Gå til innhold

Trim optimistene mai 2016


Gjest Lucilla
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Lucilla

Da er det ny måned.Har ikke kommet ordentlig igang med treningen denne mnd,men har fått trent litt.Satser på noen gåturer nå,er så fint vær ute.:-)

 

Fikk 27 Trim poeng forrige måned.er fornøyd med det:-)

 

Bli med i mai også :-)

 

1.5:0

2.5:aerobic 1,2

3.5:0

4.5:0

6.5:0

7.5:0

8.5:gått tur 1,6

 

Sum uke:2,8

 

9.5:0

10.5:gått tur 1,4

11.5:0

12.5:styrke 1,2

13.5:0

14.5:0

15.5:0

Sum uke:2,6

 

16.5:0

17.5:0

18.5:0

19.5:aerobicm styrke 1,4

20.5::0

21.5:gått tur i skogen 2

22.5:0

 

sum uke:3,4

23.5:aerobic og styrke 1,3

24.5:0

25.5:zumba 1,3

26.5:gått tur 1,5

27.5:gått tur 1,4

28.5:0

29.5:0

Sum uke:5,5

 

30.5:aerobic 1,4

31.5:gått tur 1,2

 

Sum måned:16,9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med. Såg innom tidlig i dag men da var det ikke kommet ny tråd. Godt du ikke har sluttet enda. Ble ikke mange poeng på meg forrige måned. Har slitt litt med ryggen i det siste, i tillegg til at beina ikke fungerer topp. Litt turer i marka er ok, men har asfalt-forbud av legen. Ingen trening denne uken men satser på et par ganger neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucilla

Jeg blir med. Såg innom tidlig i dag men da var det ikke kommet ny tråd. Godt du ikke har sluttet enda. Ble ikke mange poeng på meg forrige måned. Har slitt litt med ryggen i det siste, i tillegg til at beina ikke fungerer topp. Litt turer i marka er ok, men har asfalt-forbud av legen. Ingen trening denne uken men satser på et par ganger neste uke.

 

 

Hei tinap :-)så flott at du blir med i mai også.:-)Håper du snart er bra igjen i ryggen din.god bedring:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucilla

Det har ikke blitt så mye trening på meg i mai heller,men skal prøve å få noen trimpoeng denne uken også.Skal trene aerobic etterpå. Hatt en travel måned,men nå er det pån igjen med trening og sundt kosthold.

 

Skriv opp alle min du får selv om det bare er 10-15 min gåtur,blir poeng av det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg i hvert fall fått kommet meg på trening

 

16. Gange/tur i marka 2,0 TP

19. Sykkel + styrke 1,6 TP

21. tur i marka 0,8 TP

22. tur i marka (2 t.) 3,6 TP

27. tur i marka 0,8 TP

28. Tur i marka 0.8 TP

29. Tur i marka 4.9 TP

 

 

14.5 TP

 

 

 

 

 

 

Sliter med kostholdet men skal nå prøve meg på 5:2 dietten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5:2 dietten funker for meg. Noe sultfølelse 1. dagen. 2. gang var det mindre sult. Men det virker. Ingen trening/tur i går da jeg hadde en besøksrunde for å treffe folk jeg ikke ser så ofte (ble en del kjøring) og i dag er jeg hjemme med sykt barn. Kanskje jeg kan få til noe hjemmetrening men det frister mer med litt enkelt hagearbeid som luke ugras og tynne litt i grønnsakene. Satser på trening/tur på fredag. Lettere å komme seg på tur i dette nydelige været som er nå. Går mer og mer i marka nå og det går så langt bra med foten min og tror nok belastningsskaden i foten forsvinner med vekta.

 

Ha en strålende uke Lucilla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucilla

5:2 dietten funker for meg. Noe sultfølelse 1. dagen. 2. gang var det mindre sult. Men det virker. Ingen trening/tur i går da jeg hadde en besøksrunde for å treffe folk jeg ikke ser så ofte (ble en del kjøring) og i dag er jeg hjemme med sykt barn. Kanskje jeg kan få til noe hjemmetrening men det frister mer med litt enkelt hagearbeid som luke ugras og tynne litt i grønnsakene. Satser på trening/tur på fredag. Lettere å komme seg på tur i dette nydelige været som er nå. Går mer og mer i marka nå og det går så langt bra med foten min og tror nok belastningsskaden i foten forsvinner med vekta.

 

Ha en strålende uke Lucilla.

 

Håper uken din ble fin,håper du snart er frisk i foten din igjen:-)

 

Det ble en travel,men fin uke.Fikk til 4 dager med trening,så er fornøyd med det.satser på det samme nå eller mer.!

Ha en fin uke.

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...