Gå til innhold

Tuvas vektnedgang - dagbok


Anbefalte innlegg

Hei,

 

jeg hadde en tråd på ned 20-30 kilo-forumet, men den het at 2015 var året det skulle skje... så siden jeg fremdeles er her, og vi er i 2016 og det ikke lenger er over 20 kilo til målet, så lager jeg meg en ny tråd her.

 

2015 år var egentlig et veldig bra år. Det er første gang i hele mitt liv at jeg har klart å legge om livsstilen og holdt meg der. Riktignok fløy ikke kiloene av (i det hele tatt), men jeg er slankere, sunnere og sprekere enn jeg var 1 janaur 2015.

 

Det jeg har lært av fjoråret er at ting tar tid. Og siden jeg ikke vil leve på en nazi diett, der man lett kan gå på en kjempesmell, men heller ta tiden til hjelp å gjøre små endringer for et sunnere liv. Jeg ser også at jeg fremdeles MÅ føre dagbok over kalorier ut og inn, for med en gang jeg slutter med det, så blir det fort litt mer kcal enn jeg tror.

I fjor var jeg superflink frem til mai. Jeg var kjempefornøyd med innsatsen, og likte godt meg selv i nye kjoler osv. Fikk også mange kommentarer på at folk så jeg var slankere.

Sommeren tillot jeg meg selv litt mer slack, ferie er ferie...MEN jeg trente flere ganger og forsøkte ta litt sunnere valg.

Knekken kom på høsten, da det ble veldig skjærings på hjemmefronten + turbulente tider på jobb. Fokuset var ikke på riktig sted i det hele tatt, og jeg hadde ikke energi til å tenke på mat og trening. Kiloene har dermed krøpet på igjen, og 1 janaur var vekta 88kilo.

Det er 8,5kilo mindre enn for ett år siden, og alt i alt er jeg fornøyd med det.

Jeg trodde det skulle bli bedre resultat, men noen ganger byr livet på utfordringer man ikke kunne forutset.

 

Jeg er glad for at jeg er lettere, fremdeles motivert og fremdeles samboer...

Jeg er motivert til å ta fatt på dette året, og tenker at om vekta viser 8,5 kilo mindre neste år så er det riktig vei. Jeg håper litt jeg har lært fra ifjor hva som ikke fungerte, og finjustere slik at vekta kryper nedover i året som kommer.

 

Slik ser målet ut, like hårete som ifjor :)

 

Innen 1 mars: 80kg

Innen 1 juli: 75 kg

Innen 1 sept: 73 kg

Innen 1 jan: 70 kg.

 

Den største jobben skal gjøres nå på våren. Det er nå jeg er topp motivert og klar for oppgaven, så jo mer jeg klarer for sommeren, jo bedre :)

 

Heia 2016 - jeg er klar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært tilbake i sunt regime i en dag, og syns det var merkelig at ikke vekten viste 5 kilo mindre med en gang??

hehehe :)

 

Jeg vil gjerne komme ned på 85 kilo fort, slik at jeg ikke bruker så lang tid på de samme kiloene jeg egentlig allerede har gått ned. Men heller kan se nye lavere tall.

Fikk ikke trent igår som planlagt, men gjorde litt styrkeøvelser i stua etter at ungene var i seng. Satser på en time idag.

 

Jeg bruker pulsbelte og pulsklokke på trening, og tidligere har vel disse styrkeøktene ikke gitt så veldig mye forbrente kcal. Ihvertfall ikke like mange som jeg burde.

Nå skal jeg prøve å ha 500kcal min på hver trening. Det betyr at om jeg trener styrke en time, og er på 350kcal, så tar jeg litt intervaller på mølla til jeg når 500.

 

Men hovedfokuset ligger på maten. Registrering og planlegging.

 

5 januar og jeg er motivert til tusan :) (som så mange andre i januar) Men jeg har tenkt å holde på motivasjonen ut året !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt aktiv på dagbokføringen nå i starten, for å holde fokuset.

Igår fikk jeg trent mine 500kcal. Det er litt bra dette at jeg holder litt tak i antall kcal, for jeg er nok god til å trene, men noen ganger blir det kanskje litt liten effekt. Selv om trening er trening, så er det jo greit at man forbrenner litt når man først trener.

 

To dager gjennomført med sunne valg, og jeg er nok rastløs med at vekten skal komme seg litt nedover, vil gjerne ha en god start på året.

 

Veiedag på fredag, så får se da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag idag for første uke: 1,3kg.

 

God start, og godt fornøyd med det. Det er som sagt et par kilo som hoppet på i jula og desember, så det er greit å bli kvitt dem kjapt, så jeg er klar for fortsettelsen.

 

Trente økt 4/153 igår, så ligger godt i rute på å slå fjorårets antall treningsøkter på 153.

Vet jo at jeg var flink til å trene på ferier og helger i fjor, så det er viktig å holde farten oppe :)

 

Nå er jeg klar for helg. Det blir en rolig helg så tenker at det skal gå bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter veldig med en jobb som suger overskudd og energi om dagen. Jeg vet jeg MÅ bytte jobb for at jeg skal være mer fornøyd og ha mer overskudd, men i disse nedgangstider er det ikke så enkelt. Men jeg bør ta tak i dette for å få et bedre liv. Er ikke bra når mor kommer hjem fra jobb og bjeffer til mann og barn pga dårlig dag på jobb.

 

Igår var en sånn skikkelig dritt dag, men sa fra til mannen min før jeg kom hjem at det var spesielt dårlig dag, så han tok med ungene ut og akte i timesvis etter jobb, mens jeg bare lå på sofaen. Egentlig burde jeg tatt på meg uteklær og vært med å akt med dem, eller kanskje gått meg en tur bare for å få frisk luft... men ble liggende der hele kvelden... og syns jeg fortjente litt pepperkaker etter julen.

 

HVorfor skriver jeg dette? jo fordi det er sånn jeg er. Jeg er et følelsemenneske og syns synd på meg selv for at jeg har det kjipt. Og da fortjener jeg mat for å trøste meg. Men egentlig er det jo ingen trøst, for jeg blir jo bare oppgitt over at jeg misbrukte muligheten for trening og sunne valg, at jeg lullet meg inn i mine egne bekymringer.

 

Og når man sammenligner liv... så har jeg det ikke SÅ ille. Det er ikke verdens beste jobb, men ikke den aller verste heller. Og jeg har en jobb å gå til hver dag, og jeg får lønn. Men jeg blir syk av å jobbe der. Både problemer med nakke og hode og skuldre, + stress/panikk-anfall, så det er ikke her jeg skal være. Men jeg har en jobb midlertidig til noe bedre dukker opp.

 

Mannen min var streng med meg igår kveld. Sa jeg må bare drite mer i hva som skjer på jobben. Lukk ører for alt bullshit, og gjør jobben din. Ikke engasjer deg mer enn du må, ikke ta ting personlig. Og det er der jeg er idag.

 

Så ble det en sofadag igår, usunne valg og ingen trening. Men det var en dag. Det går bra. Men neste gang en slik dag kommer, da skal jeg snøre skoene og gå ute i snøværet, høre på bra musikk og bare nyte turen.

 

Jepp, det skal jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ikke tur ute igår heller, men mann og barn gikk ut for å ake, jeg gikk ned på mølla.

Løp 5 km på 9km/t. Det var deilig, lett og ikke tungt eller vondt. Så deilig! Etter det tok jeg ti minutter med intervaller på 11,6km/t og 12km/t.

 

Vanligvis etter en sånn økt blir jeg overmodig, og tenker neste gang 10 km. Det tenkte jeg igår også... men jeg tror jeg skal si neste gang 6 km + intervaller. så 7 km + intervaller, sånn at jeg klarer det. Det er viktig for mestringsfølelsen.

 

Igår klarte jeg blokke ut hodet mer på jobben og, lot ikke alt gå innover meg, og hadde en grei dag.

 

Så sånn går no dagan.

Jeg veier meg hver dag, og ser at denne uken har jeg ikke gått nevneverdig ned. Tror jeg må ha litt strengere regime frem til fredagen så jeg når ukens måltall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag uke 2: 88,5 kilo. Ned 0,5 kilo siste uke. Forsåvidt greit, for har ikke klart å være så sunn som jeg ønsket denne uka. Har hatt fire treningsøkter og det er greit.

 

Måler meg hver uke og ser at sunnere kost gjøre smalere kropp, så det var det beste denne uken.

Kjenner på motivasjonen, og satser på en ny og bedre uke.

 

Igår var jeg klar for ny løping på mølla. Hadde planer om 6 km jevn løping på 9km/t.

MEN det orket jo ikke denne kroppen i det hele tatt. Det var sååååå tungt, at det ble heller 1 time og 20 minutter med rask gange med 6 i stigning mens jeg så på tv. Noenganger skal man bare gjøre det beste man kan uten å bli skuffet over at det ikke gikk helt etter planen. Jeg bruker pulsklokka og har et krav om 500kcal pr trening, og da er det bare å gå til man når det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag igjen imorgen, og jeg tror jeg har gått opp i vekt :unsure::blink:

Ihvertfall om det ikke skjer noe meget rart til imorgen...

 

Vet jeg hvorfor? Ja...

Kommer dette som et sjokk og er blodig urettferdig? Nei...

Det skyldes rett og slett familiebursdag sist helg, masse kaker og sånn... og rester... og det har gått i denne søppeldunken her.

 

Uka har forsåvidt vært veldig bra ellers. trent lørdag, mandag og tirsdag. Tirsdag hadde den beste styrketimen på aldri så lenge, musklene verker enda på en god måte, og jeg kjente så på motivasjonen på å løfte tyngre og bli sterkere fremover.

 

Men det er ikke treninga som det skorter på... Det er inntaket, og stikke-hodet-i-sanden-teorien min. Det er det som er grunnen.

Det kjedeligste med denne måten å slanke seg på, er jo at man står på stedet hvil samtidig som man "tror" man er ganske flink.

 

Men jeg vet det, og jeg skriver det ned her, for å vise meg selv at det er dette som er grunnen til at vekten er det den er.

Så blir det mitt valg, vil jeg fortsatt veie det samme eller vil jeg nedover... i så fall må jeg ta bedre valg.

 

Idag er det shoppingtur + middag med noen venninner, så ingen trening men prøver på å velge sunn middag. Til helgen er det barnebursdag, så da er det jo kaker igjen. Men har jeg ikke spist nok da? tok jeg ikke for meg all mass sist helg? trenger jeg virkelig disse kaloriene?

Tror ikke det... så får jeg prøve å huske dette når helgen kommer.

 

KOmmer tilbake med vekt og målinger imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag uke 3: vektnedgang 0.

 

Og siden jeg har veid mer enn dette ellers i uken, og trodde jeg ville ha gått opp, så er det greit. Det er ikke greit-greit, men det er bedre enn + tall. Så da ligger jeg jo så klart litt etter skjemaet, men det går bra. Satser på bedre uke neste uke.

 

Middag ute igår ble fiskesuppe. Ikke supersunt, men heller ikke det verste man kunne velge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen gikk dårlig, som vanlig.

Dvs begynte greit, med trening og ikke så aller verst inntak, men fikk diare på søndagen... som betød lite mat og ingen trening, og slækk mandag med ursult så jeg spiste ALT jeg kom over, mest usunne ting.

Også er det tirsdag allerede, og KORT tid til fredag og ny veiedag.

Jeg hadde satset på ned 1,5 kilo denne uken siden jeg hadde null-uke sist, men det spørs vel.

 

Ikke toppmotivert for veldig streng uke heller... så spørs om jeg får gjøre så godt jeg kan, og være fornøyd med det :)

Får jo ikke gjort så mye mer, men noen ganger har jeg jo sånne veldig lavt kcal-uke som gir et lite sprett ned, men orker ikke det .

 

:P

 

Det er dette det blir resultater av, skal du se? Være passe dårlig hele tiden, så man ikke kommer noen vei.

 

Se for deg sommeren 2016, hvordan vil du se ut?

Hvordan vil du føle deg?

Hvor kult vil du synes det er og hvor stolt vil du være over den jobben du gjør denne våren?

Hvor verdt det vil det være?

 

- Det er dette jeg må jobbe med! Hvor oppgitt vil du føle deg om du ser ut som idag, og brukt et halvt år på ingenting. Og hvor verdt det var det å spise de kakene eller sjokoladene? Hvor mye glede gav de deg egentlig? Hvor deilig følelse var det ikke på våren i fjor, når du følte det slankere og finere, og gledet deg over for store klær og at du kunne gå i kjoler uten at magen bulte. Det var FANTASTISK!

Jeg vil dit igjen! Og jeg vil føle meg fin!

 

Da må jeg tilbake på fullt fokus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår fikk jeg trent økt 12/153 dette året. Det betyr at treningsmessig ligger jeg bra an. Jeg følger et program jeg fant på nett som heter Bikinifit, og det er to fullkroppsprogram som kjøres. Skriver i en treningsdagbok hvor mange rep og hvor mange kg, så skriver jeg om jeg bør legge på vekter til neste økt eller ikke, når jeg kjenner at jeg klarer settene greit.

Økte med 20kg på markløft igår, og det var gøy! Jeg er litt redd for ryggen når jeg løfter tungt, for vil ikke ha skader. Men det er viktig å ha fokus på teknikk så går det jo bra.

Kjenner det godt overalt idag, og det er bra.

Tenker jeg bør ha inn en kondisdag MINST i uka i tillegg, men det er jo det når man er så støl da... da klarer jeg jo ikke løpe heller :)

 

MEN det er jo ikke der det ligger. Jeg er flink til å trene, og jeg ser at jeg får tydeligere muskler og blir sterkere og raskere og mer utholden. MEEEEN jeg går jo ikke ned i vekt.

 

Sa til meg selv at treninga er bonusen, det er maten jeg må få til.

Og det er der det svikter gang på gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krisan24

Hei :)/>

Fikk lyst til å skrive til deg.

 

Jeg har tidligere gått ned 10 kg, men så har de krøpet på igjen. Sikkert mange grunner til det. Men jeg blir fryktelig slurvete i matveien når det blir lite trening og mye jobbing. Det siste året har det altså vært det. I stedet for da å bli ekstra flink i matveien, så blir det det motsatte.

 

Statusen min er altså at jeg plutselig veide 86,3 kg den 4. januar. Da var det starten på det nye sunne livet, som skulle inneha både trening og sunn livsstil ellers. Kiloene raser jo ikke nedover, gjør det sjelden med meg. Men på mandagen var statusen 85 kg. Det går jo ikke akkurat lynfort. Men vi får se om målet om 72 kg kan nås i løpet av dette året :)/>

 

Synes ut som du virkelig har tatt grep, selv om det ikke alltid går etter planen.

 

Har mer tro på at man skal bruke litt ekstra tid, så man ikke trenger å være helt ekstrem.

 

Lykke til videre :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)/>/>

Fikk lyst til å skrive til deg.

 

Jeg har tidligere gått ned 10 kg, men så har de krøpet på igjen. Sikkert mange grunner til det. Men jeg blir fryktelig slurvete i matveien når det blir lite trening og mye jobbing. Det siste året har det altså vært det. I stedet for da å bli ekstra flink i matveien, så blir det det motsatte.

 

Statusen min er altså at jeg plutselig veide 86,3 kg den 4. januar. Da var det starten på det nye sunne livet, som skulle inneha både trening og sunn livsstil ellers. Kiloene raser jo ikke nedover, gjør det sjelden med meg. Men på mandagen var statusen 85 kg. Det går jo ikke akkurat lynfort. Men vi får se om målet om 72 kg kan nås i løpet av dette året :)/>/>

 

Synes ut som du virkelig har tatt grep, selv om det ikke alltid går etter planen.

 

Har mer tro på at man skal bruke litt ekstra tid, så man ikke trenger å være helt ekstrem.

 

Lykke til videre :)/>/>

 

Takk Krisan24! Setter pris på melding fra deg.

 

Det er bare å henge i det og aldri gi seg helt selv om det ikke går helt etter planen.

 

Status 1 mnd av 2016... veier akkurat det samme som 1 januar.

Det er stilig... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn at man egentlig ikke har lyst til å skrive dagbok lenger... for man står på stedet hvil, alle vet hvorfor inkl meg selv, og alle tenker...du vet jo hva som skal til, hvorfor gjør du ikke noe med det når du vil det så innmari.

 

Jeg vet ikke hva som skjer med meg ærlig talt.

Jeg kjenner ikke igjen denne (jo det gjør jeg jo) at jeg er så dårlig, så svak så innmari med hodet i sanden. Hva tror jeg liksom skal skje? Et mirakel?? heheh

 

Jeg ler men jeg er oppgitt. I fjor gikk jeg ned 4 kilo i januar. det var kanskje ikke kjempemye det heller, men det var en god start, og bra for motivasjonen. I år står vekta på det samme som etter jul, og jeg som tenkte at dette er enkle kilo å gå ned bare man kommer i rutinen igjen.

 

:unsure:

 

blir usikker på meg selv.

Hva skal jeg gjøre nå, hvilket smart triks bør jeg ta nå.

Oppsøke en ernæringsfysiolog? tenker at jeg vet hva som skal til, så trenger egentlig ikke det. Få meg en pt? kanskje...

melde meg inn på kurs på GR igjen? kanskje det ? prøve med sånn kurs som man må møte opp og veie seg på... for nettkurs funket ikke her.

Kanskje det...at man får litt meg gnisten.

 

Skal tenke på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krisan24

Hei igjen

Om det er noen trøst. Ikke særlig mye å rope hurra for her heller gitt. En hel kg på 4 uker. Wow, utrolig bra gitt :angry:/>

 

Men gir vi oss, nei selvfølgelig ikke.

 

Det er bare å fortsette å tenke positivt, så kommer nok rutinen inn etterhvert. Da kommer nedgangen etterhvert også tenker jeg.

 

Null nedgang er bedre enn oppgang :)/>

 

Tenke positivt er undervurdert. Neste uke, da tenker jeg det blir nedgang B)/> :D/> :rolleyes:/>

 

Lykke til.

 

Ny uke og nye muligheter :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen

Om det er noen trøst. Ikke særlig mye å rope hurra for her heller gitt. En hel kg på 4 uker. Wow, utrolig bra gitt :angry:/>/>

 

Men gir vi oss, nei selvfølgelig ikke.

 

Det er bare å fortsette å tenke positivt, så kommer nok rutinen inn etterhvert. Da kommer nedgangen etterhvert også tenker jeg.

 

Null nedgang er bedre enn oppgang :)/>/>

 

Tenke positivt er undervurdert. Neste uke, da tenker jeg det blir nedgang B)/>/> :D/>/> :rolleyes:/>/>

 

Lykke til.

 

Ny uke og nye muligheter :)/>/>

 

Johuuu! for en herlig innstilling! Merket at den gjorde meg så glad!

I love it!

 

Da knuser vi all negativitet, og bare kjører på og beviser for oss selv og andre, at dette får vi til!

 

Igår var jeg ute og gikk tur med en venninne på kvelden. veldig koselig, og gratis trim. Trenger ikke være så vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krisan24

Det gjelder å være positiv vet du. Går ned neste uke vet du :rolleyes:

 

 

VEKTNEDGANG VÅREN 2016

Hovedmål 72 kg

1. delmål 82 kg

 

4. januar 86,3 kg

11. januar 85,7 kg

18. januar 85,3 kg

25. januar 85,0 kg

1. februar 85,0 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tekoppen

Hei igjen Tuva.

Det er jo fint å ikke gå OPP..det er jo det jeg prøver på. Holder på med hold vekten kurs selv om jeg gjerne skulle gått ned mange flere kilo.

Jeg var i fare for å miste motivasjonen helt her i januar. Jul og sydenferie. Vekten føk opp, men nå er jeg omtrent tilbake. Har ikke orket å skrive i tråden min heller, har vært så sliten av å tenke på hvor forsiktig jeg må være for å ikke gå opp. Sakte og sikkert merker jeg at energien kommer tilbake og i går gikk jeg en halvtime etter jobb i stedenfor å ta buss. Det må jeg begynne å gjøre på mine tidligvakter.

Du er jo så flink å trene, jeg sliter med det, men kan være flink med mat i lange perioder, så faller jeg utpå i en periode..

