Gå til innhold

Ned 23 kilo ....igjen....


Anbefalte innlegg

Jepp , da var man igang igjen! Kjenner det er på tide, har latt det skure og gå aaaalt for lenge.

32 uker igjen av året , hmm burde være tid nok.

Jaja , jeg får ta en dag av gangen.

Startvekt 93 kg (!!!!!!! OMG!!!) med veiedag torsdag.

Sleng deg med om du føler for det

 

xoxo :D/>

 

Uke 1

-1kg Kjempe fornøyd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg blir med her. Trenger all den hjelp jeg kan få for å holde motivasjonen oppe. Har mange ganger gått 20 kilo ned og 20 kilo opp. Denne gangen har jeg satt ny vektrekord :(/> Sjokktall på vekta i dag 99,2 kg :blink:/> Det var til og med vanskelig å skrive det her. Har ikke vært aktiv på forumet før, bare lest hva andre har skrevet. Nå kaster jeg meg ut i det. Torsdag er fin som veiedag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er den første dagen tilbakelagt og dag 2 er godt i gang.I dag har jeg handlet inn flere sunne matvarer. Har også tatt i bruk min Polar Loop som jeg brukte flittig da jeg gikk på GR-kurs for 2 år siden. Nå har den ligget utladet og støvet ned i ett års tid. Jeg har også registrert maten jeg spiste i går og i dag så langt. Ser at grønnsaker og kalsium inntaket må økes :-) Har også et stort forbedringspotensiale når det gjelder trening,men jeg tar en dag av gangen og er litt stolt av meg selv allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er den første dagen tilbakelagt og dag 2 er godt i gang.I dag har jeg handlet inn flere sunne matvarer. Har også tatt i bruk min Polar Loop som jeg brukte flittig da jeg gikk på GR-kurs for 2 år siden. Nå har den ligget utladet og støvet ned i ett års tid. Jeg har også registrert maten jeg spiste i går og i dag så langt. Ser at grønnsaker og kalsium inntaket må økes :-) Har også et stort forbedringspotensiale når det gjelder trening,men jeg tar en dag av gangen og er litt stolt av meg selv allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden torsdag er veiedag, har jeg vært på vekta i dag. Gjett om jeg ble oppmuntret; -2,3 siden mandag. Vet at det meste er vann sånn i starten, men ble glad allikevel :D/> Og nå som sola skinner, er motivasjonen på topp. Ser at jeg må få i meg mer grønnsaker og kalsium,så noen flere endringer må til. Håper at flere får "positiv beskjed" fra vekta i dag B)/>

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...