Gå til innhold

I gang - men opp og ned:-(


Anbefalte innlegg

Nettopp startet på nettkurs, og følger meny med 1600 kcal pr dag. Skal ned en halv kilo i uken, tilsammen 5 kilo før sommeren.Første dager gikk veldig bra - over all forventning egentlig. Vekten viste minus 1,2 på to dager, noe som selvsagt ikke er realistisk, skyldtes sikkert mye vann osv. Men nå etter en uke, har jeg gått ned bare 0,4 kg, og tilogmed OPP to dager på rad, selv om jeg har fulgt kalorimengden og i tillegg sørget for å få litt mosjon:-((( Flere som opplever sånne dager, at man går opp til tross for riktig kalorimengde..?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar:-) Merker at det har en del å si hvor sent jeg spiser middag. I går spiste jeg siste måltid tidligere enn kvelden før, og i dag hadde vekten gått ned nesten 1 kg (som selvsagt heller ikke er helt riktig..). Godt råd fra Titti over om veiiing bare en gang pr uke, det varierer ganske mye fra dag til dag! Nok søvn er også viktig, som du sier, En ny start,  og her har jeg klart utfordringer. Skal forsøke med fornuftige leggetider fremover, men det er ikke så lett (har to aktive gutter, og det er bare så veldig deilig med alenetid når de er i seng..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...