Gå til innhold

Ned 3 - 4 kg til påske


Gjest sukkertoy

Anbefalte innlegg

Deilig å være igang. Nå er det helg å da blir det nok litt ekstra. Vi får prøve å ikke overdrive helt. Har kjøpt reker til i kveld med litt vin til. Det må være lov. Ellers har jeg timmet denne uken så jeg har fått et gulleple. Veldig fornøyd med det. God helg alle sammen!

 

Har ikke skjønt hvordan man får gullepler jeg? Har det med trimpoeng å gjøre??

 

Går forresten kjempe bra! Har gått ned 1, 3kg på en uke. Har 11 trimpoeng denne uka her og har et kaloriinntak på ca 1600 kcal hver dag. Har gått greit i helgen også!!

 

Lykke til videre alle sammen!!

 

Klem Anka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Denne uken har gått bra. Har gått ned 1,5 kg. Og mistet 4 cm i livet og 2 cm på hoften, men bare 1 cm på låret, men er kjempe fornøyd. Skal jobbe for å få gode resultater også neste uke:) Håper alle andre også ble fornøyde med sine resultater denne uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anka: For hvert 7. trimpoeng får du et gulleple. Antageligvis har du ikke satt startdato enda.

Startdatoen er den datoen du ønsker å ha øverst i ditt høyre hjørne og som viser hva du har oppnådd fra denne datoen og frem til idag (vekt og cm).

Dette er satt til dagens dato - og hvis du ønsker å forandre den, så trykker du på kalendersymbolet - du får nå opp en side med uketabell.

I hver uke du har lagt inn en vekt, så står det bokstaven S helt til høyre på linjen.

Denne S'en er markert med "Sett startdato for Hva jeg har oppnådd".

Så trykk på den S'en du ønsker, og din startdato blir deretter forandret til denne dato.

 

Denne uken har jeg prioritert tid til trening og det har resultert i 21,3 trimpoeng nå med ukens slutt. Veiedag på tirsdag så jeg håper innsatsen på trimfronten gir resultater på vekten :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine mål denne uken:

 

Høyde 174cm

Vekt 69,6kg (ned 1,2 kg fra forrige uke)

Midjemål: 81 cm

 

Jeg er fornøyd, men nå synes jeg at jeg har vært flink også da. Spiser mye god mat, og koser meg egentlig. Tror kluet er å skrive opp alt man spiser!

Ønsker alle en god og lett uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kreps69

hei,kjøpt meg elektronisk vekt i dag og kommer med eksakt vekt i morgen tidlig

midje:79

vekt: etter lunsj,62,5(denne vekten viser 2,5 kg mer enn den gamle jeg har!)

veier meg i morgen tidlig med friskt mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sukkertoy

Så flinke vi har vært. Jeg har også gått ned - 1,2kg. Veldig fornøyd med det. 10 trimpoeng. Skal noe til om jeg klarer å holde det denne uken. Hyggelig at vi er flere. Velkommen, Elmelin. Forresten - hvis vi skal ha 1600 kalorier, så skal vel ikke det være hva som helst. Har bare prøvd å leve sundt, men vet ikke hvor mye det skal være av hver ting. Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun 400 gram ned til tross for 21,3 trimpoeng og et sunt kosthold... jaja, vi får si at det skyldes opparbeiding av muskler...?

 

Vekt: 84,4

Resultat denne uke: -0,4

Total nedgang: -1,8

Midje: 100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anka: For hvert 7. trimpoeng får du et gulleple. Antageligvis har du ikke satt startdato enda.

Startdatoen er den datoen du ønsker å ha øverst i ditt høyre hjørne og som viser hva du har oppnådd fra denne datoen og frem til idag (vekt og cm).

Dette er satt til dagens dato - og hvis du ønsker å forandre den' date=' så trykker du på kalendersymbolet - du får nå opp en side med uketabell.

I hver uke du har lagt inn en vekt, så står det bokstaven S helt til høyre på linjen.

Denne S'en er markert med "Sett startdato for Hva jeg har oppnådd".

Så trykk på den S'en du ønsker, og din startdato blir deretter forandret til denne dato.

 

Denne uken har jeg prioritert tid til trening og det har resultert i 21,3 trimpoeng nå med ukens slutt. Veiedag på tirsdag så jeg håper innsatsen på trimfronten gir resultater på vekten :([/quote']

 

 

Nå har jeg ordna det, og gulleplet er på plass!!

Takk for hjelpen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle sammen!!

 

Har ikke vært helt i form denne uka, så det har blitt litt lite trimm....

 

Har gått ned 300g og minsket 3cm rundt midjen. (Måler rundt navlen, siden det er der det er verst...)

 

Totalt gått ned 1,3kg og minsket 3cm. Mere skal vekk!

 

Håper på en bedre trimmuke og masse godt vær å gå på tur i!!!

 

Stå på alle sammen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt stresset. Har gått opp denne uken. Ikke skal jeg ha mensen heller! Men jeg har gått ned ca 3 kg på tre uker, så totalen er jo grei. Får håpe på bedre resultat neste uke. Spiste fløtegratinerte poteter på lørdag (var på besøk), så det er vel kanskje det? Egentlig trodde jeg at jeg hadde holdt meg innefor akseptabel mengde kalorier totalt sett, men.... Gått ned et par cm, så det er da noe. Håper det har gått bedre for dere andre. Ha en fortsatt fin uke!

 

Vekt 69,9 (Opp 300 g) Totalt ned 2,9 på tre uke.

Midje 78 (minus 2 cm)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sukkertoy

Har gått ned 0,2 kg. Er også litt skuffet. Hadde 12 trimpoeng, men det hjalp ikke. 1.4 kg tilsammen på 2 uker. Vi får stå på og håpe på bedre resultater neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg trodde man skulle oppdatere på det første innlegget man la inn men jeg ser at de færreste gjør det?

jeg legger inn vekt og oppdateringer her jeg da. :)

 

10.3

høyde: 174cm

vekt: 88kg

midje: 108cm.

 

 

17.3

 

vekt: 87kg

vektreduksjon: -1 kg

midje: 107cm -1cm

 

27.3

 

vekt: 85,9kg

vektreduksjon: -2,1kg

midje: 106,5cm -1,5cm

 

dette ser jo lovende ut. :(

 

1.4

 

vekt: 84,9kg

vektreduksjon: -3,1kg

midje: 106,5cm -1,5cm

 

da klarte jeg iallfall delmålet mitt. og enda er det en uke til påsken begynner. kanskje klarer jeg en kg til? håper det :(

 

 

7.4

vekt: 84,5kg

vektreduksjon: -3,6kg

midje:105cm -3cm

 

 

da ble det jo 3,6 kg til påske (er litt sen med å oppdatere) er godt fornøyd med det resultatet jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest knotten

Ja, jeg vil gjerne være med, har begynt idag og satser på 2,5 til 3 kg til påske. Var på vekta og den viste snikende kg siden i fjor sommer.

64,2 kg

mavemål 85 cm

168 cm

Målet er 57 kg innen sydenturen 29 mai! Dette fikser vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Blir gjerne med på og gå ned før påske. Er jo ikke lenge til, men slenger meg med på slutten her. Første gang jeg er inne på disse sidene så jeg vet ikke hvordan noe fungerer. Legger inn mål og vekt i morgen. Hva skal til for og få trimpoeng? 1 poeng for hver gang en trener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine resultater denne uken:

 

Vekt: 61,6

Midje:73,5

 

Går ikke fort, men det går ned. Fant ut at bursdager er litt vrient, så det har vel satt ned farten litt :))

 

I dag skal jeg prøve bosu som treningsform. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sukkertoy

Velkommen daiknes. Det er veiedag i morgen. Det går sakte nedover for mitt vedkommende. Apropos trimpoeng, så legger man det inn under dagsrapport. Man legger inn hva man har gjort og hvor lenge. Trimpoengene blir da regnet ut automatisk. Minst 7 trimpoeng i uka tror jeg vi bør ha. Da blir det spennende i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...