Gå til innhold

Påskemål fredag 10-03-06


Gjest synøve

Anbefalte innlegg

Gjest synøve

God morgen alle sammen. Ja,da var fredagen her igjen,tiden går fort. Har litt utfordringer denne helgen,da jeg skal på fest imorgen,men skal spare alle kosemerker til vin. Så får jeg håpe det ikke blir for mye over det..

 

Skal prøve og få trent en del i helgen,denne uken har jeg jo ikke fått trent noe.

kjøpte meg skrittteller igår,så skal bli spennende og egentlig se hvor mange skritt man tar om dagen:p

 

Ha en kjempefin helg alle sammen.

 

Klem :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endlig snart helg! Planlegger spinning i lunsjne igjen i dag! -Gikk glipp av treningen på tirsdag, så jeg har heller ikke fått trent noe denne uka!

 

Jeg bommet med 0,9 på 8 Mars målsetningen min, men jeg har ikke tenkt å bomme på Påskemålet, så i ukene fremover skal jeg være flinkere til å begrense kosemerkene mine til de 14 som jeg skal ha! -Spesielt i forbindelse med treff og klubb i starten av hver måned blir det mer kake/vaffel enn jeg trenger. -Skal jo veie 87 før Påske, og den siste veiedagen før Påske blir 5.April (vi har GR-fri i påsken), så jeg har faktisk bare 4 uker å gjøre 3,9kg på! (Jeg må ikke veie under 87, så strengt tatt holder det med 3 kg på 4 uker for å komme ned på 87-tallet) Har litt prestasjons press nå, så jeg vet at alt, spising, fysisk og mental trening og vann, må fungere 100% i 4 uker i strekk!

 

Håper alle sammen klarer å holde hodet kaldt i helgen (Skulle ikke være noe problem, her var det -17 grader igjen i dag!), og at dere koser dere med kosemerkene deres!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg hatt det gøy!! Har gått igjennom alle klærne mine som lå i skapet og jommen er ikke så og si alle klærne begynt å bli for store :) Gjør ikke meg no :)

Skal prøve å spise behersket i helgen!!

 

Ha en flott fredag alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg gjort en innsats for trimpoengene.... Vært på Sats og trent styrke, og spist fiskegrateng til middag. Ellers så har dagen gått med til oppgavejobbing, men nå skal jeg ha fri og slappe av med god samvittighet resten av kvelden tenkte jeg. Liker så godt å se på Idol og ser fram til kveldens sending. Jeg har brukt opp kosemerkene mine for denne uka jeg, så det er bare å holde seg unna i helgen. Har kjøpt meg en eske med lacryl, og masse frukt. Er glad i frukt, så om jeg går over kvoten på frukt er det bedre enn å spise godis.

 

Dere får ha en fin helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...