Gå til innhold

Slankepartner(e)


Gjest Iselin Marie
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Iselin Marie

Hei.

 

Jeg synes i grunn ikke det er så vanskelig å gå ned i vekt, men når jeg skal stabilisere vekta går den enda raskere opp igjen. Sliter litt med å finne den gyldne middelveien. Før den tid nå skal jeg igjen forsøke å gå ned 10-15 kilo og vil gjerne ha en støttespiller som har vært gjennom noe lignende :P

 

Blir ferie om ei ukes tid og så begynner jeg for fullt mandag 20.06 med roede standard :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg følger deg gjerne. Har litt mer å gå ned enn deg. Ligger på 96 nå og skal i første omgang ned til 80. Klarte å gå ned 22 kg (GR-nettkurs) før forrige svangerskap men la på meg 25 kg i svangerskapet. Noe forsvant etterpå men så har det gradvis gått opp igjen. Nå har jeg tatt av 6 kg siden februar så det går sakte med meg men det tar tid å snu om på livsstilen. Det går i hvert fall rette veien. For ca 1 mnd siden begynte jeg på 5:2 dietten, denne funker godt for meg. Har blitt mer bevisst på hva jeg spiser hver dag. Jeg går ikke på GR-kurs nå.

Jeg kan ikke skryte av at jeg er flink til å holde vekta stabil da jeg kun har gått ned den ene gangen. Men vi kan støtte hverandre og komme med tips og råd. Alltid godt med en kompanjong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...