Ave Skrevet Oktober 27, 2018 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2018 Noen som bruker medisiner for psyken og har klart å slanke seg? Jeg bruker antipsykotika og har lagt på meg minst 20 kg. Synes det har blitt veldig vanskelig å gå ned i vekt. Lurer derfor på om det er noe poeng i å prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koalamamma Skrevet November 19, 2018 Rapporter Share Skrevet November 19, 2018 Alltid poeng i å prøve! Kanskje legen kan hjelpe med alternativ medisin? Vet ikke hva du tar det for men jeg bruker Mysimba som består av LDN og Bupropion. De virker mot depresjon og røykeavvenning og har nedsatt apetitt som bivirkning. I mitt tilfelle er det bivirkningen som er målet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest pia78 Skrevet April 24, 2019 Rapporter Share Skrevet April 24, 2019 Jeg går og på medisiner og har lagt veldig på meg, Vekten viser nå 84 kg, skal ned til 74 i første omgang . I følge kostveileder så er trivsel vekten min ca 64 kg. Men er fornøyd visst jeg kommer under 74 kg Jeg har fått så veldig sultfølelse etter at jeg begynte med medisiner, så jeg jobber nå å få kontroll på den. Kjører lavkarbo ( keteogent kosthold) , da får jeg stabilt blodsukker. Nå ligger jeg rundt ca 30-40 gram karbohydrater til dagen og har fått ett stabilt blodsukker og mistet lysten på søtt.. Jeg har mistet 0,5kg vann på 1 døgn ( Begynte Mandag / Tirsdag. Men benyttet påsken på å rydde unna matvarer og handle inn sunne matvarer og lese meg opp igjen på lavkarbo kosthold ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå