Gå til innhold

Jojoslankeren er tilbake igjen:D


Gjest Leverpostei:)
 Share

Anbefalte innlegg

Så flink du er!!!

 

Veie dag i da og jeg er såå spent, hadde ikke gått ned noe sist ( enda så flink og streng jeg er)

Målte meg nå og vips 10.5 cm borte hurrrra så da skjer det noe.

Kom hjem nå og "kastet" en salat med skinke i meg, tenkte ikke over at om 1 time er det veiing :)

 

Klmz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere :) Vil gjerne få være med i klubben deres om det er plass til en til?

 

Har gått så mange runder med meg selv, og nå må jeg bare ta tak.

Har alltid hatt en trivselsvekt på 73 kg uansett hva jeg spiste så lå jeg stabilt. Etter at jeg satt inn hormonspiral for 7 år siden så har gått opp 11 kg og jeg sliter virkelig med å komme ned igjen :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at flere blir med her, og gratulerer til dere som har gått ned! :D

Jeg hadde også gått ned denne uka, 800 gram og 3 cm rundt magen! Deilig å endelig være i gang og at vekten går den rette veien. Jeg har ikke klart å telle kalorier denne uka (rett og slett for travelt hjemme med mine to 1-åringer), men har i hvert fall vært veldig bevisst og det har tydeligvis hjulpet. Byttet til og med ut pastaen med squash-strimler til middagen i går, faktisk veldig godt. :P

Ha en fin onsdag!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen😃 Kjenner jeg gang påmgang holder på å miste motet. Tror dette er 3 gang jeg prøver å gå ned dette året og uansett hva jeg gjør og hvor bevisst jeg er på mat og trening, så holder det liksom ikke mål. Men men får bare bite tenna sammen og ha tålmodighet, er jo ikke mange dagene siden jeg begynte. Men siden tirsdag så har jeg gått ned 100 gram😞

Ser at dere har vært flinke og klart å gå ned litt merðŸ‘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen😃 Kjenner jeg gang påmgang holder på å miste motet. Tror dette er 3 gang jeg prøver å gå ned dette året og uansett hva jeg gjør og hvor bevisst jeg er på mat og trening, så holder det liksom ikke mål. Men men får bare bite tenna sammen og ha tålmodighet, er jo ikke mange dagene siden jeg begynte. Men siden tirsdag så har jeg gått ned 100 gram😞

Ser at dere har vært flinke og klart å gå ned litt merðŸ‘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og god fredag!

 

Eg har no karra meg ned i 83 kilo. I dag tidleg viste vekta faktisk 82,8, men det varierer frå morgon til morgon. Eg veg meg nesten kvar dag sjølv om eg veit det er for ofte, men dei dagane det har gått ned er det motivasjon til å halde fram med å være flink, og dei dagane eg har gått opp er det motivsjon til å være enda litt flinkare.

Tolmod er ikkje mi sterkaste side, men dette kjem til å ta tid. Mange ganger tidlegare har eg tenkt at "om eg berre kunne gått ned dei 10 kiloane øyeblikkelig skulle eg alltids klare å trene og ete sunt for å vedlikehalde det". No tenker eg at eg får mykje glede av god sunn mat, og ikkje minst mykje glede av fysisk aktivitet, så vegen må òg vere ein del av målet.

 

Med minst 10000 skritt kvar dag, samt nesten all transport på sykkel kan eg ete ganske mykje, og det hjelp jo sjølvsagt. No er det helg, og neste veke har eg fri, så då blir det nok god mat og vin. Har lovd meg sjølv å legge inn nok skritt og nokre joggeturar, så får vi sjå resultatet når eg er attende på vekta her heime mandagen.

 

Sjekker nok inn innimellom for å heie på.

 

God helg alle, hugs at det er lov å kose seg , men kos treng ikkje alltid være kaloriar!

Mine favorittar som er kalorifrie:


  •  
  • God bok uforstyrra i sofaen i mjuke, varme klær
  • Ein tur rundt vatnet her med musikk på øyret, eller ein lang telefonsamtale, eller lydbok
  • Dusj med skrubb og bodylotion og rett i seng (helst litt tidlegare enn vanleg)
  • Teater eller konsert<3
  • Svart kaffi og morgonaviser
  • Ein god tv-serie
  • Strikking og skravling med ei venninne
  • Ein film, anten heime eller på kino
  • Eit langt bad med levande lys, eventuelt eit "dameblad"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Hei alle sammen!!Så mange flinke damer det er her😀.

Toillbaill: 10.5 cm borte er jo kjembebra. Da følels d på klærne. Og det som betyr noe er jo cm, ikke vekta. Men hvordan gikk d på veiinga? Spennende å høre.

Hei Liane!!Velkommen skal du være. 100 gram er rette vegen, du er igang! Vet av erfaring at motivasjonen kan skape problemer, men dette skal vi greie sammen!!

Spinny:800 gram og 3 cm, wæow,det er kjempebra! Stå på.

Snart 30:Hurra for under 83 kg. Snikveide meg idag å vekta viste 82.9. Håper d holder til søndag. God fri til deg. Og husk d er lov å kose seg litt😀og du er jo så flink til å trene😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Hvilken uke jeg er i det vet jeg ikke lengre, men ny veiedag idag. Vekta viser 82.7!!Jippi!Under 83 :D :D

Mål denne uka:

Bryst:104cm:-0cm

Arm:25cm:-4cm

Midje:104cm:-3cm

Hofte:112cm:-0

Lår:68cm:+ 2cm

Totalt cm denne uka er -5cm og siden oppstart -12cm. Magen er krympet med -7cm. Endelig resultater å se :D Første delmål på 80 kg imorgen greide jeg ikke,men satser likevel på neste innen satt frist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer!

 

 

Kult å sjå nedgong på cm! Eg glømte faktisk det denne gongen, sjølv om eg kjenner at kledene sit betre burde eg nott tatt litt mål òg.

Var i bursdagsfeiring igår, og no sit eg her med kaffi og ultramørk sjokolade og skal prøve å få gjort unna litt dataarbeid før neste veke.

Har fått unna mine 10000 skritt idag, det hjalp med frisk luft på eit litt tungt hovud.

No er eg klar for søndagsettermiddag og ny veke, og håper de andre er det òg.

Mandag here we come!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg alle, hugs at det er lov å kose seg , men kos treng ikkje alltid være kaloriar!

Mine favorittar som er kalorifrie:


  •  
  • God bok uforstyrra i sofaen i mjuke, varme klær
  • Ein tur rundt vatnet her med musikk på øyret, eller ein lang telefonsamtale, eller lydbok
  • Dusj med skrubb og bodylotion og rett i seng (helst litt tidlegare enn vanleg)
  • Teater eller konsert<3
  • Svart kaffi og morgonaviser
  • Ein god tv-serie
  • Strikking og skravling med ei venninne
  • Ein film, anten heime eller på kino
  • Eit langt bad med levande lys, eventuelt eit "dameblad"

 

Jeg likte denne listen din, og er så enig, så enig! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra Fa-mol!

 

Og supert med mandagstrening, Leverpostei, det set standarden for resten av veka

 

Dette prosjektet er jo om livvstil, ikkje fanatisme. Eg koser meg med god mat, men har godt av å minne meg sjølv på at kos ikkje berre er mat.

 

Eg har friveke, eller jobbe-alternativt-med-andre-ting-veke, som det faktisk blir.

Er på besøk hjå mor ein snartur, hadde planer om å stå tidleg opp og jogge, men det gjekk ikkje gitt. Mørket har komt så kjapt i haust, det å jogge heime i morgonmørket er heilt greit, men på ein plass eg ikkje kjenner så godt var det ikkje freistande i det heile.

Får prøve å karre meg opp til nok skritt iallefall. Igår traska eg i Oslo, og sjølv utan å gå for å gå fekk eg over 16000 skritt B)

 

 

Måtte berre innom her for å minne meg sjølv på å ikkje stikke på kafeen og ta med meg ein latte til datajobbinga;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Kom meg på trening i dag også. Som sagt så prøver jeg å finne en balanse og 3 dager i uke er det jeg satser på. Har en tendens til å bli for ivrig og starte for hardt, for så å falle av, Så har fått satt opp ett treningsprogram som jeg skal forholde meg til.

 

Maten går også greit. Overstiger ikke mine daglig kcal, men snikveier meg litt i løpet av uken og kg raser absolutt ikke av. Virker som det går tyngre nå. Men kroppen er sikkert lei av jojoslankinga den også, i tillegg til at alderen ikke hjelper meg særlig her :lol: Men forsøker å holde motivasjonen oppe gjennom hele uka og satser på at det vises på vekta på søndag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GJETT om vi er mange som kjenner oss igjen i begge dei utsagna, leverpostei!!

Å starte alt for hardt og optimistisk, og så anten skade seg eller få ein eller anna beinhinnebetennelse eller noko, eller gje heilt opp fordi ein ikkje klarer å yte så mykje som ein hadde planlagt.

Å gå sakte ned i vekt er superkjipt, men eg trur det er det beste. Vi har faktisk brukt lang tid på å gå opp i vekt, det er vel naturlig at det tek si tid nedover òg? To skritt fram, ei veke stillstand, ei veke litt opp, og så plutselig to eller tre skritt fram (altså vektnedgang) igjen. Eg trøyster meg dei vekene det ikkje skjer noko at eg faktisk har trent og vore aktiv og snill mot kroppen min, og jo lengre eg held på, jo meir "vane" blir det - og lettare å halde fram med.

 

 

Eller...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

82,9 kg og 200 gram opp. The story of my life :o Synes jeg har vært så flink til å følge det jeg skal spise også. Men fortsettter videre. En dag må da kroppen gi slipp på disse kiloene:D

 

Hvordan har deres uke vært??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mi veke vart som venta, meir mat og vin og mindre trening enn planlagt. Klarte å få minst 10,000 skritt kvar dag likevel, så då må eg være nøgd.

Vekta idag viste 83+, men håper den er litt ned litt seinare i veka. Møtte ei venninne på kafé som kommenterte at eg nok hadde slanka meg litt, ingenting er som det :D

 

Kroppen vil sleppe kiloane, men det er ikkje rein matematikk, og det tar gjerne tid. Du er jo flink til å trene og får vel litt godfølelse av det?

Eg prøver iallefall å fokusere på kor stolt eg er av meg sjølv når eg får trent, og så "syt" eg litt her inne på dei dårlege dagane. Dei kjem for oss alle...

 

Hald ut, Leverpostei, neste veke tipper eg du har gått ned dei 200 gramma og litt til. Det er trenden som teller, det er utruleg kor mykje ein varierer på ein dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia heia folkens - kvar er de?

 

Eg er litt lei, det er kjedeleg å registrere mat, det er mørkt om morgonen når eg står opp for å trene, og det er jammen snart mørkt om ettermiddagen etter jobb, så det er ikkje noko betre alternativ.

Det er sjølvsagt no eg veit eg treng dykk/oss her inne...

 

 

Korleis går det med dykk andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny veke, nye moglegheiter.

Eg har vore på jentetur i helga, men trasking og jogging fredag morgon gjorde at det iallefall blei nok aktivitet - om enn sikkert for mange kalorier.

Planlegg å jogge tre gonger denne veka, den fyrste skulle eigentleg være idag. Det kan det sjølvsagt framleis bli...

 

Korleis går det med dykk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Nå er det en stund siden jeg har vært her inne. Har vært bortreist, så var redd jeg hadde gått opp, men heldigvis 400 gram ned. Har gått ned veldig mange cm rundt magen siste måneden, nesten så jeg ikke tror på det, men veldig deilig! 😄

Hvordan går det med dere? God helg! 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med 400 gram ned! Det er jo nesten ein halv kilo :)

Her går det trått, med både mat og trening. Eg veit jo at det blir sånn, november og februar er mine aller verste måneder, men jammen starta det ikkje i oktober. Trangen til å drikke vin med gode venner eller sove ein halv time til framfor å stå opp og trene er nesten uimotståeleg sterk. I tillegg kjem jo misnøyen med meg sjølv når eg dropper å trene. Idioti, med andre ord.

Idag prøver eg å få jobba litt med data, og så planlegg eg ein tidleg kveld i kveld så det blir jogging imorgo tidleg. Ikkje langt, berre akkurat nok.

 

Enn de andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Hallo alle!! Jeg har ikke forduftet altså :) Ååå som jeg kjenner meg igjen Snart 30, jeg er litt lei om dagene. Jeg veier mat og forsøker å trene, men vekta vil ikke rikke på seg. Enten må jeg opp i antall kcal eller ned i antall kcal for at det skal skje noe her. Skal ingen ting til før jeg er opp 3-400 gram. Vekta viser 83 +, det føles som om jeg stadig beveger meg 2 skritt frem og så 4 tilbake :lol: Tidligere har kiloene rast av, men nå virker det som om kroppen har fått nok og det sliter jaggu på motivasjonen, men for svarte det MÅ da løsne snart!!!

 

Spinny: 400 gram ned er kjempebra, det virker som om du har en kjempefin flyt her, stå på!! Også så hærlig når cm forsvinner rundt magen, da kjenner man virkelig at det skjer noe. Hærlig Spinny!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, neida, dette er trått, du er ikkje åleine Leverpostei!

 

Tvang meg sjølv inn her for å fokusere på at dette faktisk går an, og at er no jogger fleire gonger i veka, søv betre, og er meir nøgd. Sjølv om vekta står på 83-komma-eitt-eller-anna. Der står den jammen bom fast.

Eg skal på jobb imorgo, planen er difor ein tidleg kveld, morgonjogg med mitt ultrakorte styrkeprogram: fann det i eit ShapeUp for eitt eller to nummer siden,det er ni øvelsar og eg bruker 50 sek arbeid/10 sek kvile -vips, ferdig på 9 minutt. Ikkje mykje, men 20 minutt jogging og 9 minutt styrke er balsam for sjela og minner meg på at eg faktisk ikkje har så lyst på den sjokoladekjeksen likevel :P

 

God helg damer, eg skal prøve å motivere meg ved å være her litt oftare. Det pleier å hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God mandag!

 

Status for helga:

Laurdag: kjapp joggetur før jobb, så skikkelig laurdagskveld med burger og øl :unsure:

Søndag: Yoga

Mandag: joggetur og styrke *klapp på skuldra*

 

Eg jobber med eit prosjekt som skal ferdigstillast, blir difor mykje stillesitting. Kjenner eg syns litt synd på meg sjølv, og gjerne vil lokke meg sjølv med all mogleg god mat eller vin om eg berre er flink og jobber. Må minne meg om at eg ikkje blir korkje meir eller mindre flink av å ete meir enn eg treng, men kanskje litt feitare.

Usj. Livsløgnen er jo at det eg putter i meg ikkje har nokon samanheng med kor trangt buksene sit...

 

Jaja, ny veke og sjansar. Yoga imorgo og torsdag, jogging onsdag og fredag, og så får vi sjå til helga.

 

Korleis går det med dykk damer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Gjest Leverpostei:)

Hallo og godt nyttår damer!!! Hvordan har jula deres vært? Her har det godt i mye god mat og lite fokus på vektnedgang. Travle dager før jul med eksamener og julestria gjorde også at slankefokuset ble satt litt til siden. Men nå er jeg inne i en god stim igjen og jeg ser 82 tallet. Vekta på mandag viste 82,8kg. Det går nedover, selv om det går trått. Har slått meg til ro med at dette tar tid :D. Nå på nyåret gikk jeg og min mann inn ett veddemål; første mann ned 20 kg. Dette øker motivasjonen betraktelig og jeg håper at dette gjør at jeg greier å holde fokus selv på harde dager :D

 

2016 blir året vi når målet!!! Heia heia oss B):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...