Gå til innhold

Påskemål lørdag 11-03..


Gjest synøve

Anbefalte innlegg

Gjest synøve

god morgen alle sammen. her på østlandet idag er det ett nydelig vær,men kaldt,og sur vind. Men en tur ut i solen blir det nok. Har kjøpt meg en skritt teller og det er veldig motiverende,du ser hvor aktiv du har vært på en dag..

 

Idag blir det kinetic trening på meg,har jo ikke fått trent hele uken,men føler meg bra idag så idag skal jeg til pers....

 

Skal på fest ikveld,så det blir en utfordring på kosemerkene,har spart de til rødvin ikveld,og man kan jo faktisk drikke 3 1/2 glass på kosemerkene..og det burde holde:p håper jeg.....

 

Ha en fin lørdag alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det lenge siden jeg har vært innom, her har alle 7 vært syk i 2 omganger :) så slankingen ble lagt på hylla en stund......føler at jeg ikke klarer å komme igang igjen heller, så jeg begynte på 13-dagers kuren på torsdag, har tyna meg gjennom den en gang før, tok av 7 kilo på 13 dager da, vet det er ikke lurt med slike kurer men følte for å ta en likevel, bare for å komme igang.

Hvordan går det med dere da, har tenkt masse på dere her inne, er dere nær målet?

Kommer til å følge med her inne fra nå av :)

Ha en fin dag alle sammen :)

 

klem mamz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synøve

Uff da det hørtes ikke bra ut,men det er godt dere er på bedringens vei alle sammen..og at du er her inne igjen,savnet deg,synes det er flere som har blitt borte. Men jeg er nå her enda og kommer til og være her en stund.Synes det er så koselig og så motiverende her. Synes jeg kjenner dere alle snart:p

 

Det er vel ikke bra med sånne kurer mamz,men skjønner jo at det er lettere og komme igang med det. Men legger du ikke på deg igjen når du begynner og spise normalt??

Ellers så har jeg ett par kilo igjen til målet mitt,men er fornøyd bare jeg ikke går opp igjen.har jo nå tatt av 25 kilo.. så har vel så vidt begynnt med stablisering. Håper vi kan starte en stabeliseringstråd etterhvert..kanskje til høsten??

Det er fortsatt fire uker til påske,så vi får bare stå på:-)

 

Lykke til med ny start her inne,koselig og se du er tilbake.

 

Ha en fin lørdagskveld.

 

klem:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern

Har nok en stund igjen, men jeg oppdaget plutselig at 1/3 av det som skal bort allerede har forsvunnet. (7,3 kg av totalt 22 ) (mandag var det 2,7 kg igjen til påskemålet.) Spent på denne mandagen også.

Har nesten ikke tenkt på det, men det monner sakte men sikkert.

Foreldrene mine kommer en tur i kveld, og da skal vi kose oss med kylling.

 

Har hatt en fin tur på ski i dag - 2 timer. Nydelig sol, noen få minusgrader og silkeføre. :)

 

Håper dere får ei fin helg.

 

Hangglidern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern

Har sett litt på "resultater -10 kg til påske" linken. Du verden hvor mange av dere som startet så bra på januar som har falt av. Kan ikke finne ut at vi er så veldig mange igjen lenger - synd. :)

 

Regner med at vi som fremdeles henger med faktisk har stor sjanse for å klare oss bra. Takk for hjelpen til dere som faktisk henger med. Dere har vært til stor støtte for meg.

 

Hangglidern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei nå er de siste bursdagsgjestene sendt hjem. Var så lur at jeg serverte rundstykker i tillegg til kake denne gangen. Ellers har jeg et lurt tips til bløtkaken. Siden den fylles med hermetisk frukt i tillegg til krem bruker jeg ikke sukker i kremen. Ingen kjenner forskjellen og noen kallorier er spart. Foresten så liker den gamleste dattera mi ikke krem med sukker i kun uten .

Har også vunnet en times gå tur etterpå og det gjorde godt, fint vær og bare - 4 grader.

 

Gratulere med 1/3 oppnådd mål til hangglidern

 

Ha en riktig fin kveld alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg kost meg med kylling gryte og hvitløksbaguetter. I dag har jeg skaffet meg en dobbel dansematte så når ungene er lagt i kveld så blir det en time på dansematta sammen med samboer :) jeg har ca 4 kg til påskemålet mitt så jeg tviler på at det går, men jeg er fornøyd uansett!! :)

 

Kos dere med måte i kveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da det hørtes ikke bra ut' date='men det er godt dere er på bedringens vei alle sammen..og at du er her inne igjen,savnet deg,synes det er flere som har blitt borte. Men jeg er nå her enda og kommer til og være her en stund.Synes det er så koselig og så motiverende her. Synes jeg kjenner dere alle snart:p

 

Det er vel ikke bra med sånne kurer mamz,men skjønner jo at det er lettere og komme igang med det. Men legger du ikke på deg igjen når du begynner og spise normalt??

Ellers så har jeg ett par kilo igjen til målet mitt,men er fornøyd bare jeg ikke går opp igjen.har jo nå tatt av 25 kilo.. så har vel så vidt begynnt med stablisering. Håper vi kan starte en stabeliseringstråd etterhvert..kanskje til høsten??

Det er fortsatt fire uker til påske,så vi får bare stå på.

 

Lykke til med ny start her inne,koselig og se du er tilbake.

 

Ha en fin lørdagskveld.

 

klem:-)[/quote']

 

Hei synøve, takk for koselig tilbakemelding. Så flink du har vært, ikke mange som henger med lenger ser jeg......synd det da :(

Ang den kuren jeg går på så kan det jo hende at jeg går opp igjen, men ikke alle kiloene og for fort håper jeg da, må være litt mer forsiktig med hva jeg putter i munnen, man må lide for skjønnheten vettu :D

Lykke til videre alle sammen, ha en fin kveld.

mamz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...