Gå til innhold

Metchens vei til et bedre liv


Gjest metchen
 Share

Anbefalte innlegg

Noe av poenget med helg på hytta er å kose seg litt, men det er viktig at litt ikke blir til mye og hver dag. Det er jo kosing nesten hver dag og ekstremt mye kos i helga som stadig vekk får oss hit :(/>/>

 

Fikk ikke satt opp cden i går , men i dag er en ny sjanse. Ser ut som vi får fint vær i dag så det blir nok grilling. Det er mye godt og sunt som kan grilles. Ferien er snart over så man får nyte de dagene man kan uten å bli usunn

 

Lagde smoothie i går. Kjempegodt og sunt når man sliter med å ha lyst på mat.

Ja, viktig å kose seg med litt!! GR har tjent mye penger på meg... Tenkte jeg skulle få en slutt på det!😆 Ned for siste gang!!ðŸ‘💪👣👣

 

Deilig med grilling! Her blir det kyllinggryte i dag.

Vi bruker masse smoothie.. Det er så godt! Har du mistet matlysten??

 

Håper du får deg en runde Zumba!

Ha en fin-fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zumba har det ikke blitt men har grillet hjemmelagde hamburgere og kost oss med pils på verandaen på en onsdag. Selvfølgelig kalorifattig pils. Må nyte dagene før det er full jobbing med studier i tillegg.

 

Sliter med å ha lyst på mat fra morgen til midt på dagen. Derimot er jeg da kjempesulten om kvelden. Det er vel konsekvensen av lange dager Pga sommerferie. Har slitt medier spise frokost i en stund, men tror det skyldes stress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zumba har det ikke blitt men har grillet hjemmelagde hamburgere og kost oss med pils på verandaen på en onsdag. Selvfølgelig kalorifattig pils. Må nyte dagene før det er full jobbing med studier i tillegg.

 

Sliter med å ha lyst på mat fra morgen til midt på dagen. Derimot er jeg da kjempesulten om kvelden. Det er vel konsekvensen av lange dager Pga sommerferie. Har slitt medier spise frokost i en stund, men tror det skyldes stress.

Håper du får i gang hverdagen igjen med en god frokost! Det er så viktig! 😀

Nyt helga, ta sunne valg og prøv og stress mindre! Lett for meg å si...

 

God helg!

 

PS! Drar bort noen dager fra mandagen av... Om jeg husker å veie meg søndag morgen blir det Veiedag da isteden fire tirsdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zumba har det ikke blitt men har grillet hjemmelagde hamburgere og kost oss med pils på verandaen på en onsdag. Selvfølgelig kalorifattig pils. Må nyte dagene før det er full jobbing med studier i tillegg.

 

Sliter med å ha lyst på mat fra morgen til midt på dagen. Derimot er jeg da kjempesulten om kvelden. Det er vel konsekvensen av lange dager Pga sommerferie. Har slitt medier spise frokost i en stund, men tror det skyldes stress.

Håper du får i gang hverdagen igjen med en god frokost! Det er så viktig! 😀

Nyt helga, ta sunne valg og prøv og stress mindre! Lett for meg å si...

 

God helg!

 

PS! Drar bort noen dager fra mandagen av... Om jeg husker å veie meg søndag morgen blir det Veiedag da isteden fire tirsdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt noen veldig dårlige dager hvor jeg helt har gitt blaffen i hva jeg har spist. Er litt stresset om dagen og da skjer slike ting. Reiser bort i dag for nesten en uke, og det stresser meg litt å skulle være borte fra ungene så lenge. Har aldri vært borte mer enn et par dager før.

 

Merker at når jeg ikke er flink slutter jeg å være aktiv her inne, og det er jo det dummeste jeg kan gjøre. Skal prøve å bli flinkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt noen veldig dårlige dager hvor jeg helt har gitt blaffen i hva jeg har spist. Er litt stresset om dagen og da skjer slike ting. Reiser bort i dag for nesten en uke, og det stresser meg litt å skulle være borte fra ungene så lenge. Har aldri vært borte mer enn et par dager før.

 

Merker at når jeg ikke er flink slutter jeg å være aktiv her inne, og det er jo det dummeste jeg kan gjøre. Skal prøve å bli flinkere.

Håper du klarer deg greit på tur! Er sikker på at barna dine klarer seg helt fint, men skjønner at det stresser deg litt... Prøv å senk skuldrene...

Vi sees til uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært flink i hele tatt siden sist. Hvorfor skal det være så vanskelig? Gruer meg til veiing på tirsdag da jeg helt sikker har lagt på meg det jeg har gått ned. Men i morgen er en ny dag med nye muligheter, så det er bare å starte på nytt og ikke gi opp. Begynner på jobb i morgen så da blir det litt lettere å få struktur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært flink i hele tatt siden sist. Hvorfor skal det være så vanskelig? Gruer meg til veiing på tirsdag da jeg helt sikker har lagt på meg det jeg har gått ned. Men i morgen er en ny dag med nye muligheter, så det er bare å starte på nytt og ikke gi opp. Begynner på jobb i morgen så da blir det litt lettere å få struktur.

Alltid lettere med hverdag enn helger og ferie...!

Ny dag, ny uke og nye muligheter!!

Vi. Bretter opp armene og tar fatt på kampen mot kiloene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedagen ble som forventet, pluss 1 kg de to siste ukene. Sliter med å finne den store gløden og motivasjonen selv om jeg jo vet hva jeg vil. Problemet er jo å slutte å spise det man har mest lyst på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedagen ble som forventet, pluss 1 kg de to siste ukene. Sliter med å finne den store gløden og motivasjonen selv om jeg jo vet hva jeg vil. Problemet er jo å slutte å spise det man har mest lyst på.

Ikke lett.... Man må prøve å si til seg selv hva oppnår jeg med å spise den godsakene eller hva det nå er?? Vil ta mye lengre tid å oppnå målet mitt... Er det verdt det???

 

Jeg har ikke vært veldig slavisk selv denne uka... Mistet litt fokus, så må jobbe med det...

Ønsker deg en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...