Gjest Lady89 Skrevet Mai 22, 2016 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2016 Hei! Er det noen som har et tips mot overspising? Går på lavkalori diett, men føler at jeg aldri blir mett. Dette fører til at jeg spiser så alt for mye. Hilsen fortvilet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TinaP Skrevet Mai 26, 2016 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2016 De fleste grønnsaker har lavt kalloriinnhold. Spis mye av det. Jeg kaller det vom-fyll. Det fyller opp vomma en stund i hvert fall. Gulrøtter og kålrot i staver og små buketter med blomkål er ypperlig å ha med i en liten brødpose i veska. Pleier ha det med på jobb. Og det gjør ingenting om du overspiser av dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TinaP Skrevet Juni 16, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2016 Ellers er egg mettende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Snuppelure74 Skrevet September 13, 2016 Rapporter Share Skrevet September 13, 2016 Drikk et stort glass med vann før hvert måltid, spis sakte og tygg maten til den blir flytende før du svelger. Jo saktere du spiser jo bedre for det tar ca 20 minutter fra du er mett metthetsfølelsen kommer Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rugemor Skrevet Oktober 12, 2016 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2016 Få i deg nok fett - helst umetta - det gir god metthetsfølelse og gir i alle fall meg en rolig følelse i kroppen. Jeg spiser litt nøtter hver dag og ofte avokado. Det gjør godt for kroppen. Bare mager kost, gulerøtter og vann gjør i alle fall meg veldig fristet til overspising. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest lindacg Skrevet Januar 24, 2017 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2017 Meld deg på et kurs. Jeg ender i hvert fall alltid med overspising når jeg har hvert på lavkalori. Nå har jeg spiser jeg etter Roedemetoden og det gjør at jeg alltid er mett, men går jo ned mindre og det trur jeg veldig på. Da blir det lettere å holde. Forbrenningen min er i god gang og jeg har mye å gå på når jeg trener. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå