Sommerklær! Skrevet Februar 27, 2018 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2018 Nettopp startet på nettkurs, og følger meny med 1600 kcal pr dag. Skal ned en halv kilo i uken, tilsammen 5 kilo før sommeren.Første dager gikk veldig bra - over all forventning egentlig. Vekten viste minus 1,2 på to dager, noe som selvsagt ikke er realistisk, skyldtes sikkert mye vann osv. Men nå etter en uke, har jeg gått ned bare 0,4 kg, og tilogmed OPP to dager på rad, selv om jeg har fulgt kalorimengden og i tillegg sørget for å få litt mosjon:-((( Flere som opplever sånne dager, at man går opp til tross for riktig kalorimengde..?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Titti Skrevet Februar 27, 2018 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2018 Hei, ikke vei deg hver dag, bare den ene dagen i uken som du skal. Jeg går veldig sakte ned i vekt men bruker målebåndet i tillegg og det er forandring hver uke. Vi må være tålmodige, vi skal vinne til slutt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerklær! Skrevet Februar 28, 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2018 Tusen takk - skal prøve å holde igjen impulsen til å veie meg hver dag:- Blir bare så utålmodig, men du har helt rett - skal satse på en dag pr uke. Da slipper man å bli så overdrevet fokusert på måling og veiing også:- 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
En ny start Skrevet Februar 28, 2018 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2018 Det kan skyldes salt mat, mye mosjon som binder vann i musklene eller så er det kanskje snart tid for å få frøken rød på besøk? Vei deg en gang i uken å vær nøye med å drikke nok vann samt å sove nok 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerklær! Skrevet Februar 28, 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2018 Takk for svar:-) Merker at det har en del å si hvor sent jeg spiser middag. I går spiste jeg siste måltid tidligere enn kvelden før, og i dag hadde vekten gått ned nesten 1 kg (som selvsagt heller ikke er helt riktig..). Godt råd fra Titti over om veiiing bare en gang pr uke, det varierer ganske mye fra dag til dag! Nok søvn er også viktig, som du sier, En ny start, og her har jeg klart utfordringer. Skal forsøke med fornuftige leggetider fremover, men det er ikke så lett (har to aktive gutter, og det er bare så veldig deilig med alenetid når de er i seng..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå