Gjest tekoppen Skrevet Juli 4, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2015 Jeg har tørket støv av min fine smootieblender og trenger noen gode kalorifatttige oppskrifter. Gjerne noe som faller i smak hos barn også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 9, 2015 Rapporter Share Skrevet September 9, 2015 Jeg har tørket støv av min fine smootieblender og trenger noen gode kalorifatttige oppskrifter. Gjerne noe som faller i smak hos barn også. jeg bruker lage smootie av banan som er frosset i skiver mellom 0,5-1 stk 1 eple, 2 skiver melon, noen blader med spinat, salat eller lign, evnt noen isbiter dette blir en søt og kremmet smootie pga de frossne bananene kjennes det ut som den er laget av iskrem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest tekoppen Skrevet September 28, 2015 Rapporter Share Skrevet September 28, 2015 jeg bruker lage smootie av banan som er frosset i skiver mellom 0,5-1 stk 1 eple, 2 skiver melon, noen blader med spinat, salat eller lign, evnt noen isbiter dette blir en søt og kremmet smootie pga de frossne bananene kjennes det ut som den er laget av iskrem Ta Litt sent, men takk for gode tips. Jeg har ikke våget meg på å blande salat i smootiies, men dette høres godt og sundt ut. Har i det siste frosset ned mango og skummet melk, 100 gram banan og 50-100 gr frossen melon dekker mitt " snopebehov " om kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå