Gjest Wenchexx Skrevet Juli 13, 2016 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2016 Før i tiden når jeg gikk på Grete Roede kurs så var grønsaker JA mat og skulle ikke telles med når vi førte opp mat, tror jeg. Er det ikke sånn lenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Giraffstian Skrevet September 3, 2016 Rapporter Share Skrevet September 3, 2016 Spiser du minimalt med grønnsaker, f.eks en gulrot til middag og to topper med brokkoli, trenger du ikke telle de. Spiser du derimot 6 gulrøtter og en hel brokkoli, så er det lurt å telle de tenker jeg. Jeg spiser ekstremt mye grønnsaker og kan fin spise 1 kilo grønnsaker på en dag. Men, er det snakk om tre biter med paprika på skiven er det bare et pluss og trengs ikke å telles. Det er da viktigere å telle smør på skiven eller i stekepanna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sørfjordnes Skrevet Mars 9, 2018 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2018 Synes det er greit å føre inn grønnsakene også. Da har jeg alltid tellingen. Alle ja-grønnsakene gir nesten ikke utslag på kaloriene heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå