Gå til innhold

Here we go!


Anbefalte innlegg

Nå er det på´n igjen da. 30 kg som skal vekk fra en kropp som sliter med vekta. Fra et hode som sliter med å snu tankegangen. Men nå må det gå. 

3 barnsmor med PCOS som må jobbe ekstra hardt for å bli kvitt kiloene. Alt for glad i søtsaker, så må kutte ned. Ikke ut, men ned. Ellers går det faktisk ikke. I begynnelsen nå blir det å kutte ned på søtsaker, kutte ut brusen, ØKE med vann. Drikker alt for lite vann. Tror jeg kom frem til at jeg hadde drukket 1 glass vann i hele jula!!

Startet forrige uke, men for en start da. Fikk selvfølgelig mensen fredag kveld. For første gang siden minstemor ble unnfanget liksom. 26 måneder slapp jeg unna, og da måtte det selvfølgelig komme når jeg skulle legge om livsstilen. Men klarte meg ganske fint likevel. Normalt hadde jeg gaflet i meg alt og ingenting. Men nå hadde vi jo ikke noe i hus. Og handla heller ingenting. Heldigvis. Så da gikk det på et vis. Suget var der. og er fortsatt der. Men det blir vel bedre.

Så får vi se da, hvordan dette går. Hele familien har godt av en endring. Men museskritt. Skynder meg langsomt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei sann.

Føler med deg. Er selv 3 barns mamma og skal prøve å gå ned over 20 kg. Veien føles så lang. Men nå vil jeg virkelig ikke meg. Føler så vanskelig til tider,får lyst på alt mulig. Har begynt på grete roede kurs så håper dette vil hjelpe meg. 

Verste r at vi har godteri i huset🙈 tøft. 

Håper at jeg sakte og sikkert vil komme i mål. Prøver å være flink med å registrere alt jeg spiser. Blir også sjokkert over alt mulig jeg har dyttet i meg før uten å tenke på det. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Idasnuppa, 3 barn når du har pcos er en bragd! Pawri også, jeg har også 3 barn. Har skrapt meg ned 6,7kg over 1-2 år men skal ned 20-21 kg til. Påvist lavt stoffskifte for 1,5år siden og er på medisiner så håper jeg kan lettere klare gå ned i vekt nå.

90,6kg i morges, er 171cm høy og 47år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...