Gå til innhold

For mye mat,


Gjest Høyt blodtrykk
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Høyt blodtrykk

Hei alle flinke spreke og sunne damer! :D

 

Jeg har nå gått på Roede meny 2. ( 1500 kcal) i snart bare en uke. Problemet er at jeg ikke greier å komme opp i nok antall kcal pr dag da jeg synes det blir mye mat. Er det noen flere som har det slik? Og vekten viste 90,7 kg så det er ikke fordi jeg ikke er glad i mat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle flinke spreke og sunne damer! :D/>

 

Jeg har nå gått på Roede meny 2. ( 1500 kcal) i snart bare en uke. Problemet er at jeg ikke greier å komme opp i nok antall kcal pr dag da jeg synes det blir mye mat. Er det noen flere som har det slik? Og vekten viste 90,7 kg så det er ikke fordi jeg ikke er glad i mat!

 

det er en tilvenning å spise nokk og rett mat. blir det for lite kcal kan du ta en neve med nøtter . da får du både sunt fett og fine byggeklosser til kroppen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tekoppen

Hei. Jeg hadde det også slik i begynnelsen.Utrolig hvor mye sunn mat en kan spise og jeg endte opp med for mye mat til kvelds.Nå er jeg snart ferdig med første kurs og er glad for at det er såpass mye mat. De dagene du har det slik kan du tilsette litt olje til middagen, mer pålegg på skivene, litt kaloririk mat som avokado, nøtter, lettmajones etc. Jeg har prøvd å spise rett sammensatt mat som gjør meg mett og å spise ofte nok. En utfordring og det krever litt planlegging. Har iallefall følt meg i super form disse ukene og gleder meg til neste kurs. Trenger å ha en forpliktelse og gode råd underveis. Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...