Gjest Slogen Skrevet Oktober 15, 2017 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2017 Forsøker meg på litt forum, da - det går så tregt nedover for tiden, og det får meg til å miste fokus litt innimellom, og da tuller jeg litt, og så går det enda tregere. Men nå SKAL jeg ha fullt fokus i ukene før jul og få max bra resultat til jul. Har hittil i år gått ned 12 kilo, og skulle så gjerne gått ned 20 til jul, men da må jeg være superflink!! Så kommende uke er planen max 1600 kalorier hver eneste dag og uken skal inneholde 15 trimpoeng! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snartsprek Skrevet Januar 21, 2018 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2018 Hei! Hvordan går det? Jeg skal også ned mange kg. Ikke lett, men ett skritt om gangen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Shadows123 Skrevet Mars 17, 2018 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2018 Wow. Blir så inspirert når jeg leser om noen som skal gå ned så mye? Stå på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå