Stinamor89 Skrevet Oktober 4, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2015 Hei! Er det noen andre her som går på kurset for gravide/skal starte på det? Jeg starter i morgen, og er litt spent på om vi er flere Jeg er nå 10 uker på vei med nr 2, og ønsker å gå opp så lite som mulig. Dette siden jeg har igjen 10 kg fra forrige svangerska(endte på 30+ kg), og vil unngå ekstra kg i tilfelle jeg før vann i kroppen igjen. Fikk blodpropp etter forrige sv.skap, så tok tid før jeg kunne komme meg i aktivitet igjen. Nå er ihvertfall motivasjonen på topp, og formen er foreløpig grei, så dette håper jeg skal gå bra Til dere som evt har gått på kurs før, hvordan beregner dere kcalmengden? Til nå har jeg fått første kursbrev(neste kommer ikke før om en uke). Dette må jeg si var et veldig standard brev, som ser ut som et alle får uavhengig av typen kurs. Savnet litt spesifikk informasjon om hva som er viktig nå ift graviditeten. Ifølge kalkulatoren skal jeg ligge på 1600 kcal, men er dette lite mtp at jeg er gravid? Håper noen slenger seg på Stina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest es10 Skrevet Desember 31, 2015 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2015 Hei! Hvordan går det på kurs? Jeg går ikke på kurs men trenger en motivasjonspartner 😊 Elin Hei! Er det noen andre her som går på kurset for gravide/skal starte på det? Jeg starter i morgen, og er litt spent på om vi er flere :)/>/> Jeg er nå 10 uker på vei med nr 2, og ønsker å gå opp så lite som mulig. Dette siden jeg har igjen 10 kg fra forrige svangerska(endte på 30+ kg), og vil unngå ekstra kg i tilfelle jeg før vann i kroppen igjen. Fikk blodpropp etter forrige sv.skap, så tok tid før jeg kunne komme meg i aktivitet igjen. Nå er ihvertfall motivasjonen på topp, og formen er foreløpig grei, så dette håper jeg skal gå bra :D/>/> Til dere som evt har gått på kurs før, hvordan beregner dere kcalmengden? Til nå har jeg fått første kursbrev(neste kommer ikke før om en uke). Dette må jeg si var et veldig standard brev, som ser ut som et alle får uavhengig av typen kurs. Savnet litt spesifikk informasjon om hva som er viktig nå ift graviditeten. Ifølge kalkulatoren skal jeg ligge på 1600 kcal, men er dette lite mtp at jeg er gravid? Håper noen slenger seg på :)/>/> Stina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå