Gjest marin60 Skrevet November 25, 2017 Rapporter Share Skrevet November 25, 2017 Hei. Lurer på om det en en app på grete roede man kan last ned på mobilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snuppedutten Skrevet Desember 5, 2017 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2017 Hei. Lurer på om det en en app på grete roede man kan last ned på mobilen Hei. Dessverre finnes det ingen app, men nettsiden funker veldig godt på mobil :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeha Skrevet Februar 3, 2018 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2018 Vel, bra og bra.., Det er min erfaring at på mobil kan det være svært vanskelig å legge inn enkelte matvarer. Man finner de de enkelt på pc- og kan klikke de inn og legge inn mengde. Fra mobilen, eksisterer ikke de samme matvarene i rullegardinen. Dette skjer hver dag og uansett om jeg er på rask Wifi eller på 4G mobildata. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fregnefrøken Skrevet Februar 23, 2018 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2018 Hei hei. Det er dessverre ingen app, men for meg har det fungert å lage en "snarvei" til dagboka på startskjermen på mobilen - fungerer på samme måte som app. Jeg har ikke hatt noen problemer med å benytte meg av mobil når jeg legger inn mat der og har funnet det jeg er ute etter. Lykke til :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå