Gå til innhold

Jojoslankeren er tilbake igjen:D


Gjest Leverpostei:)
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Leverpostei:)

Jojoslankern er tilbake etter å ha vært borte fra denne sia i ALT for lang tid. Jeg har gitt blanke og det vises på vekta. Så nå må jeg krype til korset og begynne å registrere igjen :rolleyes:/>

 

Litt om meg selv:

Har vært medlem innpå her i mange år. Har lyktes å gå ned og lyktes med å gå opp igjen. Det siste er visstnok mye enklere enn det første :D/> Så da er det bare å ta tak igjen.

Er 36 år har 3 barn, holder på med en master samtidig som jeg jobber 70% stilling. Så det å kjede seg er en mangelvare kan man si. Har lett for å bruke travelheten som en unnskyldning både for ikke å trene eller for ikke å spise sundt og da har det gått som det har gått.

Har ett flunkende nytt medlemskap på 3t og ei fin tredemølle på lofte som det er på tide å tørke støv av :lol:/> Så nå er jeg klar.

Veide i dag 84 kg!!!!!! :o/> Midejemål:111(like mye som dattera mi er lang) Mål: 64 kg og midejemål under 88. Håper å nå det på 1 år. Så her er det slutt på å lure seg selv

 

Håper at flere vil henge seg på for vet av erfaring at sammen er det enklere :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PÃ¥gangsmot

Lykke til! Jeg kjenner meg igjen i mye av det du skriver. Jeg tok grep på nytt nå i mai, og har gått ned 5 kg på tre måneder. 10 kg igjen til målet (som er en BMI på 25).

 

Utfordringen min er mat. Jeg har trent en del i mange år, men er altfor glad i mat. Spiser generelt ganske sunt, men i altfor store mengder. Og så sliter jeg i vinterhalvåret. Da blir det altfor mye mat og trøstespising.

 

Føler jeg er inne i en god steam nå, så jeg håper jeg klarer å holde meg framover. Spiser ofte bær og frukt med vaniljekesam på kveldene. Det døyver søtbehovet. Og så unner jeg meg en is stadig vekk (nesten daglig faktisk).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Takk for lykkeønskningene Pågangsmot :)/> Wow,Du har vært sikkerlig flink, du greier de 10 siste kiloene også det er jeg sikker på,jeg heier på deg!!! Det er vel mat som er problemet for meg også. Har vendt på kroppen til å tro at den trenger mye mer enn den har behov for. Så må nok få hodet mitt til å tenke annerledes :D/> Fikk litt sjokk kan man si når jeg så bmi`n var faretruende nært 30!! Har det akkurat som deg. Vinteren er verst, hvor det er lett å skal kose seg ALT for mye, samtidig som jeg også har en tendens til å trøstespise, så ganske greit å ta tak nå, så kanskje jeg har fått inn noen gode vaner innen mørketiden trer inn. Trening synes jeg i hovedsak er gøy, men må innrømme at jeg synes det er best å trene sammen med noen, da får jeg også dekt det sosiale. Men å presse slik trening inn mellom familie, jobb og studier tærer litt på samvittigheten, noe som er typisk for oss damer eller? :D/> Må nok legge den til sides og heller tenke at det er bra for både meg og familien at jeg holder meg sunn og frisk :)/> Ellers så har jeg en plan om å dra med barna på joggeturer sammen med meg. Da kan de sykle og jeg løpe og vi får være i aktivitet alle sammen, samtidig som vi får tilbringe tid sammen. I tillegg skal vi satse på å komme oss i bassenget 1 gang i uka. Masse lek i vann er også trening tenker jeg.Samtidig skal jeg utnytte fotballtreninga til gutta, slik at jeg trener enn runde, mens de er på trening.

 

Gårsdagen gikk greit. Ble så sulten etter trening, så ble dessverre 200kcal over budsjett, men det får gå. Kom meg på 3t og forsøkte meg på pulsstep og x-fit. Har aldri forsøkt det før, men var skikkelig god trening. 986 kcal forbrent som tilsvarer 4,5 trimpoeng. Måtte det bare vare :P/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til!!

Jeg er inne i min tredje uke nå, og det går veldig bra. Sånn bortsett fra at jeg tråkka over forrige fredag, og nok ikke kan gå/jogge/bruke foten ordentlig på lenge. I hvertfall i følge legen, håper hun tar feil. Uansett, jeg er motivert for å klare det denne gangen. Jeg har også slanket meg flere ganger, men gått opp igjen. De siste årene har jeg ikke vært motivert i å ta tak i problemet, men når jeg i løpet av sommeren "klarte" å gå opp nok 2 kg til 79 kg, da var det slutt. Nå er jeg knallmotivert og trøster meg med at det er kostholdet som er viktigst for å lykkes, ikke harde treningsøkter.

 

3t er kjempebra, der får du jo satt opp program etter hva du har behov for og!! Bruk tilbudene!! Men ikke gå i fella med å være for ambisiøs.

 

Starta på 79 kg som sagt, er 160 cm høy, så da er jo BMI altfor høy selvfølgelig. Målet i første omgang er 70 kg innen høstferiestart. Og så er neste mål 62 kg. Klarer jeg dette i løpet av året er jeg kjempefornøyd.

  • Bra innlegg! 1
  • Dårlig innlegg 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Hei Taratei :) så flink du har vært!!Virkelig motiverende å lese det dere skriver. Treningsforbud er tamt, særlig når man er inne i en steam. Har selv opplevd en hofteskade som jeg sliter med enda, og må fortsatt vurdere hvilke øvelser som er greie å utføre uten å få smerter. Det er i alle fall viktig å høre på legen slik at du ikke får noen plager senere :D Og som du selv sier så er det kostholdet som er viktig for å lykkes. Det går absolutt an å gå ned i vekt selv om man ikke får trent noe en periode. Eller så kan kanskje svømming være ett alternativ :)

Er virkelig obs på dette med å ikke bli for ambisiøs når det gjelder treningen. Forsøker derfor å holde det til ett moderat nivå. Har drevet en del med styrketrening i noen år og ser hvor lett det er å falle av dersom man blir for overivrig. Tenker 3 dager i uka med ordentlig trening kan være greit å forsøke å ligge på.

Problemet mitt er også at jeg går opp igjen etter vektnedgang. Jeg klarer for så vidt å gå ned i vekt, men så kommer de snikende tilbake igjen. For 4 år siden gikk jeg ned 18 kg, noe som gikk veldig greit. Holdt vekta i ca. 1 år før disse kom snikende på i løpet av 3 år. Veldig irriterende og motivasjonen hat vært helt borte. Er nok derfor det har gått som det har gått. Men det er ikke annet å gjøre enn å brette opp arma å starte på nytt :D Og jeg må ikke glemme at jobben IKKE er ferdig fordi om jeg når trivselsvekta, det er da den starter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PÃ¥gangsmot

Ser ut som vi har samme utfordringer. Vi er like høye (eller lave), Tarantei. Og startvekten min var også 78,5. Veide i går 73,5. Jeg skal være kjempelykkelig når jeg kommer under 70 kg. Men jeg ønsker å veie 63-64 kilo. Tror det er trivselsvekten min.

 

Matinntaket er nøkkelen til å lykkes. Ellers må man i tilfelle trene enormt mye. Men trening er jo bra for å føles seg vel og for fasongen tenker jeg. Men jeg spiser gjerne mer hvis jeg trener mye og da går det jo opp i opp.

 

Smarte tips å være aktiv med ungene. Der har jeg noe å lære. Det er jo også hyggelig å være aktive sammen. Det er også noe av målet mitt for å gå ned i vekt: få mer overskudd til ungene. Vil ikke gå rundt og være sliten hele tida.

 

Fint å kunne dele erfaringer med dere og høre hva som fungerer for dere! Vi høres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Ingen trening i går fordi jeg er sååå stiv etter onsdag :lol::lol: Greier nesten ikke å gå ned trappa og det er enda verre i dag!! Sikkert tegn på at treninga virker. Ligger fortsatt litt i overkant i mat, så der må jeg nok juster litt. Er fast bestemt på å tenke livsstilsendring denne gangen og ikke slanking. Dette skal være en varig endring :)

Måtte snikveie meg i dag, selv om jeg var fast bestemt på å ikke gjøre det. vekta viste 83,5 som er 0,5 kg ned. Dette er nok bare vann, men moro å se likevel :)

 

Ha en fin dag damer!! Her er det SOL i dag, så den skal nytes!!! Er ikke akkurat vært bortskjemt med det i sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Etter å ha tenkt meg om blir det veiedag på søndager i håp om å ikke ta helt av i helgene. Ble litt vel mye snop i går , men så lenge lørdagen ikke starter fredag og varer helt til søndag er jeg fornøyd. Vekta viser i dag 83 kg som er 1 kg ned. Jeg vet de første 2-3 kg forsvinner raskt så jubler litt forsiktig, men er på rett veg :D Midejemål:110 cm, noe som er 1 cm ned.

 

Bryst:106cm

Arm :32 cm

Midje:110cm=-1cm

Hofte:113cm

Lår:67cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Denlettevei

Hei Jojoslankeren - og andre på denne tråden,

 

Slenger meg på din tråd. Tror du er veldig lik meg! Jeg jo-jo'er hyppigt! Efter 6 uker på ferie, var det absolut ikke gøy at veie meg her til morgen, 3.5 kg ...... Nå kommer hverdagen tilbake for meg, da skal jeg begynne og slanke IGJEN :-).

Mine del-mål er kanskje litt mer ambisjøse enn dine, men langsigtigt vil jeg ned til omkring 70 kg.

I dag veier jeg 84.7 og er 1.72 høy. Jeg spiser alt for store porsjoner mat og alt alt for mye snopp! Motion er jeg heldigvis veldig glad i og ettersom jeg er hjemmegående har jeg ikke en undskyldning ikke å ha tiden til at gjøre motion (undskyldningen min er nå at det er veldig varmt- da jeg bor i Florida, men medlemskapet af et treningsenter gjør at dette heller ikke er en undskyldning).

Etter min erfaring er den beste måte for meg å komme i bra form og gå ned i vekt, å melde meg på ulike løp. Så mit mål for dagen (foruden å downde en app for skrittteller), å finne løp utover høsten - da har jeg delmål å trene til.

 

Er der noen som har erfaringer med skrittteller som apps?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Hei Jojoslankeren - og andre på denne tråden,

 

Slenger meg på din tråd. Tror du er veldig lik meg! Jeg jo-jo'er hyppigt! Efter 6 uker på ferie, var det absolut ikke gøy at veie meg her til morgen, 3.5 kg ...... Nå kommer hverdagen tilbake for meg, da skal jeg begynne og slanke IGJEN :-).

Mine del-mål er kanskje litt mer ambisjøse enn dine, men langsigtigt vil jeg ned til omkring 70 kg.

I dag veier jeg 84.7 og er 1.72 høy. Jeg spiser alt for store porsjoner mat og alt alt for mye snopp! Motion er jeg heldigvis veldig glad i og ettersom jeg er hjemmegående har jeg ikke en undskyldning ikke å ha tiden til at gjøre motion (undskyldningen min er nå at det er veldig varmt- da jeg bor i Florida, men medlemskapet af et treningsenter gjør at dette heller ikke er en undskyldning).

Etter min erfaring er den beste måte for meg å komme i bra form og gå ned i vekt, å melde meg på ulike løp. Så mit mål for dagen (foruden å downde en app for skrittteller), å finne løp utover høsten - da har jeg delmål å trene til.

 

Er der noen som har erfaringer med skrittteller som apps?

 

Hei Denlettevei!! Så hyggelig at du vil bli med. Desto flere som er med i tråden desto enklere er det å holde motivasjonene oppe. Mat er absolutt problemet for meg. Er glad i god mat, spiser derfor alt for mye og er kjempeglad i snop :lol: Kjenner jeg sliter allerede på uke 2 :angry: Men tror jeg har greid å ta meg sånn noenlunde inn igjen nå, så satser på at resten av uka går greit.

Så herlig å bo i Florida, det er en reisedesitnasjon jeg har på ønskelista mi, men skjønner det kan bli utrolig varmt å trene ute. Her i Norge har det også endelig blitt sommer, og satser på en fin høst utover.

Jeg har skritteller på telefonen min, den var allerede innlagt når jeg kjøpte telefonen(har Samsung s6) og synes det gir en fin motivasjon. Jeg får melding når jeg har nådd skrittmålet mitt. Det negativet er at telefonen må være på meg hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

UKE 2

 

 

Vekt i dag viser 83,6 kg, og opp 600 gram ute. Spiste for mye det er der utfordringene ligger . Tp:15,2

Mål denne uka:

Bryst:104cm:-2cm

Arm:29cm:-3cm

Midje:107cm:-3cm

Hofte:112cm:-1cm

Lår:66cm:-0cm

Totalt cm denne uka er -9cm og siden oppstart:-11cm

 

Klarte å slette det jeg skrev i uke 2 så fylte inn en oppsummering for å ha oversikt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, kan eg slenge meg med?

 

Det er lenge siden eg har vore her inne, og enda lengre sidan "snart30" (som var fyrste gong eg bestemte meg for å ta grep).

 

Eg hadde ein god start på sommeren, med masse trening. Det holdt sommerkosen i sjakk (vin og is og øl og grillmat) - eller bremsa iallefall oppgangen. Så skada eg kneet, og vips var det ikkje så greit lengre. No prøvde eg kjolen eg skal bruke i bryllup til helga, og den som skulle sitte enda finare når eg fekk trent litt, sit no ganske stramt :blink: :blink:

 

Ikkje mykje å gjere med det, men på sikt må eg ta skikkeleg grep. Har kjøpt fitbit one, ein sånn liten aktivitetsmåler som teller skritt og trapper og sånn. Digg å sleppe å ha telefonen på seg heile tida. Fyrste mål er å berre ete til måltida og ha minst 10 000 skritt kvar dag. Kvardagen starter igjen 1/9, då håper eg kneet tåler litt jogging, og at eg klarer å spise enda sunnare og kanskje ha nokre veker utan vin og sukker. Kan ikkje godt reise i bryllup og berre ete salat (eller, det kan eg, men vil det ikkje), men litt måtehold skal eg klare der òg.

 

Veide 85 kilo då eg kjøpte skritteller, vore på reise sidan, så veit ikkje heilt kva det er no. Fordelt på 169 cm er kroppsmasseindeksen faretrugande nær 30, og over det skal det ikkje!

 

Veit av erfaring at det er gull å ha eit team her - så heia oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Hei, kan eg slenge meg med?

 

Det er lenge siden eg har vore her inne, og enda lengre sidan "snart30" (som var fyrste gong eg bestemte meg for å ta grep).

 

Eg hadde ein god start på sommeren, med masse trening. Det holdt sommerkosen i sjakk (vin og is og øl og grillmat) - eller bremsa iallefall oppgangen. Så skada eg kneet, og vips var det ikkje så greit lengre. No prøvde eg kjolen eg skal bruke i bryllup til helga, og den som skulle sitte enda finare når eg fekk trent litt, sit no ganske stramt :blink:/> :blink:/>

 

Ikkje mykje å gjere med det, men på sikt må eg ta skikkeleg grep. Har kjøpt fitbit one, ein sånn liten aktivitetsmåler som teller skritt og trapper og sånn. Digg å sleppe å ha telefonen på seg heile tida. Fyrste mål er å berre ete til måltida og ha minst 10 000 skritt kvar dag. Kvardagen starter igjen 1/9, då håper eg kneet tåler litt jogging, og at eg klarer å spise enda sunnare og kanskje ha nokre veker utan vin og sukker. Kan ikkje godt reise i bryllup og berre ete salat (eller, det kan eg, men vil det ikkje), men litt måtehold skal eg klare der òg.

 

Veide 85 kilo då eg kjøpte skritteller, vore på reise sidan, så veit ikkje heilt kva det er no. Fordelt på 169 cm er kroppsmasseindeksen faretrugande nær 30, og over det skal det ikkje!

 

Veit av erfaring at det er gull å ha eit team her - så heia oss!

 

Hei Snart 30!! Ja sleng deg med, jo flere vi er jo bedre er det. Å ha noen som kan gi motivasjon når det går dårlig er kjempeviktig. Og bedring med kneet dit, litt utfordringer kan det bli når skader oppstår, men synes du har vært flink i sommer jeg :) Håper du kosa deg skikkelig i bryllup, så sitter nok den kjolen knall om en liten stund tenker jeg. Har selv en kjole som er et mål å komme inn i. Den kjøpte jeg sist jeg gikk ned :huh: og da følte jeg meg så fin i den. Har som mål at den skal passe igjen :D

Fortell meg om fitbit fungerer da, for har sett på en slik selv og vurdert om jeg skal skaffe meg en. Bruker nå pulsklokke ved trening, men får ikke med meg skritt da, som også gir motivasjon.

Ser vi er ganske like utgangspunkt i lengede og vekt vi, og det blir gøy og skal følge hverandre på vei nedover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

UKE 3

 

Nok en veiedag på søndag, selv om jeg begynner å tvile på om jeg har valgt rett dag. Ser på snikveing at jeg går mye med i løpet av uka og at noe kommer tilbake igjen før søndag:angry: Eller kanskje nettopp derfor behøver jeg å veie meg da, så kanskje jeg blir mer bevisst i helgene.

 

Vekt i dag viser 83 kg, så da er det ned 600 gram, altså de 600 grammene jeg la på meg forrige uke :P Det går sakte, og en dela av meg synes det går litt for sakte, men det er det som er meningen denne gangen. Dette skal vare evig og jeg skal tilvenne meg en livsstil som det er mulig for meg å leve med i hverdagen. Har hatt mange utfordringer denne uka. Holder på å ta master og har vært på samling. Har derfor overnattet på hotell og spist mye ute. Har holdt meg til det daglige kcalinntaket, men det jeg har spist kan vel strengt tatt ikke karakteriseres som sunt. Men har i alle fall vært bevist hvor mye jeg kan spise. I tillegg har det blitt lite trening denne uka. Blir liksom ikke at man drar ut å trener når man er på samling når ingen andre gjør det. Så fikk til ei trening på 2,8 tp :o

Mål denne uka:

Bryst:104cm:-0cm

Arm:29cm:-0cm

Midje:107cm:-0cm

Hofte:112cm:-0cm

Lår:66cm:-1cm

Totalt cm denne uka er -1cm og siden oppstart:-11cm

Ser at trening er viktig for cm i alle fall, så nå drar jeg ut og rører på meg. Gleder meg å høre om hvordan det har gått med dere andre :D

 

 

Ser jeg klarte å redigere uke 2 lengre oppe til å bli uke 3, men kopierer det her så det blir nogen lunde rett :lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Moro med bryllup. Veide meg då eg kom heim idag, 86,4 :angry:

Imidlertid pleier eg å veie meg på morgonen, så må sjå imorgo. Har gått eindel tur, og i snitt hatt godt over 10 000 skritt per dag.

 

Litt om Fitbit One. Eg valgte denne fordi eg ikkje kan bruke klokke på jobb. Det er ein liten dings på ca 1x0,5x3cm, som festast i ei "klype". Klypa kan festast kvar som helst, eg pleier å ha den i bhen, syns ikkje utanpå. Den registrerer skritt, og etasjar, og regner om til kalorier basert på vekta du legg inn i appen, og distanse basert på gjennomsnittlige skritt. Du kan kople appen til andre appar, eg har kopla til endomondo der eg registrerer jogging, sykling, styrketrening og sånn, og myfitnesspal, der eg registrerer mat. Syns sistnevnte er lettare å bruke enn registreringa her - og ikkje minst liker eg at appen regner ut :P

 

Idag har eg spist sunn og digg mat. Fant ein salat i shapeup som er fantastisk god og mettande: kokt søtpotet med rå brokkoli og grønnkål og fetaost. Eg lager dressing av lime, litt honning og olivenolje (med kvitlauk og salt og pepper), har i litt mango (eller noko anna litt sursøtt, har laga det med bringebær eller granateple eller druer før), og masse frisk koriander. NAM!

Prøver å spise minst mogleg kjøtt, og vanskelig å finne mettande salatar utan at det er masse pasta..

 

Imorgo, 1. september er det 100% kvardag. Som du skriv Leverpostei, det skal være ein livsstil, så det kjem til å bli middag med vener ute, familien kjem på besøk og det blir vin og dessert, men eg skal spise sunt, variert og passe mengde. Ikkje minst skal eg trene nok.

No er det kveldsmat, og tidleg kveld så eg klarer å trene imorgo tidleg *krysserfingrane*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hm, her vart det stille?!

Korleis går det med dykk?

Eg forsøker å holde meg iallefall til 10,000 skritt per dag, og sunn mat. Idag viste vekta 84,8.

Ikkje noko å være veldig stolt over kanskje, men mindre enn for to veker sidan, og vonleg held det fram sånn *krysserfingrane*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Leverpostei:)

"Kremt" Beklager at jeg har vært borte her fra. Har vært travelt opptatt med jobb og skole og dette ble satt litt til siden. Og det har ikke vært bra for å si det slik. Tror selv at jeg har vært litt flink uten å veid maten og det har gått helt til blokksberg!!! Vekta viste i dag 85!!!Jeg går jo bare oppover. SÅ nå er det telling av kalorier HVER dag.

 

Så flink du har vært Snart 30 som har kommet i gang med jogginga. og 84,8 er jo absolutt nedgang. Heier på deg :D/>/> Har blitt litt dårlig med trening for min del. Må vel skjerpe meg der også. Håper du er her inne enda, nå skal jeg ikke svikte :D/>/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Kan jeg få henge meg på her? Jeg har også vært medlem i mange år, og etter å ha fått tre barn på 2,5 år er jeg nå nødt til å gå ned i vekt! Veide 83,8 kg i går, og så mye har jeg aldri veid før (bortsett fra da jeg var gravid). 110 cm rundt magen, rett og slett helt forferdelig!

Litt om meg: Er 33 år, bor i Akershus sammen med mann og våre tre søte små. For tiden er jeg hjemme med de to 1-åringene våre og skal være det et helt år til. Jeg er egentlig veldig glad i sunn mat, men jeg spiser altfor mye. Målet mitt før jul er å gå ned 5 kg, og så 8-10 kg i løpet av våren.

Håper jeg kan bli med her, og at vi kan motivere hverandre!

Klem fra Spinny :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Velkommen Spinny!! Så klart du kan henge deg på her. Ser vi ligger nogen lunde likedan i vekt, så det kan bli moro å følge hverandre. Med tvillinger + 1 til har du nok å henge fingrene i vil jeg tro :D Problemet mitt er også at jeg spiser for mye. Nå er jeg også veldig glad i søtsaker, men kan også spise for mye av sunn mat. Glad i mat generelt :D:D 5 kg før jul henger jeg meg på. Dette skal vi klare!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!! Dette skal vi klare sammen!! 😄 Jeg har ikke telt kalorier denne uka, men tror det er lurt å begynne med det. Gjør du det? Fornøyd med at lørdagskosen ble "is" laget av frossen banan og litt kakaopulver, sååå godt! Har også meldt meg inn på treningssenter, så nå er det bare å begynne og trene. Det som derimot ikke har gått så bra var at jeg gikk på en liten fylte horn-smell i går.. Eldstemann hadde fri fra barnehagen og vi bakte, og det smakte litt for godt. Men jeg vet at hvis jeg teller kalorier, så er det mye lettere å ikke skeie ut, så får nok bare begynne med det.

 

Har helgen din gått bra? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kremt" Beklager at jeg har vært borte her fra. Har vært travelt opptatt med jobb og skole og dette ble satt litt til siden. Og det har ikke vært bra for å si det slik. Tror selv at jeg har vært litt flink uten å veid maten og det har gått helt til blokksberg!!! Vekta viste i dag 85!!!Jeg går jo bare oppover. SÅ nå er det telling av kalorier HVER dag.

 

Så flink du har vært Snart 30 som har kommet i gang med jogginga. og 84,8 er jo absolutt nedgang. Heier på deg :D/>/>/> Har blitt litt dårlig med trening for min del. Må vel skjerpe meg der også. Håper du er her inne enda, nå skal jeg ikke svikte :D/>/>/>

 

 

Hurra for aktivitet på tråden igjen, og velkommen Spinny!!

 

Kjenner meg alt for godt igjen, det er travelt og kvardagen berre raser avgarde, og så tenker ein at ein passer på, og så plutselig sit ikkje kleda som ein vil og vekta viser ein tal ein tenkte ein ikkje skulle sjå igjen :blink:

Eg jobber sakte men sikkert. Er veldig utålmodig, men veit at kjapp vektnedgong ofte blir til ein slags jojogreie. Og skal kroppen henge med er det best å bruke litt god tid.

Satser på å nå målet på 69 kg (eller deromkring) før mai neste år. Det burde gå, men av erfaring veit eg at det ikkje alltid går med 0,5 kg per veke.

Denne veka har vore ekstremt mykje jobbing og nattevakter. Klarer å ete fornuftig, men blir lite trening. Då er fitbit'en god å ha - går litt ekstra trapper, går istadenfor å sykle til og fra jobb, og "vips" er det iallefall 10000 skritt per dag.

 

Imorgo er det ny veke, satser på å starte friskt med morgonjogg. Den som lever får sjå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Kan jeg få henge meg på her? Jeg har også vært medlem i mange år, og etter å ha fått tre barn på 2,5 år er jeg nå nødt til å gå ned i vekt! Veide 83,8 kg i går, og så mye har jeg aldri veid før (bortsett fra da jeg var gravid). 110 cm rundt magen, rett og slett helt forferdelig!

Litt om meg: Er 33 år, bor i Akershus sammen med mann og våre tre søte små. For tiden er jeg hjemme med de to 1-åringene våre og skal være det et helt år til. Jeg er egentlig veldig glad i sunn mat, men jeg spiser altfor mye. Målet mitt før jul er å gå ned 5 kg, og så 8-10 kg i løpet av våren.

Håper jeg kan bli med her, og at vi kan motivere hverandre!

Klem fra Spinny :)/>/>

 

Slenger meg med dere:)

 

Er ny i GR , startet i sept og -4 kg.

 

Ser at det dere skriver motiverer meg videre.

 

Er ei kjærring på 44år, to gutter og samboer, bor i akershus.

 

Det som først og fremst jeg må få til er å komme meg ut å trene... Gjerne senter, noen som blir med?

Tenker å trene på fresh - skedsmo-lillestrøm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Velkommen skal du være Toilball😊-4 kg er jo kjempebra!!Sku gjærne vært me å trene da dørstokkmila ofte er ALT for lang,men bor i trøndelag så det blir nok ltt for stor avstand😀Hyggelig at flere blir med, det øker i alle fall min motivasjon!

Veide meg igår og vekta viste 83.2 så de kg som kom på er borte😀 så nå er d bare å fortsette der jeg slapp. Har satt opp ett treningsprogram med trening 3 ganger i uka. Det må jeg da jaggu greie😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...