Gå til innhold

Kaloriinntak


Anbefalte innlegg

Nå tar jeg for 100 gang tak i vektproblemet mitt. I følge beregningene skal jeg spise 1900 kalorier PR dag. Jeg har en tid gått med kaloriteller. I følge den har jeg flest dager hvor jeg forbrenner kun 1600 kalorier. Etter mine beregninger bør jeg da heller velge en annen meny. Hva tror dere? Jeg er ufør og er mye i ro inne i leiligheten. Er heller ikke mye sulten, og klarer skjelden å få i meg 1900 kalorier. Tar gjerne i mot tips og råd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å svare på, da jeg ikke vet hvilke tall du har å gå ut fra og aktivitetsnivået og sånn. Men jeg har regna ut på mine egne tall at jeg skal ligge på meny 2 (1600 kcal), men gikk ikke ned noe i vekt før jeg justerte det ned til 1300-1400 kcal (hadde en periode med dårlig matlyst, og det var alt jeg fikk i meg da). Vet ikke hvor sunt det er å ligge så lavt over lengre tid, men jeg har lagt meg på ca 1400 nå for en periode, fordi jeg er lei av at vekten står stille alltid.

Tar kaloritelleren med de kaloriene som kroppen forbrenner bare ved å gjøre ingenting? (basisforbrenninga elns)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...