Jeg har sluttet å veie meg så ofte, jeg må roe ned på mitt forhold til den og prøve å holde fast på den vanlige gode "matdagen"

Du får ha lykke til og om du har like lett for å legge på deg i dagliglivet så meg så er dette litt av en kamp😂😂

Målet mitt for februar er å komme tilbake til skrivingen. Synes det var det som holdt meg i gang i fjor.

Ha en fin og sunndag👋ðŸ»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krisan24

Hei

Håper dere har en fin helg, selv om været ikke er så mye å skryte av (ihvertfall ikke her i Son).

 

Har hatt en rolig start på dagen, med lang frokost med eldstedatteren som skulle på jobb nå kl. 11.00. Synes egentlig jeg har hatt en fin uke i forhold til matinntak. Dårligere stelt er det med trening for tiden. Det var den snøen som ble borte. Dermed forsvant litt av motivasjonen også. Jobber fremdeles mye og da har det vært tungt å komme seg ut sent på kvelden for å trene.

 

Skal nå komme meg ut en tur både i dag og i morgen. Så får vi se om det blir litt nedgang til mandag.

 

God helg :rolleyes:B):rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krisan24

Hei igjen.

Da har jeg vært på vekta igjen. Endelig peker vekta litt nedover :)/>

- 700 gram denne uken. Det er jeg fornøyd med. Så nå har altså vekta minket med 2 kg siden 4. januar. Ikke all verden kanskje. Men det går nå riktig vei ihvertfall.

 

Ellers har det vært en rolig helg, men veldig fornøyd med matinntaket. Synes jeg har vært flink til helg å være :)/>

 

Håper alt går bra med dere også.

 

Ønsker dere en strålende og sunn uke :)/>

 

Status for meg er altså:

uke 1: 86,3 kg

uke 2: 85,7 kg

uke 3: 85,3 kg

uke 4: 85,0 kg

uke 5: 85,0 kg

Uke 6: 84,3 kg = minus 2 kg på 5 uker = 0,4 kg i snitt per uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

Da har jeg vært på vekta igjen. Endelig peker vekta litt nedover :)/>

- 700 gram denne uken. Det er jeg fornøyd med. Så nå har altså vekta minket med 2 kg siden 4. januar. Ikke all verden kanskje. Men det går nå riktig vei ihvertfall.

 

Ellers har det vært en rolig helg, men veldig fornøyd med matinntaket. Synes jeg har vært flink til helg å være :)/>

 

Håper alt går bra med dere også.

 

Ønsker dere en strålende og sunn uke :)/>

 

Status for meg er altså:

uke 1: 86,3 kg

uke 2: 85,7 kg

uke 3: 85,3 kg

uke 4: 85,0 kg

uke 5: 85,0 kg

Uke 6: 84,3 kg = minus 2 kg på 5 uker = 0,4 kg i snitt per uke

 

Bra jobba! All nedgang er kjempebra, da er man jo riktig vei.

Det er møkkavær her også, ikke noe som frister å ut i.

Vært hos foreldrene mine i helgen, og det ble ikke superbra må innrømmes.

 

Jeg har en plan om 1200kcal i noen uker fremover nå, for å komme igang igjen. Kickstarte litt... for merker at jeg ikke bryr meg så mye, og kilo etter kilo kryper raskt på da. Så tenkte at jeg skulle ta en "slankekur" nå og komme meg litt igang, så får jeg håpe at det kicker igang motivasjonen igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krisan24

Oj 1200 kcal hørtes lite ut, men kanskje greit for å komme igang :)/>

 

Lykke til. Det er noe med å være litt ekstra streng når man skal prøve å starte på " nytt" igjen. Kan sikkert være lurt det.

 

Ser at det hjelper å holde fokus gjennom hele uken. Har vært litt sløvere de andre ukene. Nå så det ut som det ga litt bedre resultater. Men jeg legger meg på +/- 1600 kcal. Så får jeg se om det tutler ned fortsatt. Har vært utrolig stillesittende denne uken, så hvis jeg i tillegg får trent litt jevnt og trutt er håpet at nedgangen skal ligge mellom 600 g og 1 kg hver uke.

 

Heia Tuva, skal se du får et kjemperesultat neste veiedag :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...