Gå til innhold

Tar meg selv i nakken...


Gjest Yes11
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

 

For 14 dager siden tok jeg meg en tur på vekten og jeg var sikker på at det måtte være noe galt med den. Kanskje det hjalp å bytte batteri? Jeg har jo lenge prøvd å gå ned i vekt, men nå har jeg virkelig bare gått enda mer opp!! Jeg bestemte meg der og da at det var på tide å trå over dørstokken og melde meg inn på mitt første Grete Roede kurs. Jeg startet onsdag 12 oktober på Grete Roede drop in. Jeg føler meg motivert og jeg bare SKAL klare dette. Håper noen andre vil være med meg på ferden. Målet mitt er totalt 14,5 kg. Selvsagt ikke på dette ene kurset, men til slutt. Før sommeren en gang. Det gjelder å sette seg realistiske mål. Jeg har veiedag om onsdagen og kommer til å notere resultatene her. Bli med meg da, så drar vi lasset sammen :)/>

 

Start:

Onsdag 12.10.16 79,5 kg

Onsdag 19.10.16 78,3 kg (-1,2 kg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Tusen takk:)Hadde vært kjekt om noen ville være med meg på veien :)/>/>

Hei jeg startet på mandag 9.11 og vil gjerne følge deg, vet ikke helt hvordan dette fungerer med startvekt på 82,8 i dag 81,8???? Jeg er 168 høy. Er på Tenerife fem vintermånedene så ikke helt enkelt men det skal gå. Håper på drahjelp i forumet og kanskje også vi han hjelpe hverandre????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...