vidre

Tusen takk for svar :rolleyes:

 

Men er det noen oversikt over dette med "nei"-mat, "ja"-mat og "Litt"-mat?? Skjøner ikke helt dette med plusspoeng ol, matscore... :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du gull medlem .? Der er det iallefall sånn kostholdsskår. Det viser om du har hatt rett sammensetning av kost den dagen. Feks har du for lite grønnsaker får du ikke toppskår delv om du har rett kcal inntak.

Dette for å få rett næringsstoffer.

Jeg har bare gratis versjon og vet ikke mere enn dette.

 

Mener det står...kansje på min side...en oversikt over ja og nei.

Ellers er det å tenke fornuftig og evnt prøvelegg inn ting du er usikker på.

Jeg bruker feks vanlig majones istedenfor lettmajones som jeg ikke liker. Dette er neimat men samtidig er det sunt fett for hjerte så om man bruker bare litt er det ikke så galt.

Håper du finner ut av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du gull medlem .? Der er det iallefall sånn kostholdsskår. Det viser om du har hatt rett sammensetning av kost den dagen. Feks har du for lite grønnsaker får du ikke toppskår delv om du har rett kcal inntak.

Dette for å få rett næringsstoffer.

Jeg har bare gratis versjon og vet ikke mere enn dette.

 

Mener det står...kansje på min side...en oversikt over ja og nei.

Ellers er det å tenke fornuftig og evnt prøvelegg inn ting du er usikker på.

Jeg bruker feks vanlig majones istedenfor lettmajones som jeg ikke liker. Dette er neimat men samtidig er det sunt fett for hjerte så om man bruker bare litt er det ikke så galt.

Håper du finner ut av det :)/>

Tusen Takk for svar :lol: JA, jeg er Gull medlem... "All in" :wacko:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...