Gjest Sykletiljobben Skrevet Januar 30, 2016 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2016 Jeg kjøpte en pakke Smartsweet til å bake med, men leste ikke på pakken at den måtte oppbevares lufttett. Så nå har jeg en stk "Smartsweet-stein" som jeg ikke får brukt. Kan den mykes opp igjen på noe vis??? Vurderer å raspe den på rivjern, det hjelper ikke å hakke den med gaffel eller skrape med skje. Dyr var den også, men smaken var ikke så aller verst, så jeg ville gjerne prøvd å bake med den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Februar 3, 2016 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2016 Jeg kjøpte en pakke Smartsweet til å bake med, men leste ikke på pakken at den måtte oppbevares lufttett. Så nå har jeg en stk "Smartsweet-stein" som jeg ikke får brukt. Kan den mykes opp igjen på noe vis??? Vurderer å raspe den på rivjern, det hjelper ikke å hakke den med gaffel eller skrape med skje. Dyr var den også, men smaken var ikke så aller verst, så jeg ville gjerne prøvd å bake med den! jeg hadde brunsukker som ble hard og jeg kjørte det litt i mikroen . prøvde også å ha litt væske på noe og da ble det flytende men vanskelig å måle opp etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sykletiljobben Skrevet Februar 6, 2016 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2016 [Genialt, mikroen funket! Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